Het is voor mijn rugquote:Op maandag 18 januari 2016 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doekje ligt al onder de stoel...
Valt me mee dat het geen lawaai maakt voor die paar tientjes.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
stanje 6 klopt kneed, masseert en pulseert. alles tegelijk
Valt mij ook mee hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 14:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt me mee dat het geen lawaai maakt voor die paar tientjes.
Had het gisteren gezien ja, maar dacht dat het nooit wat kon zijn voor dat geld. Dus dat valt alles mee. Nou, mooi toch? Als het nu ook nog helpt.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Valt mij ook mee hoornog geen 5 tientjes, ze wijn ook duurder te krijgen maar ik had ergens een link gegeven...
Welnee manquote:Op maandag 18 januari 2016 14:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Op stand 6 begin jij lawaai te maken.
Is best een leuk koopjequote:Op maandag 18 januari 2016 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had het gisteren gezien ja, maar dacht dat het nooit wat kon zijn voor dat geld. Dus dat valt alles mee. Nou, mooi toch? Als het nu ook nog helpt.
Nu je het er over hebt: er ligt hier genoeg op de vloer om een bescheiden kleed van te knopen zie ik.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Welnee manen na 15 minuten stopt hij automatisch dat is dus nu
![]()
straks nog een rondje, eerst effe een paar huishoudelijke taken afwerken
Vanmorgen: -4 °C geen wind en/of neerslag, nu: 0 °C geen win en/of neerslag.quote:
het was zelfs lekker om net te fietsenquote:Op maandag 18 januari 2016 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanmorgen: -4 °C geen wind en/of neerslag, nu: 0 °C geen win en/of neerslag.
Ik ben tevreden zolang het droog is, de kou kan je je op kleden, het is tenslotte winter.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:28 schreef just me het volgende:
[..]
het was zelfs lekker om net te fietsen
De meter staat hier nog op -3 en dat is een 'verwarmde' buitenmuur. Denk dat het wel een graadje of 7 gevroren heeft en dat de autodeur rubbers wel enige tegenstand bieden, als je ze al niet aan flarden trekt.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanmorgen: -4 °C geen wind en/of neerslag, nu: 0 °C geen win en/of neerslag.
Daar is het prachtig weer voor ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:28 schreef just me het volgende:
[..]
het was zelfs lekker om net te fietsen
vanmorgen om 8 uur was het niet lekker om te fietsen, hartstikke koud, snerpende wind en nu was het echt genietenquote:Op maandag 18 januari 2016 15:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is het prachtig weer voor ja.
Nu is het ook niet glad. Ultiem weer om de deur uit te gaan, maar toch blijf ik binnen.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:35 schreef just me het volgende:
[..]
vanmorgen om 8 uur was het niet lekker om te fietsen, hartstikke koud, snerpende wind en nu was het echt genieten
De straat waar "mijn" school staat was hartstikke glad, ik moest fietsen met 8 kinderen en heb gebruld dat ze voorzichtig moesten zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu is het ook niet glad. Ultiem weer om de deur uit te gaan, maar toch blijf ik binnen.
Ik las het, en viel het mee of waren ze ondeugend?quote:Op maandag 18 januari 2016 15:37 schreef just me het volgende:
[..]
De straat waar "mijn" school staat was hartstikke glad, ik moest fietsen met 8 kinderen en heb gebruld dat ze voorzichtig moesten zijn
Ze weten onderhand dat als ik iets zeg ze moeten luisteren heb ook gebruld dat het glad wasquote:Op maandag 18 januari 2016 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las het, en viel het mee of waren ze ondeugend?
Oh, mazzel dat het goed is gegaan met zoveel kinderen. Die willen nog wel eens wild doen als het glad is.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:37 schreef just me het volgende:
[..]
De straat waar "mijn" school staat was hartstikke glad, ik moest fietsen met 8 kinderen en heb gebruld dat ze voorzichtig moesten zijn
Er gaat altijd wel wat mis hoor, we waren nog niet op pad of bij een van de meiden was de ketting van de fiets..... gelukkig had ik stoere jongens bij me die de ketting erop gelegd hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, mazzel dat het goed is gegaan met zoveel kinderen. Die willen nog wel eens wild doen als het glad is.
Dus qua behulpzaamheid en gedrag onderling valt het allemaal reuze mee met de jeugd? Als je sommige verhalen moet geloven, dan vrees je voor de toekomst.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:41 schreef just me het volgende:
[..]
Er gaat altijd wel wat mis hoor, we waren nog niet op pad of bij een van de meiden was de ketting van de fiets..... gelukkig had ik stoere jongens bij me die de ketting erop gelegd hebben.
Deze groep was redelijk oké, ik ben sowieso van mening dat ieder kind uniek is en altijd weer een kans mag krijgen. Opvoeding thuis zou, in mijn ogen, soms wat strenger mogen, kinderen zijn geen prinsjes en prinsesjes die op hun wenken bediend hoeven te worden, ze hoeven ook niet alles te krijgen.Respect voor elkaar is heel belangrijk maar daar zijn we op school heel erg mee bezig, ik kan heel veel hebben (ben geen echte juf hoor) maar respect moet er wel zijn, over en weerquote:Op maandag 18 januari 2016 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus qua behulpzaamheid en gedrag onderling valt het allemaal reuze mee met de jeugd? Als je sommige verhalen moet geloven, dan vrees je voor de toekomst.
Nah, er zijn ook nog wel kinderen die wel opgevoed zijn hoor, wel steeds minder helaas.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus qua behulpzaamheid en gedrag onderling valt het allemaal reuze mee met de jeugd? Als je sommige verhalen moet geloven, dan vrees je voor de toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |