Of course.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:08 schreef FANN het volgende:
Is gewoon een vraagdrink je wel eens een biertje?
verplicht sjoef en doe je caps uitquote:
ik moet morgen weer naar de glasbak als de buren het niet zienquote:Op zondag 17 januari 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme de krat is leeg, moet nu aan de blikken.
Je was al bang dat ie oersaai zou zijn hè.quote:
Zonnebril op en muts diep over je oren getrokken en zo.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet morgen weer naar de glasbak als de buren het niet zien
of een domineequote:Op zondag 17 januari 2016 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was al bang dat ie oersaai zou zijn hè.
Ik heb een permanente webcam op de glasbak staan.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet morgen weer naar de glasbak als de buren het niet zien
zoals gewoonlijkquote:Op zondag 17 januari 2016 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonnebril op en muts diep over je oren getrokken en zo.
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een permanente webcam op de glasbak staan.
Zo lust ik ze ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja![]()
die wijn dat zogenaamd het bloed van Christus is
amen!quote:Op zondag 17 januari 2016 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*Wijn, kroepoek en spirulina op lijst zet.
Katholieken zijn dan ook kanibalen. Ze drinken het bloed en eten het vlees van Christus.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:19 schreef FANN het volgende:
Ja![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Katholieken zijn dan ook kanibalen. Ze drinken het bloed en eten het vlees van Christus.
Vlees weet ik niet hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Katholieken zijn dan ook kanibalen. Ze drinken het bloed en eten het vlees van Christus.
Dronken mod. TR gemacht.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:20 schreef sacha het volgende:
zit zeker *hik* weer met Mickeys *hik* te feestboeken *hik*
kleutertjes?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet je eens zien wat ze onder die jurk mee kunnen slepen.
Yep.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Vlees weet ik niet hoor![]()
op zijn dat die Hosties
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet je eens zien wat ze onder die jurk mee kunnen slepen.
Tuurlijk niet .. ze ging toch slapen...quote:Op zondag 17 januari 2016 23:20 schreef sacha het volgende:
zit zeker *hik* weer met Mickeys *hik* te feestboeken *hik*
Ben ontslagen als misdienaar toen ik na iets teveel miswijn te vaak en te hard Sacremement ging roepen in de kerk.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ontslagen als misdienaar toen ik na iets teveel miswijn te vaak en te hard Sacremement ging roepen in de kerk.
had ik ook al gezegdquote:Op zondag 17 januari 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet .. ze ging toch slapen...
Dat was het moment dat je zelfstandig de handel in ging?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ontslagen als misdienaar toen ik na iets teveel miswijn te vaak en te hard Sacremement ging roepen in de kerk.
Waarom post je steeds dezelfde?quote:
daar hebben we onze meeting morgenquote:
Nah. Als het dan toch reggae moet zijn.quote:
Ik ben in de Bob Marley Moodquote:Op zondag 17 januari 2016 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom post je steeds dezelfde?
Dat kwam pas later maar heeft wel een rol gespeeld.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was het moment dat je zelfstandig de handel in ging?
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
daar hebben we onze meeting morgen
cheers
quote:
quote:
Het heeft wel even geduurd voordat ik dat kon toegevenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:25 schreef drakin het volgende:
Zijn jullie allemaal uit de kast gekomen ofzo?
Ja, net. Ik zocht sjenevert.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:25 schreef drakin het volgende:
nog niet gevonden ?quote:
O, dan is het goedquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:25 schreef drakin het volgende:
Das volgens mij een instelling voor snelle jongens die te veel van de donker koek hebbben gesnoepetquote:
Ik wist niet dat jij zo goed kon dansenquote:
Ohhh, is dat MM?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:27 schreef just me het volgende:
Ik wist niet dat jij zo goed kon dansen
My lips are sealedquote:
hèhèquote:
Put a smile on your facequote:
dan echt de laatstequote:Op zondag 17 januari 2016 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
hèhè![]()
*hik*
nu naar je kantoor *hik* en de ballotage commissie *hik* spelen voor Techno *hik*
doe er meteen *hik* maar een intake *hik* voor de Jellinek bij![]()
*hik* wijntje iemand?
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
hèhè![]()
*hik*
nu naar je kantoor *hik* en de ballotage commissie *hik* spelen voor Techno *hik*
doe er meteen *hik* maar een intake *hik* voor de Jellinek bij![]()
*hik* wijntje iemand?
Ik gooi me wel vol met koffiequote:Op zondag 17 januari 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet morgen wel nuchter op het spreekuur komen...
Ik hou van passiequote:Op zondag 17 januari 2016 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zingt ie zo vol passie dat het zijn dood zou zijn.
Nummer is geschreven door Jonathan Richman en oa uitgevoerd door hemzelf, John Cale en deze versie van Bowie.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zingt ie zo vol passie dat het zijn dood zou zijn.
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verdomme, ik ga aan de bakpoeder!
het is morgenochtend weer goeiemorgen juffrouw just mequote:
mooi onderwerp voor een andere keerquote:
Ik heb ook nog 2 keer dat filmpje daarna gezien.quote:
Gelukkig, dan moet het ergste nog komen.quote:
Niet als ik morgen dood wakker word.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
mooi onderwerp voor een andere keer
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig, dan moet het ergste nog komen.
ok volgendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
ok volgendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, gewoon een linkje naar betere muziek.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:38 schreef sacha het volgende:
aha, nog mod aspiraties ook, mijn hik is spontaan verdwenen
Smaak verschilt nu eenmaal Fann, maar ik ben tot bijna de helft gekomen dus dat is heel wat.quote:
geopend door Kingstownquote:Op zondag 17 januari 2016 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een linkje naar betere muziek.
Oh, stelde L2B dat als vraag?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee John Cale solo... die LP heb ik nog ergens liggen volgens mij
Dat is gewoon een 40+ tipoc.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een linkje naar betere muziek.
Ja, maar dat nummer heb je de afgelopen dagen niet gehoord.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg de laatste dagen een overdosis
But try to understand, try to understandquote:
ik zou bijna zeggen "lekker belangrijk" maar dat komt niet zo aardig overquote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, de link gaat naar een post van mij.
Dezequote:Op zondag 17 januari 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee John Cale solo... die LP heb ik nog ergens liggen volgens mij
moeten die platjes op een speciale tijd eten?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga mijn beesten verzorgen, moet ook gebeuren.................
Ik ga mijn bed eens opzoekenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Boeiend wat jij ervan vindt.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:43 schreef just me het volgende:
ik zou bijna zeggen "lekker belangrijk" maar dat komt niet zo aardig over
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
moeten die platjes op een speciale tijd eten?
kom je nog wel achter!quote:
koeien, paarden, vogels, honden, katten,muizenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wanneer zou Kingstown eindelijk weer hier komen?quote:
Heb jij die allemaal?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
koeien, paarden, vogels, honden, katten,muizen
heb ik niet nodig hoor!quote:Op zondag 17 januari 2016 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Moet je daarvoor weer slijmen bij de mods ofzo?
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 17 januari 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
Try to understand
Try try try to understand
ik doe mijn best maar het wil niet lukkenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
Try to understand
Try try try to understand
Komt door de Spirulinaquote:Op zondag 17 januari 2016 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe mijn best maar het wil niet lukken
Ik dacht al... waar komt het door, maar nu weet ik hetquote:
Van deze LP bedoel ik ...quote:
Hey, eindelijk wat normale muziek.quote:
Zoveel?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Slaap lekker, jm.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef just me het volgende:
Ik ga nu echt slapen anders ben ik morgen te laat voor de kliniektrustuh allen
Truste!quote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef just me het volgende:
Ik ga nu echt slapen anders ben ik morgen te laat voor de kliniektrustuh allen
Of was het van Paris 1919quote:
kattenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee mo muffin ..was eigenlijk een vraag
Mijn 2 poezen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Die geef ik altijd pas laat (nu dus) eten opdat ik daarna een beetje rust heb.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
jA...... ofzoquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die geef ik altijd pas laat (nu dus) eten opdat ik daarna een beetje rust heb.
En daarom ben je nu een kattenvrouwtje?quote:
quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Bij mij staat ie op --> Seducing Down The Door A Collection 1970 - 1990 (CD 1)quote:
Op deze kon je wachten dan.quote:
Waar is die mod als je haar nodig hebt.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef chufi het volgende:
Maar goed weer een complete musical overload hier... Misschie wat voor dat andere topic..
Maar dat is dan ook een 20 jaar verzamel ding...quote:Op zondag 17 januari 2016 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij staat ie op --> Seducing Down The Door A Collection 1970 - 1990 (CD 1)
Laibachquote:
Ik ga dr wel even feestboeken... anders wordt ze jaloersquote:Op zondag 17 januari 2016 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar is die mod als je haar nodig hebt.
Yep, en origineel staat ie op Helen of Troy.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een 20 jaar verzamel ding...
Ik heb de film al gezienquote:
Fad live was waanzinnig.quote:
nog effe een pammetjequote:Op maandag 18 januari 2016 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Truste, ga maar lekker je Hut in.
Dan ken je deze nog niet.quote:
In die jaren speelden ze allemaal met elkaar in allerlei verschillende bandjes...quote:Op maandag 18 januari 2016 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, en origineel staat ie op Helen of Troy.
Da's een evergreen.quote:
Waar haal je dat soort troep uberhaupt vandaan?quote:
Ga je mond spoelen.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar haal je dat soort troep uberhaupt vandaan?
Ik was zijn geluidstechnicus en hij fokte ook knollen.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar haal je dat soort troep uberhaupt vandaan?
Gecondoleerd.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was zijn geluidstechnicus en hij fokte ook knollen.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Stop jij eerst maar eens een maandje met blowen.
En jij bepaald dat, blijkbaar zijn niet alle dildo's van plastic.quote:
Ga je het serieus nemen, ow wacht.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij bepaald dat, blijkbaar zijn niet alle dildo's van plastic.
Da's mijn taak, ik neem dat zeer serieus.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je het serieus nemen, ow wacht.
quote:
Whatever floats your boat.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
En jij bepaald dat, blijkbaar zijn niet alle dildo's van plastic.
En sinds wanneer is geld een graadmeter voor kwaliteit?quote:Op maandag 18 januari 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daar zit meer geld in dan je denkt.
Nooit.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:25 schreef Techno het volgende:
[..]
En sinds wanneer is geld een graadmeter voor kwaliteit?
Nederland is toonaangevend in het baggeren.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:25 schreef Techno het volgende:
[..]
En sinds wanneer is geld een graadmeter voor kwaliteit?
Niets is gratis.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Vertel dat even tegen onze Piet Piraat dan, die dat als argument aanvoert.
Dat argument raakt kant noch wal, neemt niet weg dat die muziek lekker in elkaar steekt.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Vertel dat even tegen onze Piet Piraat dan, die dat als argument aanvoert.
Die is waarschijnlijk gejat om te voorkomen dat die muziek gedraaid kan worden.quote:
Wellicht dat dit het goed doet bij kampers en andere figuren met een verstandelijke beperking, maar dat kun je moeilijk als graadmeter nemen.quote:
Die was om te pesten.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk gejat om te voorkomen dat die muziek gedraaid kan worden.
I know.quote:
Track van The Glitterhouse, dat album heb ik.quote:
Ah, is dat wel goed?quote:Op maandag 18 januari 2016 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Track van The Glitterhouse, dat album heb ik.
1981 hun enige en subliem album.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Track van The Glitterhouse, dat album heb ik.
Hij heeft wel een beetje smaak getuige The Cramps en Dead Kennedys en nu Medium Medium.quote:
Zoals dit.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh er is ook zat goede muziek van Nederlandse bands, maar niet de troep die jij post.
Ik kan het niet laten somsquote:Op maandag 18 januari 2016 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh er is ook zat goede muziek van Nederlandse bands, maar niet de troep die jij post.
De muziek is 'm teveel geworden.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is die Shoef maar vroeg naar bed, zou ie ziek zijn?
Ach, 's nachts vind ik YT's leuk, maar in de vroege avond kan een overload aan toepjes wel storend werken.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De muziek is 'm teveel geworden.
Ik gooi er nog schep op.
Weet ik, ik ook niet, maar toen straks ging het even snel achter elkaar, te snel ook.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit ga ik overdag echt niet posten.
Ik wacht tot het weer wat kalmer wordtquote:Op maandag 18 januari 2016 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is die Shoef maar vroeg naar bed, zou ie ziek zijn?
1984. Goed album en ze hebben nog Europa is hier.quote:
Klopt, helaas heb ik die niet. Maar ik heb wel "Stap Voor Stap", da's een EP.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
1984. Goed album en ze hebben nog Europa is hier.
Dat is nu, lekker rustig weer.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht tot het weer wat kalmer wordt
The Clash, da's altijd goed.quote:
Ga je gang, maar ik geef het op. Morgen weer werk en zulks.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als er animo voor is wil ik nog wel 2 uurtjes draaien.
Ik bedoel niet hier, en truste..... SeeYa.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga je gang, maar ik geef het op. Morgen weer werk en zulks.
Ik gooi wat muziek op R49.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet al die YT beluisteren..
Meer dan voldoende voor de nacht.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:20 schreef chufi het volgende:
Dat komt om deze tijden idd goed uit ... Want waar zijn MM en MM als MM wil draaien... Gelukkig hebben we PP..
1:30u ken je los gaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gooi wat muziek op R49.
We hebben Piet niet voor nop.
Hij is nog aan het oefenen...![]()
Daar heb ik schijt aan.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heb geen muts die op de bank ligt
Het moet niet veel gekker worden....quote:Drie tieners van Noord-Afrikaanse origine hebben geprobeerd om twee transgendervrouwen te 'stenigen' in de Duitse stad Dortmund.
Deze MM heeft wel een regelmatig slaappatroon...quote:Op maandag 18 januari 2016 01:20 schreef chufi het volgende:
Dat komt om deze tijden idd goed uit ... Want waar zijn MM en MM als MM wil draaien... Gelukkig hebben we PP..
Wat is dit hier?quote:Op maandag 18 januari 2016 07:00 schreef Mickeys het volgende:
![]()
Bijtijds opgestaan.... bij gelezen... nux 4 of zo... dan ben ik vast wel op tijd voor het inloopspreekuur...
Even muziekje opzetten
iets wat ik nooit verwacht had.. dat ik een nummer van die Bieber leuk zou vinden... wel lekker om rustig mee wakker te worden en op Blue Monday mag dat (toch?)quote:
quote:
Blue Monday (de maandag in de laatste volle week van januari) is dit jaar discutabel, dus dat excuus telt niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
iets wat ik nooit verwacht had.. dat ik een nummer van die Bieber leuk zou vinden... wel lekker om rustig mee wakker te worden en op Blue Monday mag dat (toch?)
Nog even een
Ik ga eerst naar de stichting om te werken en daarna naar de kliniekquote:Op maandag 18 januari 2016 07:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blue Monday (de maandag in de laatste volle week van januari) is dit jaar discutabel, dus dat excuus telt niet.
Ik ga op weg naar de kliniek...
Succes en doe voorzichtig onderweg... schijnt nogal glad te kunnen zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 07:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blue Monday (de maandag in de laatste volle week van januari) is dit jaar discutabel, dus dat excuus telt niet.
Ik ga op weg naar de kliniek...
Ah... ik zal eens zien of ik ergens tussendoor dan richting kliniek kanquote:Op maandag 18 januari 2016 07:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga eerst naar de stichting om te werken en daarna naar de kliniek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |