Nee hoor, vorig jaar was dit waar. Hij heeft zich mijn kritiek aangetrokken. Ik zet vaker mensen succesvol op scherp.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je al spijt van je opmerkingen van vorig seizoen? Ik kan me voorstellen dat je de ogen uit je kop schaamt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zou tijd wezen dat deze man eindelijk zijn waardering krijgt.
Slechte satire, Guardado is al sinds vorig jaar de aller, allerbeste. Nu deelt hij die titel met Pereiro, moet ik erbij zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, vorig jaar was dit waar. Hij heeft zich mijn kritiek aangetrokken. Ik zet vaker mensen succesvol op scherp.
Wijnaldum was de beste.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Slechte satire, Guardado is al sinds vorig jaar de aller, allerbeste. Nu deelt hij die titel met Pereiro, moet ik erbij zeggen.
Ludieke opmerkingquote:Op zondag 24 januari 2016 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
De eerstvolgende die het woord 'satire' uit zijn toetsenbord laat rollen heeft een groot probleem met mij.
Je vindt het cringeworthy?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
De eerstvolgende die het woord 'satire' uit zijn toetsenbord laat rollen heeft een groot probleem met mij.
Waterdrager Love ook.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nu zet je jezelf gewoon voor schut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |