Oh god, koffiemelk is heul veul lekkerder dan sondevoeding. Ik vind het een beetje weeïg en zurig snaken. Godzijdank kieper je het regelrecht op de plaats van bestemming en ontzie je je smaakpapillenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo geproefd van een zak, maar het doet me altijd aan koffiemelk denken en ik heb dus ook het idee dat het zo zou smakenNiet dat het de bedoeling is dat je het 'opdrinkt', maar het is natuurlijk wel gewoon voeding.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:34 schreef Karzai het volgende:
stamppot andijvie en gehaktballen, nu al trek in
Laat die bolle het maar niet zien. Eerst eet je bij een sterrentokko en vervolgens ga je naar de Macquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:41 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Krokant buikspek hapje (3x) bij die 'bolle' gewoon omdat ik het niet aan mij voorbij kon laten gaan.
Daarna:
[ afbeelding ]
Naar de Mac en daarna ook even langs Pomms zodat ik uiteindelijk bovenstaande combo had als mijn lunch voor vandaag.
Nu:
[ afbeelding ]
Acclimatiseren tot het weer etenstijd is.![]()
Tis tenslotte woensdag.
Die noodletent heeft geen ster hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laat die bolle het maar niet zien. Eerst eet je bij een sterrentokko en vervolgens ga je naar de Mac
Wat doe je in godesnaam de hele dag? Moet je niet werken ofzo? Of is je eten je werk?quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:41 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Krokant buikspek hapje (3x) bij die 'bolle' gewoon omdat ik het niet aan mij voorbij kon laten gaan.
Daarna:
[ afbeelding ]
Naar de Mac en daarna ook even langs Pomms zodat ik uiteindelijk bovenstaande combo had als mijn lunch voor vandaag.
Nu:
[ afbeelding ]
Acclimatiseren tot het weer etenstijd is.![]()
Tis tenslotte woensdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |