Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De jungle va Calais is een direct gevolg van het niet-ingrijpen van de Franse autoriteiten. Die laten deze situatie al veel te lang op z'n beloop en daardoor wordt het probleem alsmaar groter en groter. En de grote, geniale oplossing is nu het plaatsen van containerwoningen. De werkelijke oplossing is illegalen oppakken, uitzetten of in vreemdelingendetentie zetten.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
De jungle van Calais is een direct gevolg van het afzetten van Kadaffi, die hield de hordes uit Afrika tegen voor ons. RIP ouwe baas.
Paul?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou de Utrechtse serieverkrachter op FOK! zitten?
Ja zo kan je het ook zeggen.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De jungle va Calais is een direct gevolg van het niet-ingrijpen van de Franse autoriteiten. Die laten deze situatie al veel te lang op z'n beloop en daardoor wordt het probleem alsmaar groter en groter. En de grote, geniale oplossing is nu het plaatsen van containerwoningen. De werkelijke oplossing is illegalen oppakken, uitzetten of in vreemdelingendetentie zetten.
Die nam het adagium 'daar moet een piemel in' iets te letterlijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Ziet er uit als een PVV stemmer en/of AZC protestant.
Als een asielzoeker zijn zak mag legen, mag Henk dat ook.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die nam het adagium 'daar moet een piemel in' iets te letterlijk.
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
heeft deze TT iets te maken met een serieverkrachter?
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als een asielzoeker zijn zak mag legen, mag Henk dat ook.
Eh.. tja.quote:
Het studenten-uitzendbureau draait weer overuren.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Die jongen met die muts links van die meneer,.
twitter:BreakingNews twitterde op maandag 18-01-2016 om 23:15:22Glenn Frey, songwriter and founding member of the Eagles rock band, dies at age 67 - Eagles https://t.co/rjM62ZHb2H reageer retweet
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als een asielzoeker zijn zak mag legen, mag Henk dat ook.
De eerste keer met publiek was onvergetelijk. Net of een heel PBC was leeg geplukt.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het studenten-uitzendbureau draait weer overuren.
rukkend voorlezenquote:Op maandag 18 januari 2016 23:23 schreef Rickertman96 het volgende:
Dit lijkt me echt heel ongemakkelijk om voor te lezen.
Zou hij ooit getwijfeld hebben?quote:
Groot gelijk, gewoon zoals Adriaan zei!quote:
http://www.kro-ncrv.nl/ji(...)-uitzending-bijwonenquote:Op maandag 18 januari 2016 23:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik wil hier echt een keer bij zijn.
Op zo'n plaats delict?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik wil hier echt een keer bij zijn.
Nee, dat was de fietspompenlullenlikkerquote:Op maandag 18 januari 2016 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Hij deed het ook met een fietspomp toch?
Niet de show, Hans. Een rechtszaak.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.kro-ncrv.nl/ji(...)-uitzending-bijwonen
Jinek vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Niet de show, Hans. Een rechtszaak.
Verkrachtingen zijn altijd erg.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou het nog erger vinden als een van de slachtoffers 12 jaar was.
Met tint vind ik t wel iets ergerquote:Op maandag 18 januari 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verkrachtingen zijn altijd erg.
Omdat wij niet opnieuw de slavernij willen invoeren.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Waarom zijn ''racistische'' spreekkoren zo veel erger dan de meer gebruikelijke spreekkoren over ''je moeder is een hoer'' en ''hamas, joden aan het gas''?
Willem Vissers vertelde bij FOX Sports eerder op de avond dat Gudde (AD Feyenoord) tegen hem zei dat Hamas Hamas een bijzonder geval is tijdens de Klassieker. Dat staat op zichzelf.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Waarom zijn ''racistische'' spreekkoren zo veel erger dan de meer gebruikelijke spreekkoren over ''je moeder is een hoer'' en ''hamas, joden aan het gas''?
Hoort erbij zeker?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem Vissers vertelde bij FOX Sports eerder op de avond dat Gudde (AD Feyenoord) tegen hem zei dat Hamas Hamas een bijzonder geval is tijdens de Klassieker. Dat staat op zichzelf.
Dus jongens, als je je Hamasjes kwijt wilt, kom naar De KuiP.
Je kunt de aanhalingstekens om het woord "racistische" gewoon weghalen hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:33 schreef luxerobots het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat wij niet opnieuw de slavernij willen invoeren.
Toch raar want die man ziet er op zich heel intelligent uit.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Hamas, Hamas'' ja dat hoort bij Feyenoord- Ajax
gr gr Gudde.
Ik snap je niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch raar want die mijn ziet er op zich heel intelligent uit.
De correspondent, ultra linksquote:Op maandag 18 januari 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Scherpe analyse over beledigen en racisme.
Oké. Er liepen ook donkere ADO-spelers rond. Dan is het voor een echte consequente racist natuurlijk helemaal vreemd.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt de aanhalingstekens om het woord "racistische" gewoon weghalen hoor.
goh wat gekquote:Op maandag 18 januari 2016 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oké. Er liepen ook donkere ADO-spelers rond. Dan is het voor een echte consequente racist natuurlijk helemaal vreemd.
Overigens, het is toch een vreemd onderscheid, beledigen mag niet, maar een racistische belediging wordt volgens de wet als zwaarder gezien. Staan ook zwaardere straffen op.
Je moeder is een hoer, dat kan heel beledigend zijn.quote:
Die spreekkoren gaan er om dat je mensen met apen vergelijkt, volgens ons creationisten hebben wij geen ene link met een aap.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer, dat kan heel beledigend zijn.
Als ik zeg domme neger, waarom is dat dan meer beledigend?
Ik ga lachen als deze man de vluchtelingen de schuld gaat geven.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Ondertussen krijgen vluchtelingen een huisje, een fiets, bankstel, en alles der op en der aan.
Ja leuk.quote:
Monkey Kingdom (2015) - IMDbquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:00 schreef Joezi het volgende:
Wat gaan we nu met zijn allen kijken als vrienden?
staatquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoppa geen geouwehoer.Johnie zegt ff waar het op slaat!
Frans van den Nieuwenhof is toch PSV-watcher atm?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Freek werkt voor die idioot Frans van den Nieuwenhof
Nu heeft die dat blaadje ook als eindredacteur ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frans van den Nieuwenhof is toch PSV-watcher atm?
Ah ja, Tom van Hulsen is ook weer gestopt zag ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu heeft die dat blaadje ook als eindredacteur ofzo
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zouden ze ook een Tong hebben?
Lippold erbijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, Tom van Hulsen is ook weer gestopt zag ik.
Jan-Willem Wigt is de verantwoordelijke volgens mijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Die Chinees heeft niets betaald, maar wel alle aandelen.
Wie doet het financiële management bij ADO?
Ze schijnen hem ook wel Lichtgewigt te noemenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Willem Wigt is de verantwoordelijke volgens mij
Op de Opperkleurderladder scoor je een 7 voor deze grap.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze schijnen hem ook wel Lichtgewigt te noemen
Zo debiel was dat nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:21 schreef koemleit het volgende:
die benangkoning heeft toch ooit heeeeeeell veel geluk gehad met een debiele investering in een voetbalclub? Hoezo moet die Ado gaan adviseren dan?
Nou, John was wel naar de Chinese ambassade gegaan. Bleek hij in restaurant de Chinese Muur te zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Sjon weet niet eens waar China ligt. Ja, om de hoek.
achteraf niet.. maar dat was meer geluk dan wijsheid..quote:
15quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Een drempel van 50 centimeter? Dat is een halve meter.
15quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Een drempel van 50 centimeter? Dat is een halve meter.
Anders word je als winkel gelijk aangeklaagd door zo'n Shirma.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:25 schreef luxerobots het volgende:
In Amerika is alles voorzien voor dikke mensen, dat is iets anders.
Lekke bij binnenkomst in Walmart je in zo'n karretje laten zakken en rondtuffenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ja, in Amerika is 80% viesdik.Die laten zich graag voortduwen
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:26 schreef Sked het volgende:
Ik moet altijd lachen als een rolstoeler de bus niet in kan komen
Hoe vaak zal het beton van zo'n winkel worden gecheckt daar voor verzakkingen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders word je als winkel gelijk aangeklaagd door zo'n Shirma.
Wat macaber van je.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:26 schreef Sked het volgende:
Ik help altijd omdat ik een gutmensch ben.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:26 schreef Sked het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik help altijd omdat ik een gutmensch ben.
Ben je volgens Fylax een gutmensch of heb je jezelf dat imago aangemeten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik help altijd omdat ik een gutmensch ben.
wat aso van jequote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik niet.
Niet mijn probleem dat die mensen in een rolstoel zitten
Wat een tegenvallende redenatie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik niet.
Niet mijn probleem dat die mensen in een rolstoel zitten
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:25 schreef tralalala het volgende:
Ja, in Amerika is 80% viesdik.Die laten zich graag voortduwen
Ik heb geen idee of Fylax mij een gutmensch vindt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je volgens Fylax een gutmensch of heb je jezelf dat imago aangemeten?
Opa Flodder praktijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb mijn opa in zijn rolstoel wel eens het drukke verkeer in geduwd om de verzekering op te lichten.
Fylax heeft overal een mening over. Misschien ook over het smelten van de poolkappen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of Fylax mij een gutmensch vindt.
Misschien kan hij daar straks nog iets over zeggen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb mijn opa in zijn rolstoel wel eens het drukke verkeer in geduwd om de verzekering op te lichten.
Die is er morgen weerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je komt soms verbitterd over, waar zit die blije Sked
Dat is meer iets voor Inso.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fylax heeft overal een mening over. Misschien ook over het smelten van de poolkappen.
Ik geloof er geen kut vanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef Rickertman96 het volgende:
2 miljoen is wel veel, had ik niet verwacht
Ja, al jaren. Erg leuk programma. Misschien een beetje over z'n top heen, maar nog steeds erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, je bent dus fan van Koefnoen.
Bart binnenkort ook als ik hem zo hoor pratenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bart aan het woord. Topic is ineens dood.
heeft hij zijn broer meegenomenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bart aan het woord. Topic is ineens dood.
Ik vind het nu wel meevallen eigenlijk. Het was voor mijn gevoel veel erger.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Bart binnenkort ook als ik hem zo hoor praten
Die achter Jinek? 8/10quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
Rate het meisje met des gele trui eens jongens
6.9/10quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
Rate het meisje met des gele trui eens jongens
Nee, wij praten als Hagenezen te weinig met elkaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had ik jou al verteld over het meisje bij de kapper
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Knevel en Van den BrinkIk mis het.
Ik ook. Zo jammer dat het gestopt is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah wat leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens niet de eerste keer dat Owen Schumacher aan tafel zit met iemand die hij heeft geïmiteerd. Ah... we zien nu net Knevel & Van den Brink. Daar zat hij aan tafel als gast. Ook deed hij mee aan de Slimste Mens (eerder imiteerde hij Philip Freriks).
ze was stagiaire. Heel knap en sprak licht haags. Licht haags accent is echt aantrekkelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, wij praten als Hagenezen te weinig met elkaar.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Facking geil. Heb je een foto? DM!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze was stagiaire. Heel knap en sprak licht haags. Licht haags accent is echt aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |