Volgens mij zijn het nog steeds dezelfden, alleen leer je ze nu "kennen".quote:Op maandag 18 januari 2016 15:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik kom hier trouwens pas 1,5 maand ofzo en heb het gevoel dat er toen compleet andere mensen waren dan nu.
Ik sprak de eerste week het meest met Jopie en Gellarboy. Beide weg.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het nog steeds dezelfden, alleen leer je ze nu "kennen".
Ik ken geen Jopie.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sprak de eerste week het meest met Jopie en Gellarboy. Beide weg.
Voor de rest klopt het wel hoor.
Wat erg voor Jopie.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken geen Jopie.
En Gellarboy is er met vlagen even veel en dan tiiiiijden stil.
Het helpt vaak als ik roep: DIT [HOMO] TOPIC IS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEE HET IS VAN MIJ!quote:Op maandag 18 januari 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Het helpt vaak als ik roep: DIT [HOMO] TOPIC IS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:
Ik vind van wel, maar die zure nichten zouden wellicht een andere mening toegedaan kunnen zijnquote:
Nope.quote:
Iets levendiger dan voorheenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar die zure nichten zouden wellicht een andere mening toegedaan kunnen zijn
Aren't we all eventually? Even fine wine turns into acid.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:14 schreef Gellarboy het volgende:
What's all this zure nichterigheid? Was er een zure nicht?
Ah, jammer. Als je me je e-mail adres laat weten dan stuur ik je een liedje waarbij ik steeds aan je moet denken als ik het hoor.quote:
Hoikaas watliefdatjemegemisthadkaas!quote:
Prive bericht gestuurdquote:Op maandag 18 januari 2016 16:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, jammer. Als je me je e-mail adres laat weten dan stuur ik je een liedje waarbij ik steeds aan je moet denken als ik het hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |