SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja is met een T zeker? Ach je weet wat er staat. Is al een heel verschilquote:
Vond hem in dit geval ironischquote:Op zondag 17 januari 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ja is met een T zeker? Ach je weet wat er staat. Is al een heel verschil
Ja beetje wel. Maar ik zal ook niet zeggen dat ik zelf de spelling 100% onder de knie heb. Maar wel een stuk beter in ieder geval.quote:
leuk <3quote:
jij bent zeker veiandquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je ben nog dommer dan een zak met hamers
- OF, 30-07-2013
[..]
- OF, 30-07-2013
[..]
- OF, 30-07-2013
Ben je nu allemaal dingen aan het opnoemen die je nu nog steeds wel zou zeggen?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zondag effe meteal detektor doen en money hoop ik
dit was ook wel triest
strugglesquote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kut ketting ban di fiets ga er steeds af vandaga al 4x derop gedaan
i love my past self
quote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoorde laatst ook mn buren gilen en schreeuwen, dacht ff dat die lul van zalando voor de deur stond, maar het was gelukkig huiselijk geweld
hardop lachenquote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoorde laatst ook mn buren gilen en schreeuwen, dacht ff dat die lul van zalando voor de deur stond, maar het was gelukkig huiselijk geweld
112 gebeld?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
HAHHAAHHAHAHAquote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
nee nu is het helaas niet zo leuk meerquote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je nu allemaal dingen aan het opnoemen die je nu nog steeds wel zou zeggen?
Welke Mert? Kan alleen die vlogger Mert. Vriendje van vlogger Teske.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:11 schreef Toto69 het volgende:
OFgod
Ik dacht ooit dat ie mert was maar hij is de chris
jcgodinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |