Zijn we altijd toch?quote:
Ja, dat heb ik altijd zo gehad, vind het zelf ook niks, maar laat het maar zo, anders moet ik weer wennen.quote:
Heb je de kern er wel uit weten te verwijderen? Anders komt het gewoon weer terug.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik had een enorme soort bult bij mijn lies dat leek op een megapuist en toen ik het bekeek zat er een enorme rooie knobbel bovenop en toen ik hem net uitkneep spoot er naast vet ook bloed uit waarna er een stroom bloed langs mijn been naar beneden liep.
Ik voel me nu net een vrouw.
Ik weet het niet, ik durf er niet meer aan te komen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je de kern er wel uit weten te verwijderen? Anders komt het gewoon weer terug.
Zou het sowieso even ontsmetten, en dat de komende 2 a 3 dagen. En als je dat doet moet je ff checken of je nog iets van een verharding of propje voelt, dat moet eruit. Gewoon die hele shit draineren tot er schoon bloed uit komt, ontsmetten en gaasje erop.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik durf er niet meer aan te komen.
fixedquote:Op maandag 18 januari 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Misschien heeft onze dokter er nog een mening over.
Die zou hetzelfde zeggen of je naar een arts verwijzen en die gaat dan fusidinezuur voorschrijven.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Misschien heeft onze verpleegster er nog een mening over.
Jeetje wat een gedoe allemaal.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zou het sowieso even ontsmetten, en dat de komende 2 a 3 dagen. En als je dat doet moet je ff checken of je nog iets van een verharding of propje voelt, dat moet eruit. Gewoon die hele shit draineren tot er schoon bloed uit komt, ontsmetten en gaasje erop.
Ik vind dit echt héél vies. Maar toch sterkte.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik had een enorme soort bult bij mijn lies dat leek op een megapuist en toen ik het bekeek zat er een enorme rooie knobbel bovenop en toen ik hem net uitkneep spoot er naast vet ook bloed uit waarna er een stroom bloed langs mijn been naar beneden liep.
Ik voel me nu net een vrouw.
Dankjewel!quote:Op maandag 18 januari 2016 22:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind dit echt héél vies. Maar toch sterkte.
Deel 3 komt op zondag om 21.40 uur.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
1 en 2 hoef ik natuurlijk niet te zien.
En wanneer komen 1 en 2?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deel 3 komt op zondag om 21.40 uur.
Sup homie, why you acting like that dawg.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe even je gewone account joh.
Ik moet nog heel veel dingen kijken, zelfs nog die nieuwe Jurassic Parkquote:Op maandag 18 januari 2016 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet Creed nog even kijken.
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:49 schreef SupHomie het volgende:
[..]
Sup homie, why you acting like that dawg.
Die hebben specu en ik natuurlijk allang gezien.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
zelfs nog die nieuwe Jurassic Park.
Dat heb ik allemaal al gezien.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet nog heel veel dingen kijken, zelfs nog die nieuwe Jurassic Park. Zag ook dat ze bij de VPRO woensdag gaan beginnen met Mr. Robot, ga ik ook eens checken.
De halve wereld al, denk ik. Maar ik heb niet zo'n haast en mijn downloadserver is down en geen zin in andere software/torrent shit.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die hebben specu en ik natuurlijk allang gezien.
Nope, maar ik zit er wel over te denken om Netflix te nemen dus dat kan ik dan weer makkelijk gaan kijken.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal al gezien.
Heb je MaM al gezien?
Ja, maar wij stonden in dezelfde bioscooprij als jij toen...quote:Op maandag 18 januari 2016 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De halve wereld al, denk ik. Maar ik heb niet zo'n haast en mijn downloadserver is down en geen zin in andere software/torrent shit.
Spooky shit.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar wij stonden in dezelfde bioscooprij als jij toen...
Allemaal kutmensen die kapot moeten.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:06 schreef YokiKater het volgende:
Nog een uur Jambers classics.. Wie zitten er bij Jinek?
Maar zou je haar doen?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:16 schreef YokiKater het volgende:
Die Saskia Belleman is ook net een mummie.
Ach gut.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ben best wel een vrolijke jongen.
Timmm ook.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ben best wel een vrolijke jongen.
Heet jij Henk?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:09 schreef Mani89 het volgende:
Nooit van gehoord. Hoeveel kliks heeft hij?
Is Fokker weer bezig geweest?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:13 schreef YokiKater het volgende:
Fylax, er staan allemaal tubgirls in FoBo.
Niet waar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:13 schreef YokiKater het volgende:
Fylax, er staan allemaal tubgirls in FoBo.
Ik heb er tenminste een.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
Raar ventje die fylax, noemt zijn vriendin poep en varken
Doe mij eens vijf euro's geven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Inmiddels 10.000, want van die 6 euro kocht ik een kraslot en won 10.000
Same here.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik was van plan om op tijd te gaan slapen maar ben weer over mijn slaap heen.
Gelukkig zijn wij er nog.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:22 schreef YokiKater het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:22 schreef YokiKater het volgende:
quote:
Ik neem straks wel wat melatonine.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb net even een overdosis propranolol genomen.
Ja, want op de laptop ben ik eigenlijk altijd uitgelogd maar ik had die zooi ook op mijn telefoon gegooid en zo ingesteld dat als iemand wil contacten dat ik dan een melding krijg of zo, geloof ik.quote:
Ja, ontzichtbaar, maar dat werkt volgens mij voor geen meter. je staat dus gewoon op afwezig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, want op de laptop ben ik eigenlijk altijd uitgelogd maar ik had die zooi ook op mijn telefoon gegooid en zo ingesteld dat als iemand wil contacten dat ik dan een melding krijg of zo, geloof ik.
Hmm, dan moet ik dat dus ook weer anders gaan doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ontzichtbaar, maar dat werkt volgens mij voor geen meter. je staat dus gewoon op afwezig.
Doe dat maar even ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik dat dus ook weer anders gaan doen.
Ik rook dan meestal eerst een peuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een van de eerste dingen die ik ga doen als ik geslapen heb.
Ik zeg toch een van de eerste dingen, dus niet meteen het eerste.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik rook dan meestal eerst een peuk.
Ochtendfapje is het eerst altijd bij mij.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zeg toch een van de eerste dingen, dus niet meteen het eerste.
Het is een goed begin van de dag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ochtendfapje is het eerst altijd bij mij.
ik zet hem meestal om 17:00quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:38 schreef YokiKater het volgende:
Ik zet altijd eerst mijn wekker uit. Meestal dan, soms zet ik geen wekker.
Ze wist gister niet zo goed wat ze er op moest zeggen, dus liep ze maar met roze wangetjes weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet moemoe ook, daarom post ze hier ook nooit meer.
Ach, je hebt Uccie, Njos, Fatima, jij, Karina. keuze genoeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:45 schreef Mani89 het volgende:
Teveel mannen en jongetjes hier. Dat is intimiderend.
Maar we hebben TeamOpzij gewoon nodig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:45 schreef Mani89 het volgende:
Teveel mannen en jongetjes hier. Dat is intimiderend.
Fatima en Karina posten hier amper meer en Uc heeft het druk of zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ach, je hebt Uccie, Njos, Fatima, jij, Karina. keuze genoeg.
Uccie mag ons ook gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fatima en Karina posten hier amper meer en Uc heeft het druk of zo.
Ik ga dr morgenochtend appen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uccie mag ons ook gewoon niet meer.
Zijn wij niet goed genoeg ofzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze post tegenwoordig in het Geerdcafé.
Nee, wij worden allemaal nuchter, zij wil kennelijk een stelletje zuiplappen of zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn wij niet goed genoeg ofzo?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, wij worden allemaal nuchter, zij wil kennelijk een stelletje zuiplappen of zo.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Echt hé. en dat moet dan een voorbeeld zijn voor simpele users zoals ik.
Dat moet omgekeerd, dat jij een soort oudere broer van Fylax bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Echt hé. en dat moet dan een voorbeeld zijn voor simpele users zoals ik.
Ik ben geen crew. Gewoon een onwetende gebruiker van dit forum.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat moet omgekeerd, dat jij een soort oudere broer van Fylax bent.
Wel ex-crew.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben geen crew. Gewoon een onwetende gebruiker van dit forum.
Toen die werd afgewezen door moemoe?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:04 schreef YokiKater het volgende:
Oh ja, kan mij wel herinneren dat Fokker blauw was.
Ik ben nooit afgewezen door moemoe, ik open over onze relatie alleen geen topic in R&Pquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toen die werd afgewezen door moemoe?
ja.
Ik denk dat moemoe aan het lunchen is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja hallo wat zijn dit voor flauwekulletjes?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben nooit afgewezen door moemoe, ik open over onze relatie alleen geen topic in R&P
Echt lam bedoel je? Hij heeft al een paar keer gedaan alsof na een shandy.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:16 schreef Specularium het volgende:
Fylax zijn eerste keer lam op FOK! zal ook wel een ramp worden.
Die act bedoel ik inderdaad niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Echt lam bedoel je? Hij heeft al een paar keer gedaan alsof na een shandy.
RIP Surface Pro.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:21 schreef YokiKater het volgende:
Dan kotst hij zijn hele toetsenbord onder.
Waarschijnlijk staat de webcam dan wel gewoon aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:21 schreef YokiKater het volgende:
Dan kotst hij zijn hele toetsenbord onder.
Als hij geluk heeft wel, anders wordt zijn vader viesmad.quote:
Dat geeft dan weer uitstekende content voor de weblog.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat de webcam dan wel gewoon aan.
Bestaat dat nogquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als hij geluk heeft wel, anders wordt zijn vader viesmad.
[..]
Dat geeft dan weer uitstekende content voor de weblog.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Tot de volgende knoop!
Bah, smerig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik rook dan meestal eerst een peuk.
Als je in Emmeloord woont, is het beter om regelmatig blauw te zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:04 schreef YokiKater het volgende:
Oh ja, kan mij wel herinneren dat Fokker blauw was.
Het is lekker hoor, vrijwillig een stuk kanker in je bek steken en dan in de fik zetten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 04:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik haat er niet op. Ik vind het gewoon smerig.
Ieder z'n ding hè...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 04:10 schreef Calcio het volgende:
[..]
Het is lekker hoor, vrijwillig een stuk kanker in je bek steken en dan in de fik zetten.
Eensch.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ieder z'n ding hè...
Zelf weten.
Ik mag inmiddels gewoon weer drinken hoor. Waar een maagoperatie allemaal niet goed voor isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, wij worden allemaal nuchter, zij wil kennelijk een stelletje zuiplappen of zo.
Jouw zusje ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moeder heeft anders nooit klachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:10 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jouw zusje ook nietNou, mijn zus klaagt eigenlijk behoorlijk veel altijd. Dat hebben we gemeen. Dus dit lijkt me wat onwaarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ben ik ten eerste geen FA en moet je ten tweede wellicht enigszins oppassen met klagen over andermans niveau als je eigen posts met maar 1 woord of smiley niet te tellen zijn.Laffe huichelaar
Je bent in elk geval een mod en die zou het goede voorbeeld moeten geven, maar in plaats daarvan 'Calcioquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verder ben ik ten eerste geen FA en moet je ten tweede wellicht enigszins oppassen met klagen over andermans niveau als je eigen posts met maar 1 woord of smiley niet te tellen zijn.
Heb je mijn punt nog wel gezien toen het voorbij suisde, of ben je er echt falikant langs gezeild?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:14 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je bent in elk geval een mod en die zou het goede voorbeeld moeten geven, maar in plaats daarvan 'Calcio' posten. Het woord hypocriet ken je zeker niet. Man man man.
Precies, zo trekken sommige mensen in het weekend een jurk aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 05:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ieder z'n ding hè...
Zelf weten.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, zo trekken sommige mensen in het weekend een jurk aan.
Andere mensen doordeweeksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals timmmmm.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
* Elfletterig zet een Jambers-stem opquote:
Hilarisch weer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig zet een Jambers-stem op
"Doordeweeks is hij een doodgewone jongen die in bad ligt en rondhangt op het internetforum FOK! In het weekend is timmmmm zijn werkelijke zelf. Als Tina. Gebaseerd op zijn user icon op FOK!"
Dan zou het Mies moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig zet een Jambers-stem op
"Doordeweeks is hij een doodgewone jongen die in bad ligt en rondhangt op het internetforum FOK! In het weekend is timmmmm zijn werkelijke zelf. Als Tina. Gebaseerd op zijn user icon op FOK!"
Haar achternaam is dan vast Erabel.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haar achternaam is dan vast Erabel.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haar achternaam is dan vast Erabel.
Dit begrijp ik wel ja. Ik zou ook gewoon een vreugdedansje doen als Art of Peter de Vries doodgereden zou worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:41 schreef Specularium het volgende:
Elflettering schept graag behagen in de achteruitgang van een ander.
Dit vind ik erg spitsvondig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:41 schreef Specularium het volgende:
Elflettering schept graag behagen in de achteruitgang van een ander.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:29 schreef timmmmm het volgende:
Allemaal even met elfletterig meelachen om mn verdriet he
Vind het wel een beetje vreemd dat alle genomineerden blank zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wat vinden jullie. Zijn ze bij de Oscars enge racisten of moeten de roetmoppen niet zeuren
Ik weet niet, het gaat volgens mij om de afgelopen paar jaar toch? In die tijd heb ik niet veel films gekeken of zo dus ik heb ook niet echt zicht op wie wat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wat vinden jullie. Zijn ze bij de Oscars enge racisten of moeten de roetmoppen niet zeuren
Dat nominatie comité bestaat toch ook alleen maar uit rijke oude blanke joden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef timmmmm het volgende:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef YokiKater het volgende:
Deze negor is wel een goeien acteur.
[ afbeelding ]
Dat is een witman.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef YokiKater het volgende:
Deze negor is wel een goeien acteur.
[ afbeelding ]
Wie had jij willen vervangen door welke vertolking van een zwarte dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje vreemd dat alle genomineerden blank zijn eigenlijk.
Sowieso verdient Sam L. elk jaar een oscar, ongeacht welke film die speelt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie had jij willen vervangen door welke vertolking van een zwarte dan?
Heb niet perse voorbeelden maar er zijn genoeg zwarte acteurs dus vind het een beetje vreemde verdeling zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie had jij willen vervangen door welke vertolking van een zwarte dan?
Als dat vaker zo is, dan is het vreemd ja. Indien nu voor het eerst, dan zou ik er niet te lang bij stil staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje vreemd dat alle genomineerden blank zijn eigenlijk.
Maar hebben die het afgelopen jaar een goede rol neergezet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb niet perse voorbeelden maar er zijn genoeg zwarte acteurs dus vind het een beetje vreemde verdeling zo.
Volgens mij had ik ergens gelezen dat het de zoveelste keer op rij was? Geen idee hoe vaak. Oscar's boeien mij verder weinig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als dat vaker zo is, dan is het vreemd ja. Indien nu voor het eerst, dan zou ik er niet te lang bij stil staan.
Dat weet ik niet want hou mij niet op zo'n manier bezig met de films. Maar er zullen vast wel donkere mensen bij hebben gezeten die een goede rol hebben neergezet ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar hebben die het afgelopen jaar een goede rol neergezet?
"Oscar" vind ik eigenlijk wel een blanke naam. Volgend jaar moet de prijs "Kunta Kinte" heten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ergens gelezen dat het de zoveelste keer op rij was? Geen idee hoe vaak. Oscar's boeien mij verder weinig.
Ik vind dat je gewoon de beste acteurs in de beste rollen van de beste films moet selecteren. Ongeacht hun huidskleur.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb niet perse voorbeelden maar er zijn genoeg zwarte acteurs dus vind het een beetje vreemde verdeling zo.
Zullen we academy award doen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
"Oscar" vind ik eigenlijk wel een blanke naam. Volgend jaar moet de prijs "Kunta Kinte" heten.
Uiteraard moet de Oscar wel terecht zijn. Kijk nu pas naar de nominaties trouwens :pquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon de beste acteurs in de beste rollen van de beste films moet selecteren. Ongeacht hun huidskleur.
Maar van de klagers MOETEN er zwarten in. Of ze het nou verdienen of niet. Terwijl zo'n 75 procent van de Amerikanen blankmensen zijn. Ik vind het dus logisch dat veel films zich daarop richten omdat filmmakers zoveel mogelijk geld willen verdienen.
Als de film ook écht de beste is, wint hij ook gewoon. 12 years a slave, die film over Idi Amin etc
Heb je Mad Max niet gezienquote:
Voornamelijk explosies.quote:
Hoorde dat die The Martian best saai is. Maar die wil ik wel zien. Maar vind bios te duurquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik alleen The Martian en Bridge of Spies. Allebei wel goed vond ik
Gewoon kuikenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoorde dat die The Martian best saai is. Maar die wil ik wel zien. Maar vind bios te duur
Draait waarschijnlijk niet eens meer in de bios.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoorde dat die The Martian best saai is. Maar die wil ik wel zien. Maar vind bios te duur
Dat is mooi :pquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Draait waarschijnlijk niet eens meer in de bios.
Staat al een kleine maand op het wereldwijde web hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dus nog ff wachten. Ga niet naar Pathe ofzo.
Bijstandsmoeder?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dus nog ff wachten. Ga niet naar Pathe ofzo.
Ja maar heb geen idee hoe ik dat download en vaak is dat gedownloade in slechte kwaliteit dus dan kijk ik niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Staat al een kleine maand op het wereldwijde web hoor
LTVDK wil je daar wel bij helpenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar heb geen idee hoe ik dat download en vaak is dat gedownloade in slechte kwaliteit dus dan kijk ik niet.
Mwah, ik vind de bios ook echt iets toevoegen en daar wil ik best wat voor betalen. 9 Euro vind ik niet bizar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nopes :p Vind 9 euro voor bioscoop gewoon bizar
Die 34 euro voor kleffe popcorn wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mwah, ik vind de bios ook echt iets toevoegen en daar wil ik best wat voor betalen. 9 Euro vind ik niet bizar.
Dat is inderdaad écht belachelijk, hoeveel je in de bios kwijt bent voor eten en drinkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 34 euro voor kleffe popcorn wel.
Yup, de prijzen voor iets te knagen of drinken mogen wel wat minder ja. Maar voor mij nog geen reden om niet te gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 34 euro voor kleffe popcorn wel.
Rocky?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:06 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga dit jaar zeker 1 keer naar de bioscoop.
Ben je al naar Star Wars geweest?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:06 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga dit jaar zeker 1 keer naar de bioscoop.
Neuh, daar heb ik niet zo heel veel mee. Kijk ik later wel en dan moet ik ook eerst even al die andere delen weer eens zien, en die heb ik niet eens allemaal gezien. Maar is misschien wel leuk om een keer te doen want toen ik klein was vond ik het wel tof.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je al naar Star Wars geweest?
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU TU TU TU TU TUUUUUUUUUUUU TUUU TU TU TU TUUUUUUUUUUUUUUU TU TU TU TU TU
DR Phil, altijd terechte postquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:10 schreef anonymoussie het volgende:
Ik wou ff zeggen.
Toch nog op dr Phil.
Daar krijgt ie ook geen Oscar voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:18 schreef Specularium het volgende:
Alleen Uncle Phil is cool, maar die is dood.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:19 schreef timmmmm het volgende:
No matter how flat you make a pancake, it still has to sides
quote:
Kom dan met je verhaal...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:17 schreef d4v1d het volgende:
Zit ik lekker een verhaal te typen blijk ik in de NWS FB te zitten
Hoezo nee?quote:
Goed punt.quote:
Awww, beterschap!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:05 schreef Uccie het volgende:
Nu nog een uurtje. Ben nog steeds snotterig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |