Toch raar want die man ziet er op zich heel intelligent uit.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Hamas, Hamas'' ja dat hoort bij Feyenoord- Ajax
gr gr Gudde.
Ik snap je niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch raar want die mijn ziet er op zich heel intelligent uit.
De correspondent, ultra linksquote:Op maandag 18 januari 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Scherpe analyse over beledigen en racisme.
Oké. Er liepen ook donkere ADO-spelers rond. Dan is het voor een echte consequente racist natuurlijk helemaal vreemd.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt de aanhalingstekens om het woord "racistische" gewoon weghalen hoor.
goh wat gekquote:Op maandag 18 januari 2016 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oké. Er liepen ook donkere ADO-spelers rond. Dan is het voor een echte consequente racist natuurlijk helemaal vreemd.
Overigens, het is toch een vreemd onderscheid, beledigen mag niet, maar een racistische belediging wordt volgens de wet als zwaarder gezien. Staan ook zwaardere straffen op.
Je moeder is een hoer, dat kan heel beledigend zijn.quote:
Die spreekkoren gaan er om dat je mensen met apen vergelijkt, volgens ons creationisten hebben wij geen ene link met een aap.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer, dat kan heel beledigend zijn.
Als ik zeg domme neger, waarom is dat dan meer beledigend?
Ik ga lachen als deze man de vluchtelingen de schuld gaat geven.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Ondertussen krijgen vluchtelingen een huisje, een fiets, bankstel, en alles der op en der aan.
Ja leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |