Volgens mij zijn het nog steeds dezelfden, alleen leer je ze nu "kennen".quote:Op maandag 18 januari 2016 15:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik kom hier trouwens pas 1,5 maand ofzo en heb het gevoel dat er toen compleet andere mensen waren dan nu.
Ik sprak de eerste week het meest met Jopie en Gellarboy. Beide weg.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het nog steeds dezelfden, alleen leer je ze nu "kennen".
Ik ken geen Jopie.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sprak de eerste week het meest met Jopie en Gellarboy. Beide weg.
Voor de rest klopt het wel hoor.
Wat erg voor Jopie.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken geen Jopie.
En Gellarboy is er met vlagen even veel en dan tiiiiijden stil.
Het helpt vaak als ik roep: DIT [HOMO] TOPIC IS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEE HET IS VAN MIJ!quote:Op maandag 18 januari 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Het helpt vaak als ik roep: DIT [HOMO] TOPIC IS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:
Ik vind van wel, maar die zure nichten zouden wellicht een andere mening toegedaan kunnen zijnquote:
Nope.quote:
Iets levendiger dan voorheenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar die zure nichten zouden wellicht een andere mening toegedaan kunnen zijn
Aren't we all eventually? Even fine wine turns into acid.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:14 schreef Gellarboy het volgende:
What's all this zure nichterigheid? Was er een zure nicht?
Ah, jammer. Als je me je e-mail adres laat weten dan stuur ik je een liedje waarbij ik steeds aan je moet denken als ik het hoor.quote:
Hoikaas watliefdatjemegemisthadkaas!quote:
Prive bericht gestuurdquote:Op maandag 18 januari 2016 16:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, jammer. Als je me je e-mail adres laat weten dan stuur ik je een liedje waarbij ik steeds aan je moet denken als ik het hoor..
Hoi. Goed he.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoikaas watliefdatjemegemisthadkaas!
Wow, ik heb pas net m'n lunch op.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:39 schreef Rezania het volgende:
Gewoon nu al het koken.Ik heb zo'n honger, mijn maag is een gromopera aan het houden.
Ik ookquote:Op maandag 18 januari 2016 16:39 schreef Rezania het volgende:
Gewoon nu al het koken.Ik heb zo'n honger, mijn maag is een gromopera aan het houden.
Vanochtend weinig gegeten, had ook heel erg last van mijn maag.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wow, ik heb pas net m'n lunch op.
Ik pols vanavond tegen tienen wel ff wat je dan aan het eten bent.
Sporten als je nu al honger hebt, gaat niet echt werken. Je moest ergens je glucose en glucogeen vandaan halen...quote:Op maandag 18 januari 2016 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ookEn brood op kantoor is op, snacks ook. En nog lang geen etenstijd want nog geen einde werktijd en vervolgens eerst sporten
Het gaat wel werken; ik bedoel, ik kan gewoon gaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sporten als je nu al honger hebt, gaat niet echt werken. Je moest ergens je glucose en glucogeen vandaan halen...
Je glucose uit glucogeen en je glucogeen uit glucose.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sporten als je nu al honger hebt, gaat niet echt werken. Je moest ergens je glucose en glucogeen vandaan halen...
Dank jequote:Op maandag 18 januari 2016 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je glucose uit glucogeen en je glucogeen uit glucose.
Ik moet het dan meestal na twee setjes opgeven omdat ik duizelig en trillerig word door lage bloedsuikerspiegel.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat wel werken; ik bedoel, ik kan gewoon gaan.
T gaat alleen niet plezant zijn. En of t nuttig is is ook maar de vraag
Jaha, daar studeer ik voor!quote:Op maandag 18 januari 2016 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ik moet het dan meestal na twee setjes opgeven omdat ik duizelig en trillerig word door lage bloedsuikerspiegel.
Mail ontvangen. Zal na t werk ff downloadenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:48 schreef Gellarboy het volgende:
Het is gelukt. Als het goed is heb je mail, Ang3l.
Daar heb ik niet super veel last van. Maar ik train ook vast minder intensiefquote:Op maandag 18 januari 2016 16:53 schreef wonderer het volgende:
Ik moet het dan meestal na twee setjes opgeven omdat ik duizelig en trillerig word door lage bloedsuikerspiegel.
Krijg je daar geen last van? Ik had een keer een half uur vantevoren een mueslireep gegeten. Ging zowat over mijn nekquote:Op maandag 18 januari 2016 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik niet super veel last van. Maar ik train ook vast minder intensief
Al gaat er natuurlijk heul kei erg wel een snackje in voordat ik ga(loop ik zeker weer met een waffel vol chips richting sportschool. Voelt toch wat tegenstrijdig #youredoingitwrong )
Neuh. Alleen als ik in dat side crunch weet ik hoe t heet apparaat heet ("de wringer"), want dan wurgt ie mijn maagquote:Op maandag 18 januari 2016 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Krijg je daar geen last van? Ik had een keer een half uur vantevoren een mueslireep gegeten. Ging zowat over mijn nek
Hoe? Wat? Link?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:06 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en hebben jullie godverrrrrrrrdomme al op mij gestemd bij de audities? Nou? NOU?!
Ow.quote:
Ja, ik zit al een tijdje tegen het hardlopen aan te hikken. Wel doen.. Niet doen... Wel doen... Niet doen...quote:
Opwarmen en gaan. Ik ben ook van mijn ouders naar thuis gefietst, prima te doen als je in beweging blijft.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik zit al een tijdje tegen het hardlopen aan te hikken. Wel doen.. Niet doen... Wel doen... Niet doen...
Fietsbenenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Opwarmen en gaan. Ik ben ook van mijn ouders naar thuis gefietst, prima te doen als je in beweging blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten koken![]()
Hahaha, de barricade ooooop!!!! *klapt mee*quote:Op maandag 18 januari 2016 16:48 schreef Gellarboy het volgende:
Het is gelukt. Als het goed is heb je mail, Ang3l.
Mijn buurman zei net al hijgende dat t best te doen was, als je eenmaal aan t lopen bent.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik zit al een tijdje tegen het hardlopen aan te hikken. Wel doen.. Niet doen... Wel doen... Niet doen...
waquote:Op maandag 18 januari 2016 17:06 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en hebben jullie godverrrrrrrrdomme al op mij gestemd bij de audities? Nou? NOU?!
Ademhalingsoefeningen? Waar ben je zo zenuwachtig over?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Weet iemand iets om te kalmeren voor zenuwen? Need h3lp!
Rustgevende muziek. Oogjes dicht en liggen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
https://www.headspace.comquote:Op maandag 18 januari 2016 22:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Morgen Scriptie verdediging. Ga het gewoon goed doen, maar zenuwen eten me op. Zit al aan de valeriaan, maar het helpt niet echt 100%quote:Op maandag 18 januari 2016 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ademhalingsoefeningen? Waar ben je zo zenuwachtig over?
Dit ken ik al, maar had ik niet aan gedacht. Ga ik zeker doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
https://www.headspace.com
Ahw succes bram!quote:Op maandag 18 januari 2016 22:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Morgen Scriptie verdediging. Ga het gewoon goed doen, maar zenuwen eten me op. Zit al aan de valeriaan, maar het helpt niet echt 100%
[..]
Dit ken ik al, maar had ik niet aan gedacht. Ga ik zeker doen.
quote:
Valt achteraf altijd mee volgens mij, en jij kent de inhoud prima neem ik aan dus dan zal het vast - net als bij al je voorgangers in heel Nederland - wel goed komenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Thanks
Wil het echt graag halen, maar ik ben zo slecht met zenuwen enzo.
Keihard op een zuipen zetten.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Morgen Scriptie verdediging. Ga het gewoon goed doen, maar zenuwen eten me op. Zit al aan de valeriaan, maar het helpt niet echt 100%
[..]
Dit ken ik al, maar had ik niet aan gedacht. Ga ik zeker doen.
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Valt achteraf altijd mee volgens mij, en jij kent de inhoud prima neem ik aan dus dan zal het vast - net als bij al je voorgangers in heel Nederland - wel goed komen
Zo veel liefdequote:
kut hommoquote:
Beetje tegenstrijdig dit.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]True
[..]
Zo veel liefde
[..]
kut hommo
Tsk, niks mis met wat presentatieflair.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:39 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Goed voor de zenuwen nu, minder goed voor scriptie morgenochtend
Tsskk. Je bent zelf tegenstrijdig.quote:
Helemaal niet, bewijs dat maar eens!quote:Op maandag 18 januari 2016 22:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tsskk. Je bent zelf tegenstrijdig.
Je bent PC masterrace terwijl je een flaptop hebtquote:Op maandag 18 januari 2016 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet, bewijs dat maar eens!
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je bent PC masterrace terwijl je een flaptop hebt
Je ging rennen om 11 uur?quote:Op maandag 18 januari 2016 23:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb alsnog gerend. Was niet eens glad. Nu ik weer thuis ben beginnen m'n handen nu die warm beginnen te worden wel langzaam 1001 speldenprikken te voelen.
En Bram succes natuurlijk morgen.
Pfff, moet je maar zin in hebben. Na 10'en valt er bij mij geen beweging meer in te krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ietsje eerder, maar ja. Ik ga de laatste tijd ook wel regelmatig om middernacht eigenlijk.
Echt wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pfff, moet je maar zin in hebben. Na 10'en valt er bij mij geen beweging meer in te krijgen.
Ja, voor de rest gewoon lekker chillen achter de PC of in bed.quote:
Over bier gesproken. Tot mijn verrassing trof ik vandaag toen ik weer thuis kwam en Gulden Draak Quadrupel aan in m'n koelkast.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, voor de rest gewoon lekker chillen achter de PC of in bed.
Dat is inderdaad zeer verrassend, want je zei dat je hem op het aanrecht had laten staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Over bier gesproken. Tot mijn verrassing trof ik vandaag toen ik weer thuis kwam en Gulden Draak Quadrupel aan in m'n koelkast.
Ja, oke, jaha, maar ik bedoel, ik dacht daar niet meer aan inmiddels, dus was het een chille verrassing.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zeer verrassend, want je zei dat je hem op het aanrecht had laten staan.
Jezus, wat kut. Duidelijk de voorzitter van die commissie geen bj gegeven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:06 schreef Rezania het volgende:
Gvd, nummer negen op de wachtlijst bij de buitenlandreis.
Dat is een chick.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jezus, wat kut. Duidelijk de voorzitter van die commissie geen bj gegeven.
Doe die kutbeta's niet aan vriendjespolitiek ofzo? Dit klinkt alsof die toewijzing bij jullie eerlijk verloopt, ik snap er niets van.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:11 schreef Rezania het volgende:
Ik val ook echt in de laagste lotingscategorie omdat ik al eerder mee ben geweest, nul kans.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe die kutbeta's niet aan vriendjespolitiek ofzo? Dit klinkt alsof die toewijzing bij jullie eerlijk verloopt, ik snap er niets van.
Oog om oog, tand om tand. Goedzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:13 schreef Rezania het volgende:
Wel een beetje trouwens, want ex-commissie leden tellen als 'Niet eerder meegeweest.', terwijl ze zelf een vorige reis hebben georganiseerd.Nou, zij krijgen allemaal geen toegang tot het symposium!
Bij ons zijn ze eerlijk, onafhankelijke lotingen, mensen die erop toezien en zo, bah.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand. Goedzo.
Nee maar bij ons zijn die regels en procedures en zo eigenlijk alleen maar iets om mee te schermen als argument. Als je een beetje op de juiste plek zit ga je gewoon mee.
De homo's.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze eerlijk, onafhankelijke lotingen, mensen die erop toezien en zo, bah.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:22 schreef Rezania het volgende:
Wel jammer, had er echt zin in. Naja, dan maar zelf naar Toulouse en/of Barcelona, mss alleen maar makkelijker met neuken.
oh nee ik heb gruwelijk drukke periode zoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, over een maand of twee denk ik?
Oh nee, meneer moet 18 punten halen hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh nee ik heb gruwelijk drukke periode zo
36quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh nee, meneer moet 18 punten halen hoor.
Gewoon alles uitstellen en keihard aan de coke gaan.quote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon alles uitstellen en keihard aan de coke gaan.
Ja man, wie wil er nou afstuderen? Straks moet je werken, bah.quote:
Jij wil gewoon dat ik faal op m'n tentamens hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, wie wil er nou afstuderen? Straks moet je werken, bah.
Ik wil gewoon niet werken en dat projecteer ik op je.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ik faal op m'n tentamens he
Matig ditquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet werken en dat projecteer ik op je.
Niks matigs aan, sommigen mensen vinden studeren wel leuk.quote:
Doe dan wat extra's ipv dingen niet halenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks matigs aan, sommigen mensen vinden studeren wel leuk.
Gozer, ik doe al meer extra in 1 week dan jij in je hele studie hebt gedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe dan wat extra's ipv dingen niet halen
Nou wist niet dat je gelijk zo hatelijk zou wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, ik doe al meer extra in 1 week dan jij in je hele studie hebt gedaan.
Je krenkte mijn ego.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou wist niet dat je gelijk zo hatelijk zou worden
Maar het verschil tussen ons is dat ik het studeren zelf niet leuk vind en jij welquote:
Ik zei dan toch ook dat sommige mensen studeren wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar het verschil tussen ons is dat ik het studeren zelf niet leuk vind en jij wel
Dus zo gek is het niet
Ja maar toen ging je nog hatelijk doen over mijquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei dan toch ook dat sommige mensen studeren wel leuk vinden.
Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar toen ging je nog hatelijk doen over mij
Nee, ik ga geen big mac voor je kopen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:18 schreef Paxcon het volgende:
Laten we het op speciale wijze goedmaken
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen big mac voor je kopen.
Jij wordt echt nog eens vies dik mwt al die big macs. :squote:
nee johquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wordt echt nog eens vies dik mwt al die big macs. :s
Dat is ongezond, beter eet je meer big macs.quote:
Wispelturig zegquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is ongezond, beter eet je meer big macs.
Practice what you preach, thenquote:
Dat ging bijna niet anders met hoe ik de ipad moest balanceren voor de pc, waar t geluid uit kwam etcquote:Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef creno het volgende:
Ang3l, verticaal gefilmd.... Maar toch heb ik je een duimpje gegeven.
Allemaal gedaan, behalve op je FB. Daar zie ik 'm niet, dus heb je een friend request gestuurd.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Ow.
Uhm. Nou ik heb dus geauditeerd en zo. EN ben door ronde 1 heen. Maar ronde 2 is nu zo'n popi jopi social media ronde, waarbij je stemmen moet verzamelen en likes en duimpjes. EN dat kan op 3 manieren (en ook alle 3 tegelijk, HINT!)
1. Via de pagina van www.sing-a-long.nl Ik sta op stempagina 1, en dan moet je ff op "Vind ik leuk" klikken. Als je t leuk vind dan he
2. Via mijn facebook waar t filmpje ook staat. Als je die liked dan telt dat ook mee.
3. Via dit youtube filmpje. De duimpjes omhoog tellen ook mee.
Dus dat.
En als ik t niet haal in de top20 meeste stemmen (waarschijnlijk niet zoals 't er nu voor staat) dan heb ik ook nog kans op een wildcard van de jury (zangschool zelf) als ze me goed genoeg vinden voor ronde 3.
Is mijn nieuwe anthem en ik moet steeds aan jou denken!quote:Op maandag 18 januari 2016 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Hahaha, de barricade ooooop!!!! *klapt mee*
Mercikes!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Allemaal gedaan, behalve op je FB. Daar zie ik 'm niet, dus heb je een friend request gestuurd..
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Is mijn nieuwe anthem en ik moet steeds aan jou denken!.
allemaal roomblanke kindertjes waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:14 schreef Kaas- het volgende:
Dodge, Blessing-VirginYah, D-gently
Zomaar een greep uit de namen die het afgelopen jaar aan Nederlandse baby's zijn gegeven.
Ja, want de negertjes heten Lente, Sterre en Potpourrietje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal roomblanke kindertjes waarschijnlijk
Bed is ook veel warmer dan buitenquote:
Denk eerder mijn burenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hequote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 1 Daan 751 2 Bram 730 3 Sem 700 4 Finn 689 5 Milan 689 6 Lucas 669 7 Luuk 665 8 Levi 650 9 Liam 602 10 Noah 589 11 Tim 542 12 Jayde 541 13 Thijs 538 14 Jesse 533 15 Thomas 523 16 Lars 508 17 Ruben 508 18 Max 504 19 Julian 496 20 Mees 493 |
Iets zegt me dan ook dat de greep van kaas toch niet "zomaar een greep" wasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ code verwijderd ]
Redelijk gewone namen eigenlijk.
Ik heb nog nooit een Finn of Jayde ontmoet, terwijl dat volgens dit lijstje nu doodnormale Nederlandse namen zijn. Apart.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ code verwijderd ]
Omg facepalmquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets zegt me dan ook dat de greep van kaas toch niet "zomaar een greep" wasMaar puur de uitzonderingen berg waar ie in grabbelde.
Dit zijn baby's. Die ga je over weet ik hoeveel jaar tegenkomen als je leerlingen, niet nu al.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Finn of Jayde ontmoet, terwijl dat volgens dit lijstje nu doodnormale Nederlandse namen zijn. Apart.
Zometeen tentamen.quote:
Net alsof we niet al genoeg Danen hadden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:13 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ code verwijderd ]
Voor koters die dit jaar geboren zijn. Hoeveel baby's ontmoet jij per jaar?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Finn of Jayde ontmoet, terwijl dat volgens dit lijstje nu doodnormale Nederlandse namen zijn. Apart.
Nou ja, om je heen krijg je wel een beetje mee welke namen er aan mensen hun nieuwgeboren baby's gegeven worden. Zijn helaas wel erg vaak Engelse namen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor koters die dit jaar geboren zijn. Hoeveel baby's ontmoet jij per jaar?
Datquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor koters die dit jaar geboren zijn. Hoeveel baby's ontmoet jij per jaar?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 1 Thomas 252 2 Kevin 243 3 Dennis 229 4 Jeroen 221 5 Tim 212 6 Johannes 196 7 Robin 172 8 Jeffrey 171 9 Cornelis 163 10 Mike 156 11 Michael 155 12 Daniël 153 13 Mark 149 14 Ruben 148 15 Nick 142 16 Stefan 141 17 Martijn 137 18 Bart 135 19 Jordy 133 20 Danny 131 |
Doe eens eentje van Groningen 1991. Kan je die vinden?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:36 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Topnamen provincie Zuid-Holland 1994
jongens
[ code verwijderd ]
Dit dan.
Staat allemaal op http://www.meertens.knaw.nl/nvb/quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe eens eentje van Groningen 1991. Kan je die vinden?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1 Jan 69 2 Jeroen 59 3 Robin 50 4 Patrick 48 5 Hendrik 43 6 Stefan 42 7 Kevin 42 8 Jeffrey 41 9 Dennis 41 10 Daniël 41 |
Je hebt gewoon NU.nl gekopieerdquote:
Het zoontje van mijn neef heet Finnquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Christus op aarde. Je herhaalt het zelf ook nog.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt gewoon NU.nl gekopieerd
"zomaar een greep" my ass!!
Jan op 1.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:40 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Staat allemaal op http://www.meertens.knaw.nl/nvb/
Topnamen provincie Groningen 1991
jongens
[ code verwijderd ]
Ja, jij dusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Christus op aarde. Je herhaalt het zelf ook nog.
We hebben een Sherlock Holmes die geen sarcasme herkent mensen.
En dan gaan ze vragen waarom die MgI2 nodig is. Gast, dit is vorig jaar ontdekt door een team van scheikundigen, iets wat ik totaal niet ben. Hoe moet ik dat nou weten?quote:Recent werd er een nieuwe versie van een pyrrool synthese gepubliceerd. In Tetrahedron 71
(2015) 2595-2602 schrijven X. Zhang , G. Weng, Y. Zhang en P. Li dat MgI2 een geschikt Lewis
zuur voor de Paal-Knorr-synthese is en dat er geen oplosmiddelen nodig zijn, wat deze
reactie bijzonder milieuvriendelijk maakt.
Het Noorden kent ook gewoon geen negers natuurlijk. Da's allemaal oer-hollands!quote:
Niemand leest dit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan gaan ze vragen waarom die MgI2 nodig is. Gast, dit is vorig jaar ontdekt door een team van scheikundigen, iets wat ik totaal niet ben. Hoe moet ik dat nou weten?
Geen idee, maar eerder dan dat wij dat zouden weten gok ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan gaan ze vragen waarom die MgI2 nodig is. Gast, dit is vorig jaar ontdekt door een team van scheikundigen, iets wat ik totaal niet ben. Hoe moet ik dat nou weten?
Je moeder.quote:
Niemand weet dit, anders was het in 1900 al gepubliceerd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, maar eerder dan dat wij dat zouden weten gok ik.
Juist niet Hollands, Groningers hebben een hekel aan Hollanders. Ook aan negers trouwens. Misschien ook wel aan zichzelf. Maar vooral aan Friezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het Noorden kent ook gewoon geen negers natuurlijk. Da's allemaal oer-hollands!
Ik wel. Met daarna het besef dat t me werkelijk waar niets interesseerde en ik dus een paar seconde van mijn leven verpest had.quote:
Mijn naam werd iets vaker gegeven :xquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:42 schreef Rezania het volgende:
Ik was één van de 27 koters die in 1993 mijn naam kreeg.
Whehe.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel. Met daarna het besef dat t me werkelijk waar niets interesseerde en ik dus een paar seconde van mijn leven verpest had.
Ik dacht nog "Moet ik erbij zeggen "Maar dat is dan wel een vreemde term, want t zou oer-Nederlands moeten zijn, zeker omdat t over Groningen gaat en niet Holland", maar ik dacht daarna "Neh, dat zullen ze wel snappen". ..... of niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Juist niet Hollands, Groningers hebben een hekel aan Hollanders. Ook aan negers trouwens. Misschien ook wel aan zichzelf. Maar vooral aan Friezen.
Die term kende ik niet eens. Noem t altijd doopnaam.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:46 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik heb Allard als volgnaam.
Ja, ik ken het ook als doopnaam (heb er ook vier en ben niet eens Katholiek).quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die term kende ik niet eens. Noem t altijd doopnaam.
Ik heb 4 doopnamen
Gevoelig puntje om een noorderling Hollander te noemen. Daar zou je gewoon met hooivorken het dorp uitgejaagd worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht nog "Moet ik erbij zeggen "Maar dat is dan wel een vreemde term, want t zou oer-Nederlands moeten zijn, zeker omdat t over Groningen gaat en niet Holland", maar ik dacht daarna "Neh, dat zullen ze wel snappen". ..... of niet.
Kun je er niet iets met een rits over heen doen (vest of hoodie) die je tegelijk met je jas uit doet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:52 schreef Rezania het volgende:
Ik heb dus vanavond een date, dus een mooie outfit uitgezocht. Nette strakke donkere spijkerbroek, wit t-shirt met een ronde hals en dan een bordeauxrood overhemd dat ik open laat. Tevreden, kijk ik naar buiten, alles vol met ijs. Nu twijfel ik of ik toch maar een trui aan moet trekken.#echtestruggels
Hé, goede.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Kun je er niet iets met een rits over heen doen (vest of hoodie) die je tegelijk met je jas uit doet?
Meertens instituut zeker?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:51 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja, ik ken het ook als doopnaam (heb er ook vier en ben niet eens Katholiek).
Maar ik zag op die site dat ze het volgnamen noemen.
Ik heb liever een wat mildere vorst. Hoewel het koningshuis in Nederland uiteindelijk toch niks voorstelt dus eigenlijk maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:59 schreef Rezania het volgende:
Strenge vorst in Groningen: min 11,5 graden
RIP Paxcon
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb liever een wat mildere vorst. Hoewel het koningshuis in Nederland uiteindelijk toch niks voorstelt dus eigenlijk maakt het niet uit.
Nu heb ik een goed excuus om in bed te blijvenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:59 schreef Rezania het volgende:
Strenge vorst in Groningen: min 11,5 graden
RIP Paxcon
Net alsof jij een excuus nodig hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu heb ik een goed excuus om in bed te blijven
Nou ja zegquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij een excuus nodig hebt.
Echt mega awesome. Zeg maar, even afgezien van wat daar is gebeurd en zo natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:04 schreef Rezania het volgende:
http://imgur.com/gallery/dZbsi
Ziet er creepy uit.
Koning Willem III.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb liever een wat mildere vorst. Hoewel het koningshuis in Nederland uiteindelijk toch niks voorstelt dus eigenlijk maakt het niet uit.
quote:Naast klachten wegens enorme schade aan het servies en geluidsoverlast gold als voornaamste motief van de opzegging het feit dat Willem III zich tot grote consternatie van de inwoners van Montreux ontpopte als een exhibitionist. In het zicht van de opvarenden van raderboten maakte de koning er een gewoonte van om op het balkon zijn kamerjas te openen om de volle glorie van zijn vorstelijke geslacht te tonen.
(...)
Op een dag benaderde de Koning hem woedend, met het bevel dat hij bij zijn volgende verblijf aan het Meer van Geneve een fregat kanonneerboten van de Nederlandse vloot in zijn gevolg wenste. Als reden gaf de koning toen op dat hij in Montreux 'un peu trop familierement' behandeld was.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Koning Willem III.![]()
Tijdens een vakantie in Zwitserland stond hij naakt op het balkon van zijn hotelkamer, om zijn erectie aan de andere gasten te laten zien. En toen hij vervolgens een boete kreeg, wilde hij Zwitserland binnenvallen met het leger.
Edit: het ging om een gehuurde villa. Maar toch.
[..]
Ik kom er nooit, dus die kans is klein. Want dan zouden ze met de trein of auto hierheen moeten komen, en dat snappen ze toch nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gevoelig puntje om een noorderling Hollander te noemen. Daar zou je gewoon met hooivorken het dorp uitgejaagd worden.
Gewoon in losse postsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
En ik ga mijn doopnamen niet allemaal posten, anders ben ik volledig te googlen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:04 schreef Rezania het volgende:
http://imgur.com/gallery/dZbsi
Ziet er creepy uit.
Vreemde quote, ik snap 'm niet...quote:
De term "nohomo" is bij uitstek een voorbeeld van homofobie. Vandaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vreemde quote, ik snap 'm niet...
Eerder een aanduiding van een FOK! user die geen homo is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De term "nohomo" is bij uitstek een voorbeeld van homofobie. Vandaar.
De term heeft er alles mee te maken. Aangezien hij vooral gebruikt wordt om maar aan te geven dat je "vooral maar geen homo bent, dus dat je dat niet moet denken!". Zo is hij ontstaan en zo wordt hij gebruikt. Iemand doet iets "gays", maar "nohomo jongens!" Een arm om een jonmgen heen, maar "nohomo jongens!". Dan is alles weer in orde. Als je vooral maar geen homo bentquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Eerder een aanduiding van een FOK! user die geen homo is.
Heeft in mijn beleving niets met homofobie te maken. Althans, zoals ik het zie. Dus.
Prima. Wat jij wil. Maar 't mag eens gezegd worden.quote:
Overdrijf niet zo johquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prima. Wat jij wil. Maar 't mag eens gezegd worden.
Leuk dat je hier het topic "redt" van een homofoob, maar je uitspraak was hetzelfde.
En dan zeggen dat je niet homofoob bentquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je niet homofoob bent
In mijn ogen overdrijf ik niet. Maar ga jij maar lekker bij voetbalwedstrijden meezingen met "Alle Duitsers zijn homo". Nog zo'n voorbeeld.quote:
Maakt toch geen reet uit of ik dit nu tegen een hetero of homo zeg?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je niet homofoob bent
Sexistisch ook nog, aangezien wijf als iets negatiefs wordt gezien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus.
En nogmaals, als t niet zo bedoeld was geeft t alleen maar aan hoe ingeburgerd die termen en beledigingen zijn. Nohomo en Gay zijn termen die lekker geslingerd worden, en niemand staat er bij stil waar ze vandaan komen en dat het wel degelijk stamt uit homofobie.
Ja, want wijven janken en overdrijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sexistisch ook nog, aangezien wijf als iets negatiefs wordt gezien.
Misschien moet je eens iets beter luisteren naar iemand die er mee te maken krijgt, en dus weet wat homofobie inhoudt, in plaats van jezelf te verdedigen door degene die er last van heeft af te branden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit of ik dit nu tegen een hetero of homo zeg?
Haha wat een gejank zeg, voel je even aangesproken om niets.
Komt over alsof elke kans aanpakt wordt om iets als homofoob te bestempelen.
Dat ben ik niet, maar je zoekt het maar lekker uit verder.
Ik kan t blijven herhalen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit of ik dit nu tegen een hetero of homo zeg?
Haha wat een gejank zeg, voel je even aangesproken om niets.
Komt over alsof elke kans aanpakt wordt om iets als homofoob te bestempelen.
Dat ben ik niet, maar je zoekt het maar lekker uit verder.
Zo wordt de term echter 9 van de 10 keer niet gebruikt. En zeke rniet op Fok.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:17 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik las die #nohomo meer als, ik kom hier om wat baggerposts op te ruimen, niet omdat ik als homo mee wil posten.
Eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn ogen overdrijf ik niet. Maar ga jij maar lekker bij voetbalwedstrijden meezingen met "Alle Duitsers zijn homo". Nog zo'n voorbeeld.
"Ja maar daar bedoelen ze niks mee...". Nee, maar het geeft wel WEER aan dat de term homo iets is om te gebruiken als belediging. Iets wat stom is of beschamend. En misschien moeten we daar toch maar eens vanaf.
Het is een mod die een mod-actie deed. Waarom zou iemand denken dat hij mee wilde posten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:17 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik las die #nohomo meer als, ik kom hier om wat baggerposts op te ruimen, niet omdat ik als homo mee wil posten.
Woei! Gefeliciteerdquote:
Correct, ik adviseer een ruggengraat te groeien. Het topic staat in ONZ, je moet wel tegen een geintje kunnen natuurlijk. Want dat is het, een geintje. En als jij dat niet in kunt zien.. dat is jouw probleem.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat in jouw geval waarschijnlijk niets zal zijn.
Dan had je de oorspronkelijke poster ook z'n gang moeten laten gaanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Correct, ik adviseer een ruggengraat te groeien. Het topic staat in ONZ, je moet wel tegen een geintje kunnen natuurlijk. Want dat is het, een geintje. En als jij dat niet in kunt zien.. dat is jouw probleem.
En wat maakt t uit of iemand denkt dat ie homo is?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is een mod die een mod-actie deed. Waarom zou iemand denken dat hij mee wilde posten?
Modje ruimt bagger op en post een plaatje met "blijf hier weg als je niets te zoeken hebt." En dacht toen waarschijnlijk (als user, niet als mod), goh, dit suggereert alsof ik hier wel iets te zoeken heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is een mod die een mod-actie deed. Waarom zou iemand denken dat hij mee wilde posten?
Gelukkig hoef jij daar niet over te beslissen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan had je de oorspronkelijke poster ook z'n gang moeten laten gaanWant dara kan ik best tegen.
Dit vind ik nóg kwalijker dan die lompe tokkie die hier maar wat komt brullen.quote:
Daar gaat het idd om ja! #nomodquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij daar niet over te beslissen.
Maar ik ben weg, een volgende homofobe post laat ik dan wel staan.
De TR negeer ik dan ook maar, jij kan er wel tegen en daar gaat het om.
Volgens mij wordt ie meer "aangevallen" op het feit dat ie meteen in de verdediging springt en even doorgaat met beledigen. Met een "oeps sorry, dat wist ik niet" was het meteen afgedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Modje ruimt bagger op en post een plaatje met "blijf hier weg als je niets te zoeken hebt." En dacht toen waarschijnlijk (als user, niet als mod), goh, dit suggereert alsof ik hier wel iets te zoeken heb.
Ik ben het wel eens dat het ongelukkig overkomt, maar het is wat sneu dat-ie er nu zo op wordt aangevallen.
#nohomo is een beetje als zwarte piet. Misschien niet altijd door iedereen racistisch bedoeld, maar het komt wel zo over.
Waarom moeten mensen met een andere mening dan de jouwe hun klep dicht houden? Dat is pas kwalijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit vind ik nóg kwalijker dan die lompe tokkie die hier maar wat komt brullen.
Als je merkt dat iemand een onderwerp als dit aankaart en je bent het er niet mee eens, hou dan gewoon je klep dicht in plaats van zo'n homofoob bij te vallen..
De mod zelf wordt er niet op aangevallen. De mod wordt duidelijk gemaakt dat de term ongelukkig is. Dat ie dat verschil niet in kan zien is niet mijn problem. Ik heb het inmiddels 3x aangegeven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:26 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Modje ruimt bagger op en post een plaatje met "blijf hier weg als je niets te zoeken hebt." En dacht toen waarschijnlijk (als user, niet als mod), goh, dit suggereert alsof ik hier wel iets te zoeken heb.
Ik ben het wel eens dat het ongelukkig overkomt, maar het is wat sneu dat-ie er nu zo op wordt aangevallen.
Juist ja. Zelfde laken een pak. Je gaat ook niet in een "urban" topic een racist wegmodden en daarna roepen #nozwartepiet. Dus als je dan het topic komt redden van een homofoob, maar je bezig daarna wel bewust of onbewust zo'n term... dan mag daar best iets van gezegd worden. Het is nl op z'n zachtst gezegd frappant. En dat staat LOS van het feit of je homofoob bent of niet.quote:#nohomo is een beetje als zwarte piet. Misschien niet altijd door iedereen racistisch bedoeld, maar het komt wel zo over.
Waarom moeten mensen met een andere mening dan de jou (en een onderbouwde mening, want zelf jarenlang in de scene en #welhomo ) meteen weggezet worden als zeikend wijf? Dat is net zo goed kwalijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen met een andere mening dan de jouwe hun klep dicht houden? Dat is pas kwalijk.
Mijn excuses dan daarvoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen met een andere mening dan de jou (en een onderbouwde mening, want zelf jarenlang in de scene en #welhomo ) meteen weggezet worden als zeikend wijf? Dat is pas kwalijk.
Prima.quote:
Omdat ik een homo die in een discussie een homofoob bijval geeft in plaats van de andere homo extréém kwalijk vind.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:36 schreef Paxcon het volgende:
Waarom moeten mensen met een andere mening dan de jouwe hun klep dicht houden? Dat is pas kwalijk.
Ik zou een condoom gebruiken als ik een vent anaal zou neuken ja. nohomo though.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:46 schreef sebastiansdrawings het volgende:
#noaids als je voorstelt om een condoom te gebruiken
#NoEttenLeurquote:
Puur al omdat t rotzooi scheelt en je daarna gewoon ass to mouth kan gaanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou een condoom gebruiken als ik een vent anaal zou neuken ja. nohomo though.
Hier spreekt een kenner.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Puur al omdat t rotzooi scheelt en je daarna gewoon ass to mouth kan gaan
PrEPPrEP!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik zou een condoom gebruiken als ik een vent anaal zou neuken ja. nohomo though.
Zou je nu willen stoppen mij te bestempelen als homofoob? Dit doe je nu al voor de 2de keer, jullie hebben je punt duidelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Omdat ik een homo die in een discussie een homofoob bijval geeft in plaats van de andere homo extréém kwalijk vind.
Gelukkig maar. Nou, daa-aag.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:50 schreef smegmanus het volgende:
jullie hebben je punt duidelijk gemaakt.
Selectief quoten, nou fantastisch. Bedankt dat je ook inhoudelijk op de rest ingaat.quote:
Godverdomme wat ben jij een relnichtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:56 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, wat wil je nou? Dat hele ding is inmiddels klaar en dan kom jij nog effe terug.
Heel fijn dat jij jezelf geen homofoob vindt. Ik vind jou dat wel en dat is mijn goed recht, ongeacht of ik al dan geen gelijk heb. DAA-AAG.
= homofoobquote:
Klopt, maar je bent een relnicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je had me ook een eikel of een idioot kunnen noemen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Klopt, maar je bent een relnicht.
Eikel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
= homofoob
Je had me ook een eikel of een idioot kunnen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |