SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja is met een T zeker? Ach je weet wat er staat. Is al een heel verschilquote:
Vond hem in dit geval ironischquote:Op zondag 17 januari 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ja is met een T zeker? Ach je weet wat er staat. Is al een heel verschil
Ja beetje wel. Maar ik zal ook niet zeggen dat ik zelf de spelling 100% onder de knie heb. Maar wel een stuk beter in ieder geval.quote:
leuk <3quote:
jij bent zeker veiandquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je ben nog dommer dan een zak met hamers
- OF, 30-07-2013
[..]
- OF, 30-07-2013
[..]
- OF, 30-07-2013
Ben je nu allemaal dingen aan het opnoemen die je nu nog steeds wel zou zeggen?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zondag effe meteal detektor doen en money hoop ik
dit was ook wel triest
strugglesquote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kut ketting ban di fiets ga er steeds af vandaga al 4x derop gedaan
i love my past self
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoorde laatst ook mn buren gilen en schreeuwen, dacht ff dat die lul van zalando voor de deur stond, maar het was gelukkig huiselijk geweld
hardop lachenquote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoorde laatst ook mn buren gilen en schreeuwen, dacht ff dat die lul van zalando voor de deur stond, maar het was gelukkig huiselijk geweld
112 gebeld?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
HAHHAAHHAHAHAquote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
nee nu is het helaas niet zo leuk meerquote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je nu allemaal dingen aan het opnoemen die je nu nog steeds wel zou zeggen?
Welke Mert? Kan alleen die vlogger Mert. Vriendje van vlogger Teske.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:11 schreef Toto69 het volgende:
OFgod
Ik dacht ooit dat ie mert was maar hij is de chris
jcgodinquote:
woooowwwwquote:Op zondag 17 januari 2016 21:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat jij kon lachen na al dat gezeik van je
Dit past beter bij andere users.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:12 schreef Trollscience het volgende:
OF is alsof je een klein stukje kip, of nee nog erger, een klein stukje popcorn tussen je tanden hebt zitten en het wil maar niet weggaan
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:12 schreef Trollscience het volgende:
OF is alsof je een klein stukje kip, of nee nog erger, een klein stukje popcorn tussen je tanden hebt zitten en het wil maar niet weggaan
man man manquote:Op zondag 17 januari 2016 21:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
straks naar de juwelier even horloge halen van 58.000
![]()
![]()
![]()
Cool hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
straks naar de juwelier even horloge halen van 58.000
![]()
![]()
![]()
i do dis on volentarie basis, as freewillyersworkquote:Op zondag 17 januari 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Jeej morgen is de vrouw er weer die ik moet bellen voor vrijwilligerswerk
Wat doe je danquote:Op zondag 17 januari 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Jeej morgen is de vrouw er weer die ik moet bellen voor vrijwilligerswerk
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
i do dis on volentarie basis, as freewillyerswork
Mijn vader? Nee. Ik ook niet trouwens.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gaat jou vader dat berijden?
jep, maar eerst ff wat heroine inspuiten met je pa, dan nog ff je ma ballen, en dan gaan we maar weer aan de bakquote:
Nou en.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit plaatje is zo oud als de weg naar Rome
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jep, maar eerst ff wat heroine inspuiten met je pa, dan nog ff je ma ballen, en dan gaan we maar weer aan de bak
je mag wel achterop de fiets als je wil dan heb je teminste ok wat plezier
Moet je wel eerst even naar de VS fietsen. Hihaho.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jep, maar eerst ff wat heroine inspuiten met je pa, dan nog ff je ma ballen, en dan gaan we maar weer aan de bak
je moeder ookquote:Op zondag 17 januari 2016 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit plaatje is zo oud als de weg naar Rome
geen probleem ik fiets heel snelquote:Op zondag 17 januari 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je wel eerst even naar de VS fietsen. Hihaho.
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo de zee over.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
geen probleem ik fiets heel snel
heb je wel een waterfiets danquote:Op zondag 17 januari 2016 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
geen probleem ik fiets heel snel
geeft niks tochquote:Op zondag 17 januari 2016 21:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wow ik bedoelde godin natuurlijk maar ik plak er altijd als automatisme God achter
Sorry
Thanksquote:Op zondag 17 januari 2016 21:19 schreef JanCees het volgende:
Ik app z'n ma wel even OF dat je morgen komt
uhm morgen ga ik altijd ff flink ertegenaan bij zijn ma wtf??quote:Op zondag 17 januari 2016 21:19 schreef JanCees het volgende:
Ik app z'n ma wel even OF dat je morgen komt
ik was aan de beurt godveredome, wacht al de hele weekquote:Op zondag 17 januari 2016 21:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
uhm morgen ga ik altijd ff flink ertegenaan bij zijn ma wtf??
miss effe bootje jatten dan zie ik je binnenkort wel manquote:Op zondag 17 januari 2016 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee marktplaats fiets van 25 euro maar hij fietst dus ik vind helemaal mooi
ja kunnen we gelijk effe vechtenquote:Op zondag 17 januari 2016 21:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
miss effe bootje jatten dan zie ik je binnenkort wel man
Met een roeibootje toch.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
miss effe bootje jatten dan zie ik je binnenkort wel man
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja kunnen we gelijk effe vechten
spuug ik in je porum
bam bam combo je gaat neer
kan ook samenquote:Op zondag 17 januari 2016 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik was aan de beurt godveredome, wacht al de hele week
paspoort verscheuren en ff fins pratenquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja kunnen we gelijk effe vechten
spuug ik in je porum
bam bam combo je gaat neer
Ah shitquote:Op zondag 17 januari 2016 21:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
shiiiiit
zet meestal het raam een klein stukje open 's nachts maar dat gaat hem niet worden zo
gewoon de verwarming erbij aanquote:Op zondag 17 januari 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah shitIk wil wel altijd met het raam open slapen maar dat kan inderdaad niet zo
nee dat is zondequote:
Ik vind dat echt kut in de ochtendquote:
Dat overleef ik wel.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Liever niet te koud, dan is de ochtend een hel
badjas, bitchquote:Op zondag 17 januari 2016 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Liever niet te koud, dan is de ochtend een hel
heerlijk is dat he word je gelijk wakker ookquote:Op zondag 17 januari 2016 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik sta op en binnen 15 seconde sta ik in de warme douche-god
Ik niet. Ik ga altijd aan de rand van de douche staan zodat die koude stralen me niet rakenquote:Op zondag 17 januari 2016 21:34 schreef Trollscience het volgende:
ik doe altijd de douche aan terwijl ik er onder sta, is het een seconde IJSKOUD maar ben daarna wel wakker
Ik wel. Eigenlijk alleen 's avonds als ik nog even chilling ga zetten na het douchenquote:
Ik heb geen pyjama alleen badjas.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:40 schreef Trollscience het volgende:
badjas is lkkr, gewoon 's avonds ipv pyjama gewoon ft. badjas achter je pc
Vies warm met een pyjama in bedquote:Op zondag 17 januari 2016 21:40 schreef Trollscience het volgende:
badjas is lkkr, gewoon 's avonds ipv pyjama gewoon ft. badjas achter je pc
pyjama draag ik ook niet in bed, wel 's avonds somsquote:
hoezoquote:Op zondag 17 januari 2016 21:42 schreef Trollscience het volgende:
sws als ik niet thuis slaap is het wel zo netjes om gwn pyjama aan te doen (buiten bed)
Wie?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
OMG WAT![]()
![]()
Marcus en Niomi zijn niet meer bij elkaar
Noooooo omg
Twee leuke youtubers omgquote:
ik vind het gewoon fijn om 's avonds niet meer in mijn overdagkleren rond te lopenquote:Op zondag 17 januari 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo
kan je buiten bed toch gewone kleding aan doen
chillbroek en tshirtje buiten bedquote:Op zondag 17 januari 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo
kan je buiten bed toch gewone kleding aan doen
oh ik ga bij iemand anders echt niet in pyjama rondlopenquote:Op zondag 17 januari 2016 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind het gewoon fijn om 's avonds niet meer in mijn overdagkleren rond te lopen
stukje psychologie ofzo
ik slaap bij vrienden gewoon in boxer klaarquote:Op zondag 17 januari 2016 21:44 schreef Trollscience het volgende:
sws pyjama is echt veel te lekker als je bij vrienden slaapt, lekker met jonko op de bank in een comfortabele broek
Lekker comfy.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind het gewoon fijn om 's avonds niet meer in mijn overdagkleren rond te lopen
stukje psychologie ofzo
ja, ik ook?? begrijpend lezenquote:Op zondag 17 januari 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik slaap bij vrienden gewoon in boxer klaar
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in pyjama heb geslapen.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Pyjamas zijn sowieso vreselijk. heb ik echt al 15 jaar niet meer.
Gewoon joggingbroekgod
Als klein kind eventjes. Maar vond het al snel niksquote:Op zondag 17 januari 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in pyjama heb geslapen.
onder je broek tochquote:Op zondag 17 januari 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En naar buiten met een joggingbroek vind je niet skeer?
ONDERquote:Op zondag 17 januari 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En naar buiten met een joggingbroek vind je niet skeer?
Jaajaquote:
draag k thuis altijd lekker comfortabelquote:Op zondag 17 januari 2016 21:46 schreef Trollscience het volgende:
joggingbroeken zien er zo skeer uit
die draag ik alleen onder mijn broek als het vriest en ik naar buiten ga in de winter
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:47 schreef JanCees het volgende:
Heb zo'n korte broek en shirt aan in bed van pyjama
Als ik vies dronken thuis kom wordt ik altijd wakker met netjes die pyjama aan
Is dit ook arbeidersjargon?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:47 schreef JanCees het volgende:
Als jullie die post begrijpen ten minste
In ziekenhuis ook gewoon in boxer, lekker makkelijk tochquote:Op zondag 17 januari 2016 21:48 schreef Fera het volgende:
In het ziekenhuis wel in pyjama geslapen. Maar ja, lag ook met drie anderen op een kamer.
Zei Inso net toch over je raming en een rugquote:
Klopt.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:49 schreef JanCees het volgende:
Raming en rug is toch normaal Nederlands?
in het ziekenhuis gwn niksquote:Op zondag 17 januari 2016 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In ziekenhuis ook gewoon in boxer, lekker makkelijk toch
Rug welquote:Op zondag 17 januari 2016 21:49 schreef JanCees het volgende:
Raming en rug is toch normaal Nederlands?
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:47 schreef JanCees het volgende:
Heb zo'n korte broek en shirt aan in bed van pyjama
Als ik vies dronken thuis kom wordt ik altijd wakker met netjes die pyjama aan
Raming wordt in de bouw veel gebruiktquote:Op zondag 17 januari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rug wel
Raming had ik nog nooit vangehoord :$
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rug wel
ik ook nietquote:Op zondag 17 januari 2016 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rug wel
Ik denk dat zo'n 40-45% van mijn poolse familie in de bouw werkt.quote:
working class pridequote:Op zondag 17 januari 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
het is wel duidelijk wie er working class zijn en wie niet hier
Ik geloof ik ook niet nee.quote:
wat voor college danquote:Op zondag 17 januari 2016 21:54 schreef Typisch het volgende:
ik heb een probleem
ik dacht dat een college niet verplicht was vorige week, maar hij bleek dat wel te zijn
erg jammer
beetje huilen
ik alleen een oom die stratenmaker is maar ik zie hem nooitquote:Op zondag 17 januari 2016 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n 40-45% van mijn poolse familie in de bouw werkt.
Doe eens wat liever tegen ome Sked.quote:
Is wel handig, mijn ouders waren verhuisd. Hele huis is praktisch gratis verbouwd.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik alleen een oom die stratenmaker is maar ik zie hem nooit
moet je vervangende opdracht maken?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:54 schreef Typisch het volgende:
ik heb een probleem
ik dacht dat een college niet verplicht was vorige week, maar hij bleek dat wel te zijn
erg jammer
beetje huilen
denk dat het wel meevaltquote:Op zondag 17 januari 2016 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je vervangende opdracht maken?
dat denk ik wel jaquote:Op zondag 17 januari 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
hey typ, zou jij studievertraging oplopen voor een droomstage.
Kan jij een droomstage ergens lopn dan?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
hey typ, zou jij studievertraging oplopen voor een droomstage.
Bedankt Kanoquote:Op zondag 17 januari 2016 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe eens wat liever tegen ome Sked.
quote:
Ben bezig met een stage die precies aansluit op wat ik eventueel zou willen doen na deze studie. En werkervaring is nogal erg belangrijk. Nog niets zeker verder, maar betekend dan wel studievertraging.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij een droomstage ergens lopn dan?
Maar je wist toch nog niet helemaal wat je wilde doen? Je dacht tohc aan een tweede studie erbij enzo?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Ben bezig met een stage die precies aansluit op wat ik eventueel zou willen doen na deze studie. En werkervaring is nogal erg belangrijk. Nog niets zeker verder, maar betekend dan wel studievertraging.
Gewoon doen. Al ben je al aardig vertraagd natuurlijk. Vertraging is niet zo erg. Zeker niet als het nuttige vertraging is.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Ben bezig met een stage die precies aansluit op wat ik eventueel zou willen doen na deze studie. En werkervaring is nogal erg belangrijk. Nog niets zeker verder, maar betekend dan wel studievertraging.
Ik heb wel een paar dingen waar ik heel graag in zou willen rollen. Maar die kansen zijn erg beperkt. Dus ben aan het kijken wat opties daarvoor zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je wist toch nog niet helemaal wat je wilde doen? Je dacht tohc aan een tweede studie erbij enzo?
Nou, het is wel heel nuttig. Want het is een vakgebied waar werkervaring echt cruciaal is, en die kansen op stages zijn niet zo groot.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon doen. Al ben je al aardig vertraagd natuurlijk. Vertraging is niet zo erg. Zeker niet als het nuttige vertraging is.
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, het is wel heel nuttig. Want het is een vakgebied waar werkervaring echt cruciaal is, en die kansen op stages zijn niet zo groot.
Ja, denk wel dat ik het ga proberen te krijgen.quote:
Hoezo studievertraging als de stage na je studie is? Ik volg het nietquote:Op zondag 17 januari 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Bedoel, in het vakgebied waar ik na studie eventueel in zou willen gaan werkenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo studievertraging als de stage na je studie is? Ik volg het niet
Maar hoezo dan studievertraging?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedoel, in het vakgebied waar ik na studie eventueel in zou willen gaan werken
Omdat ik dan niet kan studeren toch tijdens full time stage.quote:
mooie rijmquote:Op zondag 17 januari 2016 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
me lofe life is zo naar de klere dat ik denk hotornot maar weer ga proberen![]()
gewoon naar de hoeren gaanquote:Op zondag 17 januari 2016 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
me lofe life is zo naar de klere dat ik denk hotornot maar weer ga proberen![]()
hotomot is nooit de oplossing neequote:Op zondag 17 januari 2016 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
dat gaat op hotonort wel goedkomenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
meh heb hier alleen fuckbuddys
en dat bedoel ik niet om op te scheppen, maar ik kan niks serieus opbouwen
Oooh zoquote:Op zondag 17 januari 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet kan studeren toch tijdens full time stage.
Kan het misschien wel inhalen opzich. Dus opzich zal het nog niet de grootste probleem zijn.quote:
doe wat aan je ecto lichaamquote:Op zondag 17 januari 2016 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
sof vinden vrouwen een wilde baard aantrekkelijk?
mits een beetje in vorm meestal welquote:Op zondag 17 januari 2016 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ga met sof datenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mis meer ff fuckbuddys finden je weet toch
Niet alle vrouwen.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja ik heb een vrij korte baard nu maar hij is wel een beetje wildquote:Op zondag 17 januari 2016 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen.
Ik vind een baardje wel mooi, maar niet te lang ofzo. En wel mooi bijgehouden
Eens.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die dit soort dingen op facebook delen
sneuquote:Op zondag 17 januari 2016 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
bulkenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat vriend
jij deelt het hierquote:Op zondag 17 januari 2016 22:14 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
ik kruip in het hoofd van vrouwenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een kutopmerking. Gewoon accepteren wie je bent
ik heb geen idee eigenlijk ben zelf ook ecto afquote:Op zondag 17 januari 2016 22:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nog meer? eten tot ik bijna moet kotsen?
Heb jij een fetisj voor moeders van fokkers ofzo?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik deel je moeder met meerdere mannen
wie nou niet!quote:Op zondag 17 januari 2016 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij een fetisj voor moeders van fokkers ofzo?
ikquote:
hij is 17quote:Op zondag 17 januari 2016 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij een fetisj voor moeders van fokkers ofzo?
18?quote:
Ik krijg er op een goede dag maximaal twee achter elkaar wegquote:
Hij verdient er volgens mij aardig goed meequote:
alleen al meer dan 2.5 miljoen views voor dat filmpje.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij verdient er volgens mij aardig goed mee
Daarom. Dan loop je wel binnenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen al meer dan 2.5 miljoen views voor dat filmpje.
bah bahquote:
lijkt me sws niet heel gezondquote:Op zondag 17 januari 2016 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij verdient er volgens mij aardig goed mee
Mij ook niet, maar ja. Hij zal wel vaak medisch gekeurd wordenquote:
Cola, burger+patat in 19 seconden wegwerkenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:35 schreef Sked het volgende:
ik word al misselijk als ik dat soort filmpjes kijk
Dat vind ik minder bizar dan die filmpjes van 10k+ kcal maaltijdenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cola, burger+patat in 19 seconden wegwerken
epicmealtimequote:Op zondag 17 januari 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik minder bizar dan die filmpjes van 10k+ kcal maaltijden
Ligt er aan hoe snel je eet. Zoveel in 10 seconden uberhaupt in je mond stoppen zorgt bij de meeste al voor kotsneigingenquote:Op zondag 17 januari 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik minder bizar dan die filmpjes van 10k+ kcal maaltijden
nee ik ben niet zo snelquote:Op zondag 17 januari 2016 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
24 seconden wat een amateur doe jij in twee keer de helft
Bahbahbahquote:Op zondag 17 januari 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
En dan haten op Spatie met z`n eieren. 120 eitjes in paar minuten. Niks mis mee
hoe past dat in een maagquote:Op zondag 17 januari 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
Dat is echt smerig inderdaadquote:
Minder dan 10k aan kcal dus dat moet bij hem makkelijk lukkenquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 harde gekookt ei krijg ik al niet weg
120quote:Op zondag 17 januari 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
Stuk of 30 ofzo per week?quote:
Pff. Als ik er toevallig veel krijg neem ik er wel eens 15 maar veel hoger wordt hem denk ik nietquote:
ben benieuwdquote:
ja HEERLIJKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |