wrm zit je in geerd sc, dat fylax daar zit snap ik wel want die zit overalquote:Op maandag 18 januari 2016 18:10 schreef deadprez het volgende:
fylax had mijn back in geerd sc laatst dus zal allemaal wel meevallen met die pvv-bui
beter een hele glas colaquote:Op maandag 18 januari 2016 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
Tyfes heb mezelf maar een half glasje pepsi gegund.
Suikers
moslims werden met kanker vergeleken dus ik moest even de boze gutmensch uithangenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wrm zit je in geerd sc, dat fylax daar zit snap ik wel want die zit overal
Echt... ga wegquote:Op maandag 18 januari 2016 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
Suikers
de dronken boze gutmenschquote:Op maandag 18 januari 2016 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
moslims werden met kanker vergeleken dus ik moest even de boze gutmensch uithangen
correct, maar ik had wel gelijkquote:
>> waterquote:Op maandag 18 januari 2016 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
Suikers
Ah ja, had ik wel verwacht van volk daar. Verschrikkelijk niveau afgaand op hun topics. Zeker PausNicolaas, Argo en consortenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
moslims werden met kanker vergeleken dus ik moest even de boze gutmensch uithangen
preciesquote:Op maandag 18 januari 2016 18:10 schreef deadprez het volgende:
fylax had mijn back in geerd sc laatst dus zal allemaal wel meevallen met die pvv-bui
ach ja, wel fijn voor dat groepje zwakbegaafden dat ze nu ook hun eigen hoekje hebbenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, had ik wel verwacht van volk daar. Verschrikkelijk niveau afgaand op hun topics. Zeker PausNicolaas, Argo en consorten
quote:Op maandag 18 januari 2016 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Maar had hier ff zin in.
Voortaan cola light. Met je pepsi green.
nee een sc voor die ene user Geerd, maar komt op hetzelfde neerquote:
Volgens mij is dat spul wat ze als vervangend suiker goedje gebruiken slechter voor je, aspertaan aspartaan ofzoiets?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Maar had hier ff zin in.
Voortaan cola light. Met je pepsi green.
Samenvatting over de user Geerd? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee een sc voor die ene user Geerd, maar komt op hetzelfde neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |