abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159203548
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit gaat met een sisser aflopen. ATP en sponsoren zullen er alles aan doen om dit in de doofpot te houden.

[..]

Bij tennis hoef je maar 1 of 2 mensen om te kopen, bij voetbal vaak een stuk meer.
Ach, genoeg voetballers die geld kregen om een bal over de zijlijn te schieten, een gele kaart te pakken, noem het maar op. Op dat soort individuele zaken kan ook gegokt worden, daar hoef je echt geen heel team voor om te kopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 januari 2016 @ 16:05:25 #52
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_159203651
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ach, genoeg voetballers die geld kregen om een bal over de zijlijn te schieten, een gele kaart te pakken, noem het maar op. Op dat soort individuele zaken kan ook gegokt worden, daar hoef je echt geen heel team voor om te kopen.
Maar dat zijn niet de dingen waar vooral op gegokt wordt. Zaken als het aantal gele kaarten kunnen inderdaad bij sommige wedstrijden (doorgaans in de grotere competities) op ingezet worden, en overigens bij slechts een handvol bookmakers. Daar wordt echter zo weinig op ingezet dat het de bookmakers direct opvalt als daar ineens een rare som op binnenkomt.

"Gaat de bal binnen nu en 5 minuten over de zijlijn" is overigens niet bepaald een weddenschap die ook echt aangeboden wordt :+

Vooral in de grootste competities kun je inderdaad op veel van dat soort individuele dingen inzetten (vooral meer of minder dan X corners), maar bij veruit het grootste deel van die kleine markten valt het echt gelijk op als er überhaupt al meer dan een paar tientjes ingezet wordt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Trouwste user 2022 maandag 18 januari 2016 @ 16:13:40 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_159203831
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar dat zijn niet de dingen waar vooral op gegokt wordt. Zaken als het aantal gele kaarten kunnen inderdaad bij sommige wedstrijden (doorgaans in de grotere competities) op ingezet worden, en overigens bij slechts een handvol bookmakers. Daar wordt echter zo weinig op ingezet dat het de bookmakers direct opvalt als daar ineens een rare som op binnenkomt.

"Gaat de bal binnen nu en 5 minuten over de zijlijn" is overigens niet bepaald een weddenschap die ook echt aangeboden wordt :+

Vooral in de grootste competities kun je inderdaad op veel van dat soort individuele dingen inzetten (vooral meer of minder dan X corners), maar bij veruit het grootste deel van die kleine markten valt het echt gelijk op als er überhaupt al meer dan een paar tientjes ingezet wordt.
Leg eens uit vanwaar ik dit topic niet had moeten openen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 januari 2016 @ 16:21:14 #54
284411 crew  heywoodu
pi_159203994
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg eens uit vanwaar ik dit topic niet had moeten openen.

Waarom zou ik iets uitleggen waar ik het niet mee eens ben en waarover ik ook nooit gezegd heb dat ik het ermee eens ben?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Trouwste user 2022 maandag 18 januari 2016 @ 16:25:01 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_159204074
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Waarom zou ik iets uitleggen waar ik het niet mee eens ben en waarover ik ook nooit gezegd heb dat ik het ermee eens ben?
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Omdat het geen enkel nut heeft om het eerder naar buiten te brengen, wat heeft de media eraan?

Natuurlijk niet. Armstrong die zichzelf volspoot en anderen intimideerde, bedreigde en manipuleerde tegen Djokovic die zegt dat iemand hem via via benaderd heeft om een partij te verliezen waar hij verder niet op in zegt te zijn gegaan?
Ik kan ook wel vragen of het de nieuwe Michael Schumacher is, maar dat heeft er net zo weinig mee te maken.

Tevens, je zit in het verkeerde subforum ;)
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 18 januari 2016 @ 16:25:21 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_159204078
Tevens zelfs.

Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 januari 2016 @ 16:26:36 #57
284411 crew  heywoodu
pi_159204102
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik vond dat het in SPT beter zou staan, niet dat het geen goed topic zou zijn. Ff lezen tong ;)

Met de nadruk op "vond" trouwens, want achteraf staat het hier prima.

Maar dit allemaal geheel terzijde, je draait de boel een beetje off-topic ;)
  Trouwste user 2022 maandag 18 januari 2016 @ 16:27:59 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_159204136
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, ik vond dat het in SPT beter zou staan, niet dat het geen goed topic zou zijn. Ff lezen tong ;)

Met de nadruk op "vond" trouwens, want achteraf staat het hier prima.

Maar dit allemaal geheel terzijde, je draait de boel een beetje off-topic ;)
Geheel nog wel. En dan een beetje ?

Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 januari 2016 @ 16:29:39 #59
284411 crew  heywoodu
pi_159204173
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Geheel nog wel. En dan een beetje ?

Heeft een Aziatisch goksyndicaat je toevallig benaderd om enige discussie over matchfixing hier in de kiem te smoren zodat ze ongestoord verder kunnen gaan? :9~
  Trouwste user 2022 maandag 18 januari 2016 @ 16:29:43 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_159204175
FF pissen trouwens.

Hoop njet dat het in de dopepot moet. Ben ik een te grote eikel voor.

Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 januari 2016 @ 16:30:02 #61
284411 crew  heywoodu
pi_159204183
Overigens is Raemon Sluiter ook benaderd. Denk je met Djokovic een grote te hebben...

http://sportnieuws.nl/ten(...)d-om-duels-te-fixen/
  Trouwste user 2022 maandag 18 januari 2016 @ 16:30:52 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_159204198
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Heeft een Aziatisch goksyndicaat je toevallig benaderd om enige discussie over matchfixing hier in de kiem te smoren zodat ze ongestoord verder kunnen gaan? :9~
Nee, dat was met opzet. ;) :D

Keep smiling. :)

:T
  Trouwste user 2022 maandag 18 januari 2016 @ 16:31:38 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_159204214
quote:
11s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:30 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is Raemon Sluiter ook benaderd. Denk je met Djokovic een grote te hebben...

http://sportnieuws.nl/ten(...)d-om-duels-te-fixen/
Sluitspeare toch ook ?

Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 januari 2016 @ 16:31:57 #64
284411 crew  heywoodu
pi_159204224
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:30 schreef tong80 het volgende:

[..]

Keep smiling. :)
Dat sowieso *O*
  Trouwste user 2022 maandag 18 januari 2016 @ 16:41:56 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_159204471
quote:
6s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat sowieso *O*
_O_

:T
pi_159204872
16 tennissers die de afgelopen jaar in de top 50 hebben gestaan zouden dus verdacht zijn. Dat valt nog best mee eigenlijk. Davydenko, Tipsarevic en Toersoenov zullen daar wel bij zitten. Benieuwd naar de andere 13 :P
pi_159204980
zou me sterk verbazen als de top 10 zoiets uberhaupt zouden overwegen. Daar verdienen ze toch veel te veel voor.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_159205042
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zou me sterk verbazen als de top 10 zoiets uberhaupt zou overwegen. Daar verdienen ze toch veel te veel voor.
Ze beginnen niet allemaal in de top 10, Al die challengers af lopen is niet echt een vetpot, omdat je ook veel onkosten hebt. Later lachen de meeste spelers wel om bedragen van 70K, maar als net beginnende tennisser is het een klein fortuin.
  maandag 18 januari 2016 @ 17:24:22 #69
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_159205374
Ik roep al jaren dat het onmogelijk is dat topsporters steeds sneller en harder gaan zonder dat er wat gebruikt wordt, Dat dat nu naar buitenkomt is voor mij geen verassing evenals match fixing sport draait om geld en niet meer om de sport en dat is het hele probleem, als er weer gesport gaat worden om de sport zullen dit soort middelen niet meer nodig zijn.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 januari 2016 @ 17:25:58 #70
284411 crew  heywoodu
pi_159205416
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:24 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Ik roep al jaren dat het onmogelijk is dat topsporters steeds sneller en harder gaan zonder dat er wat gebruikt wordt, Dat dat nu naar buitenkomt is voor mij geen verassing evenals match fixing sport draait om geld en niet meer om de sport en dat is het hele probleem, als er weer gesport gaat worden om de sport zullen dit soort middelen niet meer nodig zijn.
Dan wil men nog steeds winnen :)
pi_159205632
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Inderdaad, maar ik denk dat iedereen in de top 20 inmiddels wel multimiljonair is, die zouden zich toch niet moeten laten kunnen verleiden door een aanbiedingkje van een paar ton om een wedstrijd te verliezen, en toch schijnen er 8 verdachten van die top 20 te zijn, waaronder enkele Grand Slam winnaars.

Als we dan toch moeten speculeren, dan noem ik Nadal, die vanuit een onaantastbare nummer 1 positie ineens de meest bizarre potten begon te verliezen. Toegegeven, hij had vaak blessures, maar bij tijd en wijle was hij geen schim meer van zichzelf, en met dit nieuws in het achterhoofd is dat toch ietwat verdacht.

Overigens...hebben we het hier alleen over het mannentennis, of zijn er bij de vrouwen ook verdachten?
Top 10 zeker. De top 20 is op zijn minst vermogend te noemen. Dat is schokkend. Een aantal van 8 tennissers in de top 20. Damn.
pi_159205929
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:34 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Top 10 zeker. De top 20 is op zijn minst vermogend te noemen. Dat is schokkend. Een aantal van 8 tennissers in de top 20. Damn.
Het hoeft toch niet gebeurd te zijn ten tijde dat ze in de top 20 of 50 stonden? Een speler die weinig getalenteerd is kan ook heel even in de top 50 terecht komen na een paar aansprekende resultaten in een paar maanden tijd. Dus het zegt niet zo vreselijk veel.
pi_159205969
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het hoeft toch niet gebeurd te zijn ten tijde dat ze in de top 20 of 50 stonden? Een speler die weinig getalenteerd is kan ook heel even in de top 50 terecht komen na een paar aansprekende resultaten in een paar maanden tijd. Dus het zegt niet zo vreselijk veel.
Aha, goed punt. Voor nu is het alleen maar speculeren zonder namen. Echt teleurgesteld in de ATP. Ze hebben sterke vermoedens maar verder niks mee gedaan? Het heeft maanden in een la stof liggen happen. Wat een idioten.
pi_159206338
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:47 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Aha, goed punt. Voor nu is het alleen maar speculeren zonder namen. Echt teleurgesteld in de ATP. Ze hebben sterke vermoedens maar verder niks mee gedaan? Het heeft maanden in een la stof liggen happen. Wat een idioten.
Daarover heb ik dit stukje gelezen:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-bal-heenduikt.dhtml

Dit is een hele lastige voor de ATP. Ze hebben een vermoeden, maar kunnen het niet bewijzen. Net als die gekke wedstrijd van Davydenko in 2007, dat hij met een voetblessure af moest haken. En de gokkers op betfair (een online betting exchange) wisten dat blijkbaar:

http://www.theguardian.com/sport/2007/aug/03/tennis.sport

En in dat artikel zie je dat op die wedstrijd 3,5 miljoen pond was gematched. Normaal was dat voor een wedstrijd van dat kaliber minder dan de helft. Maar, moet je nagaan. Een tweede ronde wedstrijd in Polen waar men op betfair voor miljoenen inzet. Hoeveel van die wedstrijden zijn er jaarlijks wereldwijd? Het is een knettergekke industrie :P
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 januari 2016 @ 18:04:26 #75
284411 crew  heywoodu
pi_159206415
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 18:01 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Daarover heb ik dit stukje gelezen:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-bal-heenduikt.dhtml

Dit is een hele lastige voor de ATP. Ze hebben een vermoeden, maar kunnen het niet bewijzen. Net als die gekke wedstrijd van Davydenko in 2007, dat hij met een voetblessure af moest haken. En de gokkers op betfair (een online betting exchange) wisten dat blijkbaar:

http://www.theguardian.com/sport/2007/aug/03/tennis.sport

En in dat artikel zie je dat op die wedstrijd 3,5 miljoen pond was gematched. Normaal was dat voor een wedstrijd van dat kaliber minder dan de helft. Maar, moet je nagaan. Een tweede ronde wedstrijd in Polen waar men op betfair voor miljoenen inzet. Hoeveel van die wedstrijden zijn er jaarlijks wereldwijd? Het is een knettergekke industrie :P
Of in Scheveningen :P

'Matchfixing op tennistoernooi Scheveningen'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')