Volgens mij zijn het nog steeds dezelfden, alleen leer je ze nu "kennen".quote:Op maandag 18 januari 2016 15:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik kom hier trouwens pas 1,5 maand ofzo en heb het gevoel dat er toen compleet andere mensen waren dan nu.
Ik sprak de eerste week het meest met Jopie en Gellarboy. Beide weg.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het nog steeds dezelfden, alleen leer je ze nu "kennen".
Ik ken geen Jopie.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sprak de eerste week het meest met Jopie en Gellarboy. Beide weg.
Voor de rest klopt het wel hoor.
Wat erg voor Jopie.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken geen Jopie.
En Gellarboy is er met vlagen even veel en dan tiiiiijden stil.
Het helpt vaak als ik roep: DIT [HOMO] TOPIC IS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEE HET IS VAN MIJ!quote:Op maandag 18 januari 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Het helpt vaak als ik roep: DIT [HOMO] TOPIC IS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:
Ik vind van wel, maar die zure nichten zouden wellicht een andere mening toegedaan kunnen zijnquote:
Nope.quote:
Iets levendiger dan voorheenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar die zure nichten zouden wellicht een andere mening toegedaan kunnen zijn
Aren't we all eventually? Even fine wine turns into acid.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:14 schreef Gellarboy het volgende:
What's all this zure nichterigheid? Was er een zure nicht?
Ah, jammer. Als je me je e-mail adres laat weten dan stuur ik je een liedje waarbij ik steeds aan je moet denken als ik het hoor.quote:
Hoikaas watliefdatjemegemisthadkaas!quote:
Prive bericht gestuurdquote:Op maandag 18 januari 2016 16:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, jammer. Als je me je e-mail adres laat weten dan stuur ik je een liedje waarbij ik steeds aan je moet denken als ik het hoor..
Hoi. Goed he.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoikaas watliefdatjemegemisthadkaas!
Wow, ik heb pas net m'n lunch op.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:39 schreef Rezania het volgende:
Gewoon nu al het koken.Ik heb zo'n honger, mijn maag is een gromopera aan het houden.
Ik ookquote:Op maandag 18 januari 2016 16:39 schreef Rezania het volgende:
Gewoon nu al het koken.Ik heb zo'n honger, mijn maag is een gromopera aan het houden.
Vanochtend weinig gegeten, had ook heel erg last van mijn maag.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wow, ik heb pas net m'n lunch op.
Ik pols vanavond tegen tienen wel ff wat je dan aan het eten bent.
Sporten als je nu al honger hebt, gaat niet echt werken. Je moest ergens je glucose en glucogeen vandaan halen...quote:Op maandag 18 januari 2016 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ookEn brood op kantoor is op, snacks ook. En nog lang geen etenstijd want nog geen einde werktijd en vervolgens eerst sporten
Het gaat wel werken; ik bedoel, ik kan gewoon gaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sporten als je nu al honger hebt, gaat niet echt werken. Je moest ergens je glucose en glucogeen vandaan halen...
Je glucose uit glucogeen en je glucogeen uit glucose.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sporten als je nu al honger hebt, gaat niet echt werken. Je moest ergens je glucose en glucogeen vandaan halen...
Dank jequote:Op maandag 18 januari 2016 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je glucose uit glucogeen en je glucogeen uit glucose.
Ik moet het dan meestal na twee setjes opgeven omdat ik duizelig en trillerig word door lage bloedsuikerspiegel.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat wel werken; ik bedoel, ik kan gewoon gaan.
T gaat alleen niet plezant zijn. En of t nuttig is is ook maar de vraag
Jaha, daar studeer ik voor!quote:Op maandag 18 januari 2016 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ik moet het dan meestal na twee setjes opgeven omdat ik duizelig en trillerig word door lage bloedsuikerspiegel.
Mail ontvangen. Zal na t werk ff downloadenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:48 schreef Gellarboy het volgende:
Het is gelukt. Als het goed is heb je mail, Ang3l.
Daar heb ik niet super veel last van. Maar ik train ook vast minder intensiefquote:Op maandag 18 januari 2016 16:53 schreef wonderer het volgende:
Ik moet het dan meestal na twee setjes opgeven omdat ik duizelig en trillerig word door lage bloedsuikerspiegel.
Krijg je daar geen last van? Ik had een keer een half uur vantevoren een mueslireep gegeten. Ging zowat over mijn nekquote:Op maandag 18 januari 2016 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik niet super veel last van. Maar ik train ook vast minder intensief
Al gaat er natuurlijk heul kei erg wel een snackje in voordat ik ga(loop ik zeker weer met een waffel vol chips richting sportschool. Voelt toch wat tegenstrijdig #youredoingitwrong )
Neuh. Alleen als ik in dat side crunch weet ik hoe t heet apparaat heet ("de wringer"), want dan wurgt ie mijn maagquote:Op maandag 18 januari 2016 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Krijg je daar geen last van? Ik had een keer een half uur vantevoren een mueslireep gegeten. Ging zowat over mijn nek
Hoe? Wat? Link?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:06 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en hebben jullie godverrrrrrrrdomme al op mij gestemd bij de audities? Nou? NOU?!
Ow.quote:
Ja, ik zit al een tijdje tegen het hardlopen aan te hikken. Wel doen.. Niet doen... Wel doen... Niet doen...quote:
Opwarmen en gaan. Ik ben ook van mijn ouders naar thuis gefietst, prima te doen als je in beweging blijft.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik zit al een tijdje tegen het hardlopen aan te hikken. Wel doen.. Niet doen... Wel doen... Niet doen...
Fietsbenenquote:Op maandag 18 januari 2016 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Opwarmen en gaan. Ik ben ook van mijn ouders naar thuis gefietst, prima te doen als je in beweging blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |