Kijk dat beest hierboven, die kan zo'n dom koppie opzetten dat kwaad worden wel heel erg moeilijk wordt. Maar in feite is ze alleen ondeugend, geen grote dingen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Onze jongste Britse korthaar heeft al het nodige gesloopt en dan vervloek ik 'm.
Maar dan zit 'ier er zelf zo verbaasd bij, dat ik moet lachen...
Het aanschaffen van een nieuw leren bankstel en 2 stoelen vlak na de aanschaf van die kat was achteraf ook niet zo slim...quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk dat beest hierboven, die kan zo'n dom koppie opzetten dat kwaad worden wel heel erg moeilijk wordt. Maar in feite is ze alleen ondeugend, geen grote dingen.
Zo'n situatie ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Onze jongste Britse korthaar heeft al het nodige gesloopt en dan vervloek ik 'm.
Maar dan zit 'ier er zelf zo verbaasd bij, dat ik moet lachen...
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het aanschaffen van een nieuw leren bankstel en 2 stoelen vlak na de aanschaf van die kat was achteraf ook niet zo slim...
Idem hier, maar op of in bed willen ze niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En het is een binnenpoes, dus ze mag in bed.
Wat een scheetjequote:Op maandag 18 januari 2016 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn complimenten, dat vind ik heel lief van je, en sowieso katten.![]()
[ afbeelding ]
Foto is een beetje onscherp....waardeloze fotograaf.![]()
Iggy, 16 mndn jong, ik heb haar vanaf ze 11 weken was samen met haar zusje Pixie.quote:
Dat zijn zeer respectabele leeftijden. Ze hebben het dus goed bij je.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:55 schreef Mickeys het volgende:
Ik had 3 mormels. 2 dames en 1 vent... allen een eigen karakter. Niet met maar zeer zeker niet zonder elkaar kunnen. Ze zijn respectievelijk 18 en 3 maanden, 18,5 en 21,5 geworden. Ik mis ze nog iedere dag.
Mijn wens is om ooit nog met 2 katertjes (broertjes) het te gaan proberen.... maar ik wil eerst mijn privé situatie even afwachten. Moet er niet aan denken ze alsnog naar het asiel te moeten brengen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iggy, 16 mndn jong, ik heb haar vanaf ze 11 weken was samen met haar zusje Pixie.
Volgens mij waren het de meest verwende nesten op deze aardkloot....quote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn zeer respectabele leeftijden. Ze hebben het dus goed bij je.
Dat heb ik nog nooit gedaan ik heb al mijn poezen die ik had vanaf 12 weken tot hun dood gehad.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn wens is om ooit nog met 2 katertjes (broertjes) het te gaan proberen.... maar ik wil eerst mijn privé situatie even afwachten. Moet er niet aan denken ze alsnog naar het asiel te moeten brengen.
Je kent de mijne duidelijk niet, en mij ook niet, ik ben al mijne hele leven een kattenman, en niet zoals Techno beweerde, een kattenvrouwtje.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Volgens mij waren het de meest verwende nesten op deze aardkloot....![]()
Eh.. ik bedoel dan ook kittens. De 3 mormels die ik heb gehad zijn 2 weggevertjes (omdat ze uiteindelijk toch maar honden wouden hebben) en 1 omdat hij "wees" was geworden. Nu wil ik gewoon iets vanaf de start (maar zonder honderden euro's aan uit te moeten geven)quote:Op maandag 18 januari 2016 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan ik heb al mijn poezen die ik had vanaf 12 weken tot hun dood gehad.
Lol.. ik had het gelezen, dat van Techno. dooddoener zo'n opmerking..quote:Op maandag 18 januari 2016 20:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kent de mijne duidelijk niet, en mij ook niet, ik ben al mijne hele leven een kattenman, en niet zoals Techno beweerde, een kattenvrouwtje.
Wellicht is dat de sleutel om stokoud te worden.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Volgens mij waren het de meest verwende nesten op deze aardkloot....![]()
Ik heb deze 2 in Maasbree opgehaald voor 20 euro per stuk, ze waren ontwormt, niet geënt, de dag erna heb ik ze laten enten voor 60 euro per poes.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh.. ik bedoel dan ook kittens. De 3 mormels die ik heb gehad zijn 2 weggevertjes (omdat ze uiteindelijk toch maar honden wouden hebben) en 1 omdat hij "wees" was geworden. Nu wil ik gewoon iets vanaf de start (maar zonder honderden euro's aan uit te moeten geven)
Toen ik nog in een eengezinswoning woonde wel.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol.. ik had het gelezen, dat van Techno. dooddoener zo'n opmerking..
Maar jij hebt jouw katten ook een eengezinshuis volledig aan hen gegeven?
ow ja.. ze hadden ook nog hun eigen ingang... een kattenluik met eigen "sleutel" (zendertje)
Zou zomaar kunnen. Christie.... de dame die 21,5 is geworden had hartruis, artrose, ronde borstkast i.p.v. ovale, slecht gebit, beschadigd hoornvlies etc etc... Je zou dus verwachten dat ze als 1e van de 3 ging... tja... vorig jaar pas als laatste van de 3quote:Op maandag 18 januari 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wellicht is dat de sleutel om stokoud te worden.
Beste lijst kwalen! Christie klinkt als mijn vader. Die er ook nog zit én stront verwend is.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Christie.... de dame die 21,5 is geworden had hartruis, artrose, ronde borstkast i.p.v. ovale, slecht gebit, beschadigd hoornvlies etc etc... Je zou dus verwachten dat ze als 1e van de 3 ging... tja... vorig jaar pas als laatste van de 3
Qua kosten maak ik mij niet zo druk, maar het kan zijn dat ik dakloos raak... nieuwste wet die WW heet en ineens niet meer toereikend is dus aanvulling volgens bijstandswet moet aanvragen, maar daarvoor moet ik huis en auto verkopen en eerst opeten... tja.. huisdieren zonder huis lijkt me niet echt handigquote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb deze 2 in Maasbree opgehaald voor 20 euro per stuk, ze waren ontwormt, niet geënt, de dag erna heb ik ze laten enten voor 60 euro per poes.
Valt reuze mee dus, en qua 'onderhoud' voer en kattenzand etc. kosten die beesten me nog geen 10 euro per week.
Ok, dat begrijp ik.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Qua kosten maak ik mij niet zo druk, maar het kan zijn dat ik dakloos raak... nieuwste wet die WW heet en ineens niet meer toereikend is dus aanvulling volgens bijstandswet moet aanvragen, maar daarvoor moet ik huis en auto verkopen en eerst opeten... tja.. huisdieren zonder huis lijkt me niet echt handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ah.. ook al zo'n lekker dingquote:Op maandag 18 januari 2016 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een echte topper. 1981 - 1998.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |