Beter opletten damequote:Op donderdag 21 januari 2016 19:02 schreef Karina het volgende:
Ah wacht nu had ik het ook idd. Denk dat ik minder op de ondertitels let dan ik dacht.
Ik denk dat ik het 'gewoon' kan verstaanquote:
En vergeet niet dat Elizabeth zowaar eens normalere schoenen aan heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het 'gewoon' kan verstaan![]()
Trouwens, ik vind het wel stukken beter dat de dames in een lange broek lopen nu, dat gehuppel in de keuken met jurkjes aan vond ik maar niks.
COurtney loopt nog wel op hakkenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
En vergeet niet dat Elizabeth zowaar eens normalere schoenen aan heeft.
Ook dat ja. Ziet er veel beter uit voor in de keuken. Van de blote armen met blote oksels vond ik ook zo onhygienisch.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
En vergeet niet dat Elizabeth zowaar eens normalere schoenen aan heeft.
ja dat wel, ze kan het herenclubleven niet achter dr latenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:06 schreef franklop het volgende:
[..]
COurtney loopt nog wel op hakken
quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
Lol Patricia Paay heeft ook geld nodigLeek wel een hoertje zo op dat bed.
Ja, zonde dat het er zo doorheen wordt gejaagd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:18 schreef Karina het volgende:
Oh het is dus inderdaad vandaag afgelopen.
Snelle finale hoor, beetje onbevredigend nu al.
wat gaan ze morgen doen dan? nog een seizoen USA zoals ze op sbs6 in de tvgids hebben staan?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:18 schreef Karina het volgende:
Oh het is dus inderdaad vandaag afgelopen.
Snelle finale hoor, beetje onbevredigend nu al.
ja misschien had ze de onderstetroepjes al liggen voor ze ging proevenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:19 schreef franklop het volgende:
Ze had toch dan qua opmaak ook alles voor 2 torens kunnen doenDomme oplossing dit
Denk het ja. Zit ook net op tvgids te kijken. Misschien het volgende seizoen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat gaan ze morgen doen dan? nog een seizoen USA zoals ze op sbs6 in de tvgids hebben staan?
heee jij! ja jij hebt Cutter gemist! een perfecte date voor jouquote:
Och, MasterChquote:
Eerder de ogen uitkrabben.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:23 schreef franklop het volgende:
zou de verliezer de winnaar nog feliciteren denk je?
Ik denk van niet
Als courtney wordt zeker nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:23 schreef franklop het volgende:
zou de verliezer de winnaar nog feliciteren denk je?
Ik denk van niet
oww hij valt flauw van jouw opmerkingquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind de man van Elizabeth zo raar, net Ken van Barbie.
Ja dat was wel heel toevalligquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
oww hij valt flauw van jouw opmerking
Geen YES YES YES Marco daar zeker?quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:25 schreef roos85 het volgende:
Ik ben de belichaming van Masterchef.. Echt bitch hou gewoon je bek.
courtney wilde het geld, elizabeth het boek en Leslie de beker en de titel, was zo mooi verdeeld.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:26 schreef Karina het volgende:
Ik snap niet wat Courtney lult, ze wil foodcritic worden, nou open een blogje en schrijf wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |