Ik ga ook sowieso niet naar dat superkids kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:02 schreef female81 het volgende:
Yep. Volgende week gaat men massaal luisteren naar het zalvende gekwijl van Wendy Van Dijk (ik ben het mens zó moe...). Voor Johnny De Mol loop ik ook al niet warm.
Volgende week toch maar weer The Next Boy/Girl Band, als de tweede aflevering tenminste nog uitgezonden wordt. Er mankeert ook aan dat programma het een en ander, maar met het verstand op nul kijkt het best lekker weg.
Ik dacht in eerste instantie dat het een grapje was. Dat ze zich voor de lol zo had toegetakeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:44 schreef female81 het volgende:
Via een andere route heb ik het eerste half uur alsnog kunnen kijken.
Kandidate Charida leek wel in een bak stront gevallen. Ik dacht in het begin heel even dat ze donker was, tot die stokoude Kinderen Voor Kinderen-opname in beeld kwam.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:17 schreef MissJ het volgende:
Ik ben nu de aflevering van vorige week aan het kijken zodat ik vanavond gewoon via tv de 2e aflevering kan kijken
Dit. Naar mijn idee hoort een girl- of boyband juist gevarieerd te zijn qua types.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Er mag wel iets bij om wat verschil aan te brengen. Nu zijn het voornamelijk domme blonde bimbo's.
Komt vast nog wel ggoedquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Naar mijn idee hoort een girl- of boyband juist gevarieerd te zijn qua types.
aha, hier al de getintere damesquote:
Jaaquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:52 schreef Max23 het volgende:
Ik kom net binnen, waren deze dames de eerste deelnemers van vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |