Hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:57 schreef penny-wise het volgende:
En daarbij, ook al speelt ie slecht, dan wint ie nog...
Pjetre Kordaquote:Op maandag 18 januari 2016 10:58 schreef Twiitch het volgende:
Mweh, voor Armstrong wist iedereen toch al dat het wielrennen een groot dopingcircus is. Tennis heeft dan toch een wat schonere reputatie, ben benieuwd naar dat onderzoek.
Omdat het geen enkel nut heeft om het eerder naar buiten te brengen, wat heeft de media eraan?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:55 schreef tong80 het volgende:
Waarom brengt ie dit nu pas naar buiten ?
Is het de nieuwe Lance Armstrong ?
Nee hoor. Dit gaat verder dan sport alleen. Valt me van je tegen. Plaats hem maar in sport. Lekker samen lullen.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het geen enkel nut heeft om het eerder naar buiten te brengen, wat heeft de media eraan?
Natuurlijk niet. Armstrong die zichzelf volspoot en anderen intimideerde, bedreigde en manipuleerde tegen Djokovic die zegt dat iemand hem via via benaderd heeft om een partij te verliezen waar hij verder niet op in zegt te zijn gegaan?
Ik kan ook wel vragen of het de nieuwe Michael Schumacher is, maar dat heeft er net zo weinig mee te maken.
Tevens, je zit in het verkeerde subforum
En over de rest?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit gaat verder dan sport alleen. Valt me van je tegen. Plaats hem maar in sport. Lekker samen lullen.
Vanwaar die conclusie ?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En over de rest?
Hoezo zou hier überhaupt enige vergelijking met Armstrong te maken zijn? Dat is toch werkelijk een totaal anders iets, totaal andere orde etc
?quote:
Je hebt wel gelijk dat dit in een totaal andere orde is. Veel groter op wereldschaal.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En over de rest?
Hoezo zou hier überhaupt enige vergelijking met Armstrong te maken zijn? Dat is toch werkelijk een totaal anders iets, totaal andere orde etc
Nogmaals.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar die conclusie ?
10 spelers uit de top 50 zijn er bij betrokken. Waaronder GrandSlam-winnaars.
In Nederland alleen al is tennis de op één na grootste sport..
8 jaar terug he, toen was Djokovic nog niet waar hij nu is. Desalniettemin opvallend dat ze proberen toptennissers om te kopen, bij het voetbal richten ze zich juist meer op lagere niveau's waar de spelers ook makkelijker omkoopbaar zijn omdat ze minder verdienen.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:57 schreef penny-wise het volgende:
200.000 dollar....?
Dat is wel een schijntje voor een speler als Djokovic...
En daarbij, ook al speelt ie slecht, dan wint ie nog...
Als hij toen gehapt had, dan hadden ze dat nu nog steeds tegen hem kunnen gebruiken.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
8 jaar terug he, toen was Djokovic nog niet waar hij nu is. Desalniettemin opvallend dat ze proberen toptennissers om te kopen, bij het voetbal richten ze zich juist meer op lagere niveau's waar de spelers ook makkelijker omkoopbaar zijn omdat ze minder verdienen.
Hoewel er op die lagere niveau's wel veel minder geld ingezet kan worden en je niet, zoals op de hoogste niveau's, vele tienduizenden euro's kwijt kunt.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
8 jaar terug he, toen was Djokovic nog niet waar hij nu is. Desalniettemin opvallend dat ze proberen toptennissers om te kopen, bij het voetbal richten ze zich juist meer op lagere niveau's waar de spelers ook makkelijker omkoopbaar zijn omdat ze minder verdienen.
Ik verdenk de tegenstanders van Martin Verkerk op Roland Garrosquote:
Ik weet niet, zouden ze daar bij dubieuze chinese goktoko's erg moeilijk over doen? Het is volgens mij niet zo dat matchfixers daarna lekker op Unibet gaan wedden, maar daar kan ik ook naast zitten.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoewel er op die lagere niveau's wel veel minder geld ingezet kan worden en je niet, zoals op de hoogste niveau's, vele tienduizenden euro's kwijt kunt.
Dubieuze Chinese goktoko's willen ook winst maken lijkt mequote:Op maandag 18 januari 2016 11:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik weet niet, zouden ze daar bij dubieuze chinese goktoko's erg moeilijk over doen? Het is volgens mij niet zo dat matchfixers daarna lekker op Unibet gaan wedden, maar daar kan ik ook naast zitten.
Toch 3de van de wereld toen.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Serieus? Voor mijn gevoel is hij eigenlijk pas kort wereldtop, wat gaat de tijd toch snel.quote:
Dat is ook weer waar. Ik moet maar geen goksyndicaat gaan leiden, binnen no-time zou het failliet zijn ben ik bang.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dubieuze Chinese goktoko's willen ook winst maken lijkt me
Dat wordt lastig als iemand aan komt zetten met een weddenschap van een ton op een vierde divisiewedstrijd waar je zelf helemaal niks over weet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |