quote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Altijd zo sneu, je kind gebruiken dat geen idee heeft waar het over gaat.
Zo kennen we je weer, oude nazi-sympathisant. Zogenaamd verkapt in een 'grapje'.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nogal ja. Maar goed, van een Marokkaan hoef je natuurlijk geen onderbouwd verhaal te verwachten?
Bij ons ging de verbinding destijds klokslag 24 uur in. Maar ik begrijp dat jij je modem nog niet hebt aangesloten?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hmm, morgen gaat het contract van internet in. Is dat dan klokslag 12 uur, of als iemand zin heeft na een bakkie koffie in de morgen en een vinkje zet?
Niet dat ik verwacht dat het goed gaat, de modem is wel binnen maar de brief met hoe en wat niet.
Struggles.
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En dat 1 op 20 allochtonen verdacht zouden zijn van een zedendelict.
Kusje erop?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo kennen we je weer, oude nazi-sympathisant. Zogenaamd verkapt in een 'grapje'.
Nostrakosmo?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:55 schreef Euribob het volgende:
Met z'n strakke groene broek, die stond hem goed.
Dat mag ook wel, gezien de strakke organisatie van de partij en het feit dat ze alleen actief zijn in gemeentes waar ze een basis hebben voor een partij.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt. Je zult altijd compromissen moeten sluiten en helemaal eens zul je het haast nooit met een partij worden. En als lid kun je ook je mening binnen de partij laten horen.
Lokaal doet de SP veel dingen goed, daar komt de partij goed tot zijn recht. Dan snap ik dat je ze steunt.
Samen met Robinquote:
Jawel. Modem, experiabox, staat klaar. Tv spullen ook. Ding zelf geeft wifi signaal want kan ik verbinding mee maken. Alleen dsl verbinding ontbreekt. Opzich logisch. Aftellen tot 12 uur dan maar. Helaas zonder oliebollenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij ons ging de verbinding destijds klokslag 24 uur in. Maar ik begrijp dat jij je modem nog niet hebt aangesloten?
Mutant heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
Je kan met 99% zekerheid voorspellen dat Mutant kwaad wordt wanneer hij zich in de SC meldt. Opvliegend menneke.
Bedankt voor deze heldere analyse, voorspellen is niet noodzakelijk aangezien ik zelf al aangaf dat ik ontzettend kwaad ben. Beetje open deur trappen dit.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
Je kan met 99% zekerheid voorspellen dat Mutant kwaad wordt wanneer hij zich in de SC meldt. Opvliegend menneke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |