Het zijn echt van die eureka momentjes. Dat je op een dag besluit eens met je kind de dag door te nemen, en dat ze dan heel duidelijk gaat reageren en jaja gaat zeggen en laat blijken dat ze heel duidelijk snapt waar je het over hebt. Die kleintjes hebben echt vaak al veel meer door dan we denken, ze kunnen het alleen nog niet precies zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Wat leuk Franny, dat ze zo vertelt over wat ze mee heeft gemaaktik kan me daar zo weinig bij voorstellen, dat dat over een paar maanden ook zo gaat
Dit klinkt zoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:45 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Het zijn echt van die eureka momentjes. Dat je op een dag besluit eens met je kind de dag door te nemen, en dat ze dan heel duidelijk gaat reageren en jaja gaat zeggen en laat blijken dat ze heel duidelijk snapt waar je het over hebt. Die kleintjes hebben echt vaak al veel meer door dan we denken, ze kunnen het alleen nog niet precies zeggen.
OF ze propt het met handenvol naar binnen, of ik voer wat tussendoor. Ze eet meestal eerst de groenten er uit (quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:14 schreef snoenk het volgende:
Hoe eet M. Rijst? Eet ze al van/met een lepel?
Wij eten nu alleen dingen die je vast kan houden![]()
Wel langzaam begonnen om met een lepel te eten maar meestal eindigd dat in een woeste O. Want alles moet zelluf en ik mag dus niet even de lepel vasthouden om er een nieuw hapje op te doen.
Wij eten nu toetjes omdat O. Toetjes eet. Hiervoor ook meestal geen toe.
Dat sorteren doet ze dat ook met blokjes en balletjes?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OF ze propt het met handenvol naar binnen, of ik voer wat tussendoor. Ze eet meestal eerst de groenten er uit () en dan ook in een volgorde, dus bijvoorbeeld eerst alle rode paprika, dan de wortel, dan de groene paprika, etc. En daarna schuiven we een beetje. Ze probeert ook zelf met de lepel te eten, maar draait m altijd vlak voor haar mond om zodat alles op haar schoot / de vloer landt
(kat ook weer blij!)
het is me nog niet echt opgevallen eigenlijk. Volgens mij pakt ze met eten vooral eerst wat ze het lekkerst vindtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:40 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat sorteren doet ze dat ook met blokjes en balletjes?
F begon daar op een gegeven moment mee dat hij eerst alle rondjes uit de blokkenton haalde en daarna alle vierkantjes. En ook met opruimen is hij heel secuur.
Uberhaupt is het een klein autistje, deuren moeten dicht, alles moet opgeruimd qua bakjes en flessen.
Echte mannen eten vleesch.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:02 schreef Loj het volgende:
Mwahahahahahaha, een laars met rozijntjes
Hier wordt er begonnen met het vlees, dan de aardappelen/rijst/pasta en als hij dan echt nog honger heeft een hapje groente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewoon een heel geëmancipeerde dame.quote:
Haha, dat op volgorde eten is erg herkenbaar. L doet dat ook en peuter ook nog steeds.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OF ze propt het met handenvol naar binnen, of ik voer wat tussendoor. Ze eet meestal eerst de groenten er uit () en dan ook in een volgorde, dus bijvoorbeeld eerst alle rode paprika, dan de wortel, dan de groene paprika, etc. En daarna schuiven we een beetje. Ze probeert ook zelf met de lepel te eten, maar draait m altijd vlak voor haar mond om zodat alles op haar schoot / de vloer landt
(kat ook weer blij!)
meisjeshaar kun je meestal langer uitstellen gelukkigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:38 schreef Crumpette het volgende:
Overigens lijkt meisjeshaar me wel moeilijker hoor, dat is langer en moet toch iets preciezer recht. W knip ik gewoon heel kort want anders moet het 2 weken later weermaar dat luistert niet zo nauw.
Als deze buikbaby een meisje wordt moet ze maar krullen krijgen, dan kan dat ook lekker slorig.
(Ik knip mezelf ook overigens)
Wat een schatje zeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nou, zeg dat, held! Ik krijg al amper een staartje in d'r haarlaat staan dat ik zou kunnen knippen...
Ze kan nu een 'echte' staart:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het zit nu vaak zo:quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meisjeshaar kun je meestal langer uitstellen gelukkig
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ah wat lijkt ze even lekker klein op die foto soesa
En ik ben juist dol op ragebolhaar bij dreumesen![]()
ik zeg: niks meer aan doen!
Ik wilde als kind wel steil haar ja, want dat hadden alle populaire meisjes. Steil haar met een schattig haarbandje in. Mijn haar moest altijd op mijn hoofd worden vastgeknooptquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]. Polletje piekhaar
.
Mauw heeft niet jouw krullen 'geërfd' he? Suus heeft ook echt heel ander haar dan ikzelf (of haar zus), het is heel stijl en glad. Ik heb zelf meer slag en pluizig. Ik wilde vroeger altijd zulk haar als dat zij nu heeft!
En dan is Suus zelfs nog een tint donkerder dan E.! Die is echt witquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:11 schreef BlueEyes het volgende:
Jullie blonde meisjes![]()
Echt zo zoet vind ik dat die witblonde haartjes
Ah ja, dat is idd meer krul dan ik mij herinnerde!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ene dag krult het meer dan de andere dag, maar ze heeft bovenop echt van dat superfijne babyhaar en in haar nek gaat het nu steeds meer krullen. En aan de zijkanten heeft ze twee van de plukken die zo opzij staan![]()
Beetje afhankelijk van het weer en de hoeveelheid smeerkaas wel.
2 jaar en een week of 6. E. is altijd hééééél lief voor S. geweest, nooit jaloers/gemeen oid.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:29 schreef BlueEyes het volgende:
Hoeveel zit er tussen qua leeftijd bij de meiden Soes?
Volgensmij heb ik echt de mannelijke varianten van jouw meisjes!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
Bijten ja. Wat zijn die kleine tandjes dan scherp
En die goedzakpeuter laat het ook gewoon gebeuren he...
Ja, ze heeft nogal wat pit in haar donder, die kleine uk
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:35 schreef BlueEyes het volgende:
Klinkt heerlijk
*rammeltnogevenverder*
Niet alle kaas he, pindakaas & coca-kaas eet ie welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
En fazz, wat bijzonder, een kaasaversie? Volgens mij is dat echt heel zeldzaam onder dreumesen
F. heeft ook wel écht een jongenskoppie. Die kun je echt niet mis hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Niet alle kaas he, pindakaas & coca-kaas eet ie wel![]()
Ai Soesa, naar dat bijten![]()
F wordt eigenlijk altijd als jongen ingeschat, maarja jongenskleding + geen/kort haar. Kan dus geen meisje zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lou is een meisje op en top! Dat snap ik nu weer niet.
Mauw vind ik ook een typisch meisjeskoppie.
Afgelopen zondag waren we zwemmen en naast ons zat een jongetje/meisje in zwemluier.
Echt we kwamen er niet achter of het nu een jongetje of meisje was.
Waarom die ouders ook geen zwembroekje in genderspecifieke kleur aan doen![]()
Zeker, zeker! Een keer raden wiens vlees wordt gejat altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |