Vroeger wel. Tegenwoordig vind ik het maar een grafstad.quote:
tfoequote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat dat mijn mening is en dat respecteer je
is een complot van de illuminati door middel van propagandaquote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel erg veel homo's de laatste tijd... Is het mode of zo?
Zou het niet weten, nooit gezien thoquote:Op maandag 18 januari 2016 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In Amerika eens heen geweest. Was hemels. Zit het ook in NL?
is omdat jij weg bent gegaan niels, jij maakte Rotterdom leuk en gezelligquote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vroeger wel. Tegenwoordig vind ik het maar een grafstad.
Thnx man.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
feli nog met je promotie trouwens
ik ga vnv weer naar tilburg dus ben dichtbij iigquote:
Wat is een PVV-bui?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog steeds lekker in je PVV-bui?
van groep 7 naar 8 noemt men promotie tegenwoordig? ;squote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
feli nog met je promotie trouwens
quote:Op maandag 18 januari 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van groep 7 naar 8 noemt men promotie tegenwoordig? ;s
Mooi, dan pak ik de trein naar Tilburg en zie je op het station, vervelio.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ga vnv weer naar tilburg dus ben dichtbij iig
Nou ja, je braakt de laatste tijd van die lekker rechtse debiliteit uit...quote:
fix die quotes een godverdommequote:Op maandag 18 januari 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben die koukleum die als laatste uit de trein stapt
ik nam het laatst nog op voor mijn moslimbroedersquote:Op maandag 18 januari 2016 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, je braakt de laatste tijd van die lekker rechtse debiliteit uit...
Op maandag 18 januari 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
Dolle boel vroeger. Parkzicht, Drie Musketiers, Daltons... Allemaal weg.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is omdat jij weg bent gegaan niels, jij maakte Rotterdom leuk en gezellig
"Nep-Nederlander" was het toch, fylax?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik nam het laatst nog op voor mijn moslimbroeders
watsdit
Dat gaf ik ook niet??quote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik behoef geen bevestiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |