Alles moet besproken kunnen worden met rationele argumenten. Als jij van mening bent dat massamoord van Wilders-stemmers sociaal wenselijk is hoor ik graag je argumenten aan om ze vervolgens te verwerpen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:30 schreef Nielsch het volgende:
Kunnen we de voordelen van een massamoord op Wilders-stemmers bespreken? Volgens mij zit daar wel merit in. De juridische aspecten komen later wel.
Niet van toepassing. Maar iedereen die bewezen crimineel is (en dat is dus niet: wat gemeenschappelijke kenmerken hebben met andere criminelen) kan wat mij betreft geweigerd worden aan de grens en/of meteen geweigerd worden voor asiel.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:29 schreef KrappeAuto het volgende:
Dus als 99.99% van 50000 mensen die hier heen komen crimineel zijn moeten we hen toelaten tot ons land en overal vrij laten bewegen op basis van dit principe?
Dat zegt hij anders niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:29 schreef KrappeAuto het volgende:
Ik vat dit voorstel op als iets anders dan het voorstel om de grenzen te sluiten. Hij wil de grenzen sluiten én de al aanwezige asielzoekers opsluiten.
Niet alleen die gek zelf, al zijn stemmers ook. Better safe than sorry.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:32 schreef danos het volgende:
Wilders moet zelf worden opgesloten en iedere dag bidden dat er ooit een medicijn komt om hem van zijn gekte af te helpen.
Maar we weten dus niet wie bewezen crimineel is. We weten weinig tot niks van de mensen die nu binnenkomen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet van toepassing. Maar iedereen die bewezen crimineel is (en dat is dus niet: wat gemeenschappelijke kenmerken hebben met andere criminelen) kan wat mij betreft geweigerd worden aan de grens en/of meteen geweigerd worden voor asiel.
Dan kunnen we de discussie over het basisinkomen iig ook afsluitenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:30 schreef Nielsch het volgende:
Kunnen we de voordelen van een massamoord op Wilders-stemmers bespreken? Volgens mij zit daar wel merit in. De juridische aspecten komen later wel.
Dit, je houdt vooral werkende mensen over.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:34 schreef danos het volgende:
[..]
Dan kunnen we de discussie over het basisinkomen iig ook afsluiten
Correct. Er is dus geen enkele reden om ze op te sluiten. En iemand gaan opsluiten vanwege wat hij eventueel in de toekomst zou kunnen gaan doen lijkt me helemaal een stap te ver.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:34 schreef KrappeAuto het volgende:
Maar we weten dus niet wie bewezen crimineel is. We weten weinig tot niks van de mensen die nu binnenkomen.
Semantiek. Hij beargumenteert niet dat als we de grenzen sluiten de al aanwezige asielzoekers ongevaarlijk zijn. Dat is een stroman.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zegt hij anders niet.
"Wat de PVV betreft is het duidelijk: Onze grenzen moeten dicht voor alle asielzoekers en alle immigranten uit islamitische landen. Maar zolang dat niet gebeurt, zolang de islamitische testosteronbommen als een zwaard van Damocles boven de Nederlandse vrouwen hangen, stel ik voor dat we mannelijke asielzoekers opsluiten in de AZC’s."
Als de grens wordt gesloten kunnen de mannen vrij blijven rondlopen.
De mannen worden opgesloten tenzij de grens dicht gaat, volgens mij is dat volstrekt idioot. Hij vind die mannen blijkbaar gevaarlijk maar wil ze vrij laten loslopen als de grens nu maar wordt gesloten.
Nogmaals, het is niet opsluiten in strikte zin. Men is vrij te vertrekken als het hen niet aan staat. Het is simpelweg het deze mensen niet toelaten zich te bewegen in onze volledige samenleving. Waarom zou iedereen in de wereld het recht hebben om zich in ons land vrij te mogen bewegen?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Correct. Er is dus geen enkele reden om ze op te sluiten. En iemand gaan opsluiten vanwege wat hij eventueel in de toekomst zou kunnen gaan doen lijkt me helemaal een stap te ver.
Och alle mannen opsluiten is natuurlijk wel een optie, dat zijn allemaal testosteronbommen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Correct. Er is dus geen enkele reden om ze op te sluiten. En iemand gaan opsluiten vanwege wat hij eventueel in de toekomst zou kunnen gaan doen lijkt me helemaal een stap te ver.
Stel dat deze maatregel een jaar geleden was ingevoerd en het had de massa-aanrandingen waar 1000+ vrouwen inmiddels last van hebben gehad voorkomen. Was het dan gerechtvaardigd of niet?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och alle mannen opsluiten is natuurlijk wel een optie, dat zijn allemaal testosteronbommen.
Neequote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Stel dat deze maatregel een jaar geleden was ingevoerd en het had de massa-aanrandingen waar 1000+ vrouwen inmiddels last van hebben gehad voorkomen. Was het dan gerechtvaardigd of niet?
Nee dat doet hij inderdaad niet, dat maakt het juist zo vreemd, waarom moeten ze wel opgesloten worden als de grens niet dicht gaat maar niet als de grens wel dicht gaat? Hij is gewoon onzin aan het verkondigen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:36 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Semantiek. Hij beargumenteert niet dat als we de grenzen sluiten de al aanwezige asielzoekers ongevaarlijk zijn. Dat is een stroman.
Stel dat we tien jaar geleden alle mannelijke zwemleraren hadden opgesloten, dan hadden we de zaak Benno L voorkomen. Gerechtvaardigd of niet?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Stel dat deze maatregel een jaar geleden was ingevoerd en het had de massa-aanrandingen waar 1000+ vrouwen inmiddels last van hebben gehad voorkomen. Was het dan gerechtvaardigd of niet?
Nee natuurlijk niet, je kunt toch geen onschuldige mensen gaan opsluiten zonder enig bewijs. Het is toch bespottelijk dat deze discussie gevoerd wordt.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Stel dat we alle mannen hadden opgesloten hadden we dan de zaken van de Utrechtse verkrachter voorkomen?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Stel dat we tien jaar geleden alle mannelijke zwemleraren hadden opgesloten, dan hadden we de zaak Benno L voorkomen. Gerechtvaardigd of niet?
Ja, kennelijk wel. In dit geval ook heel gek. Van het weekend kwam hij met de zogenaamde verzetsspray tegen moslimmannen en nu: we sluiten al die moslimmannen op. Maar ja als je nu zegt dat je al die moslimmannen op wil sluiten dan heb je die verzetsspray niet meer nodig hè.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef tesssssssss het volgende:
Ik denk dat Wilders zelf ook wel weet dat zijn plan onuitvoerbaar is.
Ik vraag me altijd af "waarom komt hij ermee?"
Is dat zijn strategie of zo?
Hoeveel slachtoffers waren in die zaak gevallen? Een aantal slachtoffers is nog ''acceptabel'' om alle mannelijke zwemleraren (Nederlanders) vrij te laten bewegen tot onschuld bewezen is.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Stel dat we tien jaar geleden alle mannelijke zwemleraren hadden opgesloten, dan hadden we de zaak Benno L voorkomen. Gerechtvaardigd of niet?
Nogmaals, je legt woorden in zijn mond. Hij zegt niet dat de al aanwezige asielzoekers ongevaarlijk zijn als de grenzen gesloten worden.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat doet hij inderdaad niet, dat maakt het juist zo vreemd, waarom moeten ze wel opgesloten worden als de grens niet dicht gaat maar niet als de grens wel dicht gaat? Hij is gewoon onzin aan het verkondigen.
Probeer eerst de rennende rukker maar eens te pakken te krijgen dan.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Stel dat we alle mannen hadden opgesloten hadden we dan de zaken van de Utrechtse verkrachter voorkomen?
Het is sociaal al niet wenselijk om onschuldige mensen op te sluiten, laat staan de basis van onze rechtsstaat onderuit te schoppen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:32 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Alles moet besproken kunnen worden met rationele argumenten. Als jij van mening bent dat massamoord van Wilders-stemmers sociaal wenselijk is hoor ik graag je argumenten aan om ze vervolgens te verwerpen.
Ik denk wel eens dat hij gebruik wil maken van de chaos en paniek.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kennelijk wel. In dit geval ook heel gek. Van het weekend kwam hij met de zogenaamde verzetsspray en nu: we sluiten al die moslimmannen op. Maar ja als je nu zegt dat je al die moslimmannen op wil sluiten dan heb je die verzetsspray niet meer nodig hè.
Hij zegt dat ze dan gewoon vrij mogen rondlopen, dat is toch raar als hij ze gevaarlijke testosteronbommen vindt?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:45 schreef KrappeAuto het volgende:
Hij zegt niet dat de al aanwezige asielzoekers ongevaarlijk zijn als de grenzen gesloten worden.
En in onze cultuur geven we mensen die (nog) niets strafbaars gedaan hebben het voordeel van de twijfel. Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is en zo..quote:Op maandag 18 januari 2016 17:28 schreef Confetti het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom mensen die vooralsnog geen recht op permanent verblijf hebben vrij mogen rondlopen. Sluit ze op totdat de procedure is afgelopen zodat je ze bij afwijzing gelijk in vreemdelingendetentie kunt zetten.
Door hun achterlijke cultuur deugen ze niet totdat het tegendeel bewezen is. Lijkt me fair ten opzichte van de bevolking hier die blootgesteld wordt aan het gevaar.
Ik denk dat die bij de PVV in de kamer zit, daar zat Lucassen ook. Preventief opsluiten die lui.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Probeer eerst de rennende rukker maar eens te pakken te krijgen dan.
Er zit natuurlijk een wezenlijk verschil tussen rennend rukken en stilstaand door een brievenbus pissen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik denk dat die bij de PVV in de kamer zit, daar zat Lucassen ook. Preventief opsluiten die lui.
Het is nu eenmaal zo dat-ie zit te wachten op een aanslag à la 9/11, denk ik, in Europa.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk wel eens dat hij gebruik wil maken van de chaos en paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |