Zijn we altijd toch?quote:
Ja, dat heb ik altijd zo gehad, vind het zelf ook niks, maar laat het maar zo, anders moet ik weer wennen.quote:
Heb je de kern er wel uit weten te verwijderen? Anders komt het gewoon weer terug.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik had een enorme soort bult bij mijn lies dat leek op een megapuist en toen ik het bekeek zat er een enorme rooie knobbel bovenop en toen ik hem net uitkneep spoot er naast vet ook bloed uit waarna er een stroom bloed langs mijn been naar beneden liep.
Ik voel me nu net een vrouw.
Ik weet het niet, ik durf er niet meer aan te komen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je de kern er wel uit weten te verwijderen? Anders komt het gewoon weer terug.
Zou het sowieso even ontsmetten, en dat de komende 2 a 3 dagen. En als je dat doet moet je ff checken of je nog iets van een verharding of propje voelt, dat moet eruit. Gewoon die hele shit draineren tot er schoon bloed uit komt, ontsmetten en gaasje erop.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik durf er niet meer aan te komen.
fixedquote:Op maandag 18 januari 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Misschien heeft onze dokter er nog een mening over.
Die zou hetzelfde zeggen of je naar een arts verwijzen en die gaat dan fusidinezuur voorschrijven.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Misschien heeft onze verpleegster er nog een mening over.
Jeetje wat een gedoe allemaal.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zou het sowieso even ontsmetten, en dat de komende 2 a 3 dagen. En als je dat doet moet je ff checken of je nog iets van een verharding of propje voelt, dat moet eruit. Gewoon die hele shit draineren tot er schoon bloed uit komt, ontsmetten en gaasje erop.
Ik vind dit echt héél vies. Maar toch sterkte.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik had een enorme soort bult bij mijn lies dat leek op een megapuist en toen ik het bekeek zat er een enorme rooie knobbel bovenop en toen ik hem net uitkneep spoot er naast vet ook bloed uit waarna er een stroom bloed langs mijn been naar beneden liep.
Ik voel me nu net een vrouw.
Dankjewel!quote:Op maandag 18 januari 2016 22:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind dit echt héél vies. Maar toch sterkte.
Deel 3 komt op zondag om 21.40 uur.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
1 en 2 hoef ik natuurlijk niet te zien.
En wanneer komen 1 en 2?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deel 3 komt op zondag om 21.40 uur.
Sup homie, why you acting like that dawg.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe even je gewone account joh.
Ik moet nog heel veel dingen kijken, zelfs nog die nieuwe Jurassic Parkquote:Op maandag 18 januari 2016 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet Creed nog even kijken.
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:49 schreef SupHomie het volgende:
[..]
Sup homie, why you acting like that dawg.
Die hebben specu en ik natuurlijk allang gezien.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
zelfs nog die nieuwe Jurassic Park.
Dat heb ik allemaal al gezien.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet nog heel veel dingen kijken, zelfs nog die nieuwe Jurassic Park. Zag ook dat ze bij de VPRO woensdag gaan beginnen met Mr. Robot, ga ik ook eens checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |