KAMERVRAGEN MOTIE VAN WANTROUWEN DIT DAT ALLES!!1quote:Op maandag 18 januari 2016 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan ga ik Geert even mailen.
stelletje boelers dusquote:Op maandag 18 januari 2016 17:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook gewoon bij het bedrag in moeten zitten.
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
new york pizza met hotdog in de pizzaranden
Nou ho ho ik vind deze reactie erg aanvallend.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ALS ZE DIE HAD HAD IK NIET MOETEN LOPEN MET DAT KUTMATRAS LET EENS OP TRUT
doe maar niet, moet ik straks weer een rap van lange frans aanhorenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
KAMERVRAGEN MOTIE VAN WANTROUWEN DIT DAT ALLES!!1
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe maar niet, moet ik straks weer een rap van lange frans aanhoren
je bent zelf een ho hoquote:Op maandag 18 januari 2016 17:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nou ho ho ik vind deze reactie erg aanvallend.
ja of gewoon pizza van een normale pizzeriaquote:Op maandag 18 januari 2016 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nog altijd beter dan gekookte volkoren pasta, gestoomde groente en gegrilde velloze kippenpoot in yoghurtdressing...
Healtfreaks
dit klinkt als een gerecht wat keukenprinsesje WCH klaarmaaktquote:Op maandag 18 januari 2016 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nog altijd beter dan gekookte volkoren pasta, gestoomde groente en gegrilde velloze kippenpoot in yoghurtdressing...
Healtfreaks
quote:Op maandag 18 januari 2016 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Healtfreaks
Ik hou van jou.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:58 schreef Oberkullie het volgende:
Haha ik insinueer dus 1. dat Herman als vetzak zoveel pizza eet dat het niet in de auto past.
2. dat zijn moeder in een Multipla rijdt.
Ben weer helemaal het baasje hoor
ik zou een eigen zaak beginnen Ettoquote:Op maandag 18 januari 2016 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik maak altijd een Brabant Pizza...
Dat is in varkenszwoerd gefrituurd deeg, met daarop varkensvet en tomatensaus. En speklappen. En rollade.
Dat klinkt hartstikke lekker gek?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Healtfreaks
In Amerika eens heen geweest. Was hemels. Zit het ook in NL?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel vrij duur dacht ik, tenminste in engeland wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |