Ik wilde als kind wel steil haar ja, want dat hadden alle populaire meisjes. Steil haar met een schattig haarbandje in. Mijn haar moest altijd op mijn hoofd worden vastgeknooptquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]. Polletje piekhaar
.
Mauw heeft niet jouw krullen 'geërfd' he? Suus heeft ook echt heel ander haar dan ikzelf (of haar zus), het is heel stijl en glad. Ik heb zelf meer slag en pluizig. Ik wilde vroeger altijd zulk haar als dat zij nu heeft!
En dan is Suus zelfs nog een tint donkerder dan E.! Die is echt witquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:11 schreef BlueEyes het volgende:
Jullie blonde meisjes![]()
Echt zo zoet vind ik dat die witblonde haartjes
Ah ja, dat is idd meer krul dan ik mij herinnerde!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ene dag krult het meer dan de andere dag, maar ze heeft bovenop echt van dat superfijne babyhaar en in haar nek gaat het nu steeds meer krullen. En aan de zijkanten heeft ze twee van de plukken die zo opzij staan![]()
Beetje afhankelijk van het weer en de hoeveelheid smeerkaas wel.
2 jaar en een week of 6. E. is altijd hééééél lief voor S. geweest, nooit jaloers/gemeen oid.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:29 schreef BlueEyes het volgende:
Hoeveel zit er tussen qua leeftijd bij de meiden Soes?
Volgensmij heb ik echt de mannelijke varianten van jouw meisjes!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
Bijten ja. Wat zijn die kleine tandjes dan scherp
En die goedzakpeuter laat het ook gewoon gebeuren he...
Ja, ze heeft nogal wat pit in haar donder, die kleine uk
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:35 schreef BlueEyes het volgende:
Klinkt heerlijk
*rammeltnogevenverder*
Niet alle kaas he, pindakaas & coca-kaas eet ie welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
En fazz, wat bijzonder, een kaasaversie? Volgens mij is dat echt heel zeldzaam onder dreumesen
F. heeft ook wel écht een jongenskoppie. Die kun je echt niet mis hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Niet alle kaas he, pindakaas & coca-kaas eet ie wel![]()
Ai Soesa, naar dat bijten![]()
F wordt eigenlijk altijd als jongen ingeschat, maarja jongenskleding + geen/kort haar. Kan dus geen meisje zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lou is een meisje op en top! Dat snap ik nu weer niet.
Mauw vind ik ook een typisch meisjeskoppie.
Afgelopen zondag waren we zwemmen en naast ons zat een jongetje/meisje in zwemluier.
Echt we kwamen er niet achter of het nu een jongetje of meisje was.
Waarom die ouders ook geen zwembroekje in genderspecifieke kleur aan doen![]()
Zeker, zeker! Een keer raden wiens vlees wordt gejat altijdquote:
Nohh, krullenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:33 schreef Skittles het volgende:
Dat is echt twee druppels water ja, Blue!
Lou heeft trouwens ook wel kort haar. Naja het lijkt kort door de krullen![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar appelstroop maakt z'n haar weer wat donkerder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
het ligt er een beetje aan wat ze op brood krijgen, loj. Boter geeft betere krulletjes dan appelstroop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet. Ik heb de kaartjes eigenlijk voor mijn oudste gekocht en Boaz gaat gewoon mee en we zien wel of ie het trekt om een uur te kijkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk Twinkle, Sesamstraat! Zou dat ook al wat zijn voor A. met d'r 16 maanden? Ben benieuwd hoe Boaz het gaat vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |