SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joris: 1992 - 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Christie 1993 - 2015
Foto's in vorige posts
En nu "staan" ze bij elkaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Ik op zich ook niet hoor... dus troost jequote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik heb niet eens veel foto's van ze...The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
In F&F is er een topic voor daar staan die van mij ook, nu was het even tussendoor omdat we het over poezen hadden.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik heb niet eens veel foto's van ze..."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik zat m al te zoeken maar ik kan het betreffende topic niet vindenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In F&F is er een topic voor daar staan die van mij ook, nu was het even tussendoor omdat we het over poezen hadden.The reward of a thing well done is to have done it.
F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 109quote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zat m al te zoeken maar ik kan het betreffende topic niet vinden"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Jammer dat dit een poezentopic is.
Ik had een katerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb nog nooit een kater gehad, en dat gaat ook niet gebeuren ik ben een 'poezenvrouwtje'.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef drakin het volgende:
Ik had een kater
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
T was een amsterdammert nog wel, gedumpt door de Fokker want witte haartjes en dat mocht niet bij een Blauwe Rusquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kater gehad, en dat gaat ook niet gebeuren ik ben een 'poezenvrouwtje'.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Poes met een katernaamquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik kan het niet laten ze tussendoor af en toe te posten.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze blijven leuk hè, die kattenfoto's ."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef drakin het volgende:
Ik had een katerEn dit is een poezentopicquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heel herkenbaar en natuurlijk vinden we allemaal onze eigen kat het mooiste/liefste/leukste.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten ze tussendoor af en toe te posten.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ben totaal geen hondenmens, en mijn voorkeur bij mensen gaat onbewust volgens mij ook meer richting kattenmensen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel herkenbaar en natuurlijk vinden we allemaal onze eigen kat het mooiste/liefste/leukste.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |