hij noemde de KLB SC het afvoerputje van FOK!quote:Op maandag 18 januari 2016 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Samenvatting over de user Geerd? Nooit van gehoord.
heftigquote:Op maandag 18 januari 2016 18:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Geerd SC met een Geert Wilders figuur die wordt aanbeden door de posters
Kom, we pompen hem vol met loodquote:Op maandag 18 januari 2016 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij noemde de KLB SC het afvoerputje van FOK!
heeft wel gelijk maar dat zeg je toch niet
een zwakbegaafde conducteur die het niet voor elkaar krijgt om ook maar één zin foutloos te schrijven en een hekel heeft aan alles dat ook maar iets met de islam/allochtonen te maken lijkt te hebbenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Samenvatting over de user Geerd? Nooit van gehoord.
zinnen niet foutlos kunnen schrijvenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
een zwakbegaafde conducteur die het niet voor elkaar krijgt om ook maar één zin foutloos te schrijven en een hekel heeft aan alles dat ook maar iets met de islam/allochtonen te maken lijkt te hebben
Aspartaam. Tja. Bieten of chemische shit.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij is dat spul wat ze als vervangend suiker goedje gebruiken slechter voor je, aspertaan aspartaan ofzoiets?
Jawel? Ik zeg dat zo vaak.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij noemde de KLB SC het afvoerputje van FOK!
heeft wel gelijk maar dat zeg je toch niet
lol madquote:Op maandag 18 januari 2016 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
een zwakbegaafde conducteur die het niet voor elkaar krijgt om ook maar één zin foutloos te schrijven en een hekel heeft aan alles dat ook maar iets met de islam/allochtonen te maken lijkt te hebben
Die vallen allemaal heel erg mee vergeleken met hunquote:Op maandag 18 januari 2016 18:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Joh we hebben toch ook onze eigen KLB SC nazi's? Mahl, Jimmy...
hihihihiquote:Op maandag 18 januari 2016 18:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je wil niet dat ik wegga. Niet zo hard2get doen dus
nee hoor, lijkt me gewoon een correcte samenvattingquote:
Ons kliekje in dit vuile afvoerputjequote:Op maandag 18 januari 2016 18:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat mag jij omdat je in het kliekje zit
quote:Op maandag 18 januari 2016 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die vallen allemaal heel erg mee vergeleken met hun
Ik zit ook in het kliekje hequote:Op maandag 18 januari 2016 18:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat mag jij omdat je in het kliekje zit
moet je komenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin om deadprez in elkaar te rossen... gewoon voor de leuk
awquote:Op maandag 18 januari 2016 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan niet, Mongo is verkouden
zekerquote:
Ok ik geloof je, ken die user verder nietquote:Op maandag 18 januari 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hoor, lijkt me gewoon een correcte samenvatting
vriendquote:Op maandag 18 januari 2016 18:42 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen je moeder
gefrituurde tofiquote:Op maandag 18 januari 2016 18:50 schreef Crip het volgende:
hey hoi.
thuis
ff mn tofu bakken en groenten wokken
gr
Heb champignons met paprika en ui en spitskool en kip gegeten.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:50 schreef Crip het volgende:
hey hoi.
thuis
ff mn tofu bakken en groenten wokken
gr
en je koolhydraten dan?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb champignons met paprika en ui en spitskool en kip gegeten.
ah magnetron. Mannen hèquote:Op maandag 18 januari 2016 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat eet jij voor shit steeds man
ga een vrouw zoeken
Ik eet teveel, maar eet wel gezond. Snap niet dat mensen zich volproppen met shit. Keertje kan maar deze gast doet het elke dag joh.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ah magnetron. Mannen hèik stress al als ik twee dagen geen groente eet
Lekker, heb voor groenten ook champignons (kastanje champignons hnnng) en brocolli hnnngggquote:Op maandag 18 januari 2016 18:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb champignons met paprika en ui en spitskool en kip gegeten.
Leftovers van gisteren, bolognese.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat eet jij voor shit steeds man
ga een vrouw zoeken
Zelf gemaakt?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Leftovers van gisteren, bolognese.
ah oke. Ik eet kwa maaltijden ook gezond...maar ik snoep weer veelquote:Op maandag 18 januari 2016 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet teveel, maar eet wel gezond. Snap niet dat mensen zich volproppen met shit. Keertje kan maar deze gast doet het elke dag joh.
Tuurlijk canim wat denk jij!quote:
Gehakt, tomatenpuree, penne, saus, geraspe kaasquote:
wat voor saus?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gehakt, tomatenpuree, penne, saus, geraspe kaas
Kun je eens ophouden met steeds dezelfde opmerkingenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een gezonde troep allemaal...
Bechamelsaus in bolognese?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
goed zo. maar vast niet met zelf gemaakte bechamelsaus of wel?
Anders doe je er 5 of zo. Ben je snel klaar en heb je niet de hele avond zo'n baalgevoel dat je niks hebt gedaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ben weer te lui om aan mijn scriptie te gaan.
Ik heb zo geen zin om 45 mensen te bellen om toestemming te krijgen ze een enquete te sturen
Oh nou sorry hoor, jeetje, jemig hee, nou zeg... poepoe...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je eens ophouden met steeds dezelfde opmerkingen
Standaard, gran italia.quote:
Heb gvd al de hele dag de verwarming op zijn hoogst, lig nu onder 2 dekens en een dikke trui en voelt nog steeds alsof ik in Alaska benquote:
penne? O geen lasagnaquote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gehakt, tomatenpuree, penne, saus, geraspe kaas
Ow nee, dit zijn mensen die in ploegendienst werken, ik kan ze pas morgen bellenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders doe je er 5 of zo. Ben je snel klaar en heb je niet de hele avond zo'n baalgevoel dat je niks hebt gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |