abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 20 januari 2016 @ 16:22:19 #276
35723 crew  GGMM
pi_159257660
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:19 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

sleutelwoord was "vaak"

dat betekend zoiets als; niet altijd.

El Hamdaoui is ook gewoon niet zo goed
*betekent
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_159257715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:19 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

sleutelwoord was "vaak"

dat betekend zoiets als; niet altijd.

El Hamdaoui is ook gewoon niet zo goed
Ik doelde meer op de laatste zinnen, het leek een beetje alsof gazhims3lv (mooie naam trouwens, lang over nagedacht?) de schuld op Frank afschoof.
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:29:39 #278
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159257826
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:24 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de laatste zinnen, het leek een beetje alsof gazhims3lv (mooie naam trouwens, lang over nagedacht?) de schuld op Frank afschoof.
je ziet het nu bij AZ, kan wel wat maar niet heel veel.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:29:51 #279
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_159257828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

*betekent
bedankd
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_159257840
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:29 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

je ziet het nu bij AZ, kan wel wat maar niet heel veel.
Te slecht voor Ajax iig. :)
pi_159258231
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Waar doel je op ten aanzien van die twee?
Beiden beschuldigd van aanranding / verkrachting. Mag je ze verder niet op veroordelen natuurlijk, maar als we het over geruchten (ben wel benieuwd naar de geruchten van El Azzouzi?) hebben...

Kluivert die te hard rijdend iemand dood rijdt en daarna nooit meer wat van zich laat horen is natuurlijk sowieso nog verwerpelijker dan die zaak van El Azzouzi (dat bleek achteraf wel mee te vallen toch?)
pi_159258370
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:07 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat :')
Perez riep in een Ajaxshirt "KANKERNEGER". Dat vind ik iets schrijnender dan wat oerwoudgeluiden van de tribune.

Werkelijk elke club kent een zooitje misselijkmakend discriminerend tuig. Verschil is dat er bij Ajax zelfs een in de selectie rondliep. 8-)

Verder mogen ze wat mij betreft veel harder straffen voor discriminerend gedrag.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2016 17:00:45 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:06:52 #283
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159258933
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Beiden beschuldigd van aanranding / verkrachting. Mag je ze verder niet op veroordelen natuurlijk, maar als we het over geruchten (ben wel benieuwd naar de geruchten van El Azzouzi?) hebben...

Kluivert die te hard rijdend iemand dood rijdt en daarna nooit meer wat van zich laat horen is natuurlijk sowieso nog verwerpelijker dan die zaak van El Azzouzi (dat bleek achteraf wel mee te vallen toch?)
Beschuldigd is het sleutelwoord in deze, nooit veroordeeld. Natuurlijk weet je zo'n dingen nooit zeker, maar het zal de eerste bekende persoon niet zijn die door een starfuckertje wordt verleid om vervolgens de verkrachtingskaart te spelen omdat ze spijt heeft dat ze haar relatie op deze manier heeft verkloot. Natuurlijk die aanrijding was verschrikkelijk, Kluivert had grote problemen met de roem waar hij ineens in terecht kwam. Niet goed te praten.

Voor wat betreft Azzouzi heb ik begrepen dat hij eerder ivm bedreigingen (conducteur) en schelden naar agenten in aanraking met de politie is geweest. Verder schijnt het, op zijn voetbalkwaliteiten na, gewoon een 13 in een dozijn kut-marokkaan te zijn. En dat heb ik van iemand die vrijwel dagelijks op de Toekomst met de talenten werkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door BadderHaring op 20-01-2016 17:12:16 ]
pi_159259285
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Beschuldigd is het sleutelwoord in deze, nooit veroordeeld. Natuurlijk weet je zo'n dingen nooit zeker, maar het zal de eerste bekende persoon niet zijn die door een starfuckertje wordt verleid om vervolgens de verkrachtingskaart te spelen omdat ze spijt heeft dat ze haar relatie op deze manier heeft verkloot. Natuurlijk die aanrijding was verschrikkelijk, Kluivert had grote problemen met de roem waar hij ineens in terecht kwam. Niet goed te praten.
Ja, de roem heeft hem als een idioot met ruim 104 kilometer per uur over die weg gestuurd. Donder toch op man. Na 12 jaar nog geen enkele vorm van excuses, de moeite niet genomen om überhaupt in een of andere vorm contact op te nemen. Schrij-nend interview met Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong. Om te kotsen. Eng. Eng. Eng.

Niet voor niets dat vele stadions het "Kluivert moordenaar, Kluivert moordenaar" en "Jinglebell, Jinglebell, Kluivert in de cel! Autorijden kan hij niet verkrachten dan weer wel" bij welke mogelijkheid dan ook ter oren laten komen: het is een gestoorde idioot die ze gedurende zijn volledige carrière nooit meer als uithangbord in de sport hadden moeten gebruiken.

Misselijkmakend figuur en met recht een van de grootste klootzakken ooit in de sport.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2016 17:20:03 ]
pi_159259403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja, de roem heeft hem als een idioot met ruim 104 kilometer per uur over die weg gestuurd. Donder toch op man. Na 12 jaar nog geen enkele vorm van excuses, de moeite niet genomen om überhaupt in een of andere vorm contact op te nemen. Schrij-nend interview met Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong. Om te kotsen. Eng. Eng. Eng.

Niet voor niets dat vele stadions het "Kluivert moordenaar, Kluivert moordenaar" en "Jinglebell, Jinglebell, Kluivert in de cel! Autorijden kan hij niet verkrachten dan weer wel" bij welke mogelijkheid dan ook ter oren laten komen: het is een gestoorde idioot die ze gedurende zijn volledige carrière nooit meer als uithangbord in de sport hadden moeten gebruiken.

Misselijkmakend figuur en met recht een van de grootste klootzakken ooit in de sport.
Jij vindt Kluivert niet zó, volgens mij.
Dit, dus.
pi_159259429
quote:
14s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jij vindt Kluivert niet zó, volgens mij.
Ik heb in het algemeen niet zoveel met koelbloedige moordenaars (ik vind je een moordenaar als je over de 100km/h rijdt in een stadscentrum, de uitspraak zal wel dood door schuld zijn geweest) die weigeren te erkennen dat ze fout zitten en niet alles in hun macht doen om ook maar een klein beetje nederigheid te tonen.
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:24:54 #287
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_159259494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Perez riep in een Ajaxshirt "KANKERNEGER". Dat vind ik iets schrijnender dan wat oerwoudgeluiden van de tribune.

Werkelijk elke club kent een zooitje misselijkmakend discriminerend tuig. Verschil is dat er bij Ajax zelfs een in de selectie rondliep. 8-)

Verder mogen ze wat mij betreft veel harder straffen voor discriminerend gedrag.
Nou misschien ben ik hier wat apart in, maar ik vind een half stadion die constant oerwoud geluiden maken bij één speler (en waarom) veel erger dan één speler die iemand een 'kankerneger' noemt, Perez handelde uit emotie en impulsief.. maar als je met duizenden constant oerwoud geluiden maakt als een speler de bal heeft en en dan allemaal nog om lacht ben je niets meer dan een primitief stuk vreten.

Trouwens Perez was gestraft, had er spijt van en heeft als individu alle aandacht op zich gehad, op zich best een zware straf, hoewel ik dat niet goed wil praten hoor, dat hoort ook niet thuis op een voetbalveld, maar toch denk ik dat als Bazoer mag kiezen hij liever heeft dat een andere speler hem uitscheld dan een half stadion vol hersenloze.
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:26:24 #288
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159259527
quote:

[..]

Gesprek met de nabestaanden en excuses zijn er wel degelijk geweest, trouwens. Veel te laat, dat wel, maar je doet het overkomen alsof er geen enkel berouw van zijn kant is getoond.

Maakt ook niet dat het ineens minder erg is, maar die spreekkoren zijn natuurlijk ook belachelijk. En juridisch incorrect, want van moord was geen sprake. Maar ja, daar trekken Tokkie-hooligans die alleen willen kwetsen zich natuurlijk niets van aan. Zullen overigens vast allemaal gentlemen in het verkeer zijn.

Ik wil het ook zeker niet doen overkomen alsof Kluivert het slachtoffer van de omstandigheden was, ik vond zijn straf ook veel te laag. Neemt niet weg dat je een beetje verplaatsen in een 19-jarig ventje dat zoiets verschrikkelijks heeft gedaan ook geen kwaad kan.
pi_159259595
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:24 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Nou misschien ben ik hier wat apart in, maar ik vind een half stadion die constant oerwoud geluiden maken bij één speler (en waarom) veel erger dan één speler die iemand een 'kankerneger' noemt, Perez handelde uit emotie en impulsief.. maar als je met duizenden constant oerwoud geluiden maakt als een speler de bal heeft en en dan allemaal nog om lacht ben je niets meer dan een primitief stuk vreten.
De gemiddelde gek op een tribune roept wat oerwoudgeluiden om erbij te horen, omdat iedereen het doet of om een speler van zijn stuk te brengen. Ik ben er heilig van overtuigd dat een groot deel daar niet eens het kwaad inziet van zijn gedrag. Dan zitten er nog mongolen die natuurlijk wél bewust discrimineren en een neger echt voor aap aan zien, maar ik denk dat dat nog een kleine minderheid is.

Bij Perez, die woeste blik, het kwam echt uit de grond van zijn hart. Dat is nou een échte racist en dat is nou écht discriminatie.

quote:
Trouwens Perez was gestraft, had er spijt van
"He's sorry he got caught". Gewoon een ordinaire racist.

quote:
en heeft als individu alle aandacht op zich gehad, op zich best een zware straf,
Dat doet hij toch zelf? Absoluut geen medelijden mee. Je klinkt als zo'n zwakzinnige D66 rechter.

quote:
hoewel ik dat niet goed wil praten hoor, dat hoort ook niet thuis op een voetbalveld,
Praat het dan ook niet goed

quote:
maar toch denk ik dat als Bazoer mag kiezen hij liever heeft dat een andere speler hem uitscheld dan een half stadion vol hersenloze.
En exact dát is de reden dat het halve stadion oerwoudgeluiden maakt: hem van zijn stuk brengen. Ik denk dat dat nog eerder de beweegreden is dan laten blijken ddat ze hem een aap vinden.
pi_159259645
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gesprek met de nabestaanden en excuses zijn er wel degelijk geweest, trouwens. Veel te laat, dat wel, maar je doet het overkomen alsof er geen enkel berouw van zijn kant is getoond.
Dat is pas gekomen onder de zware druk van Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong, TWAALF jaar na het ongeluk. Daarvoor heeft hij ze 10 minuten onder ogen gekomen en een bloemetje achtergelaten :')

quote:
Maakt ook niet dat het ineens minder erg is, maar die spreekkoren zijn natuurlijk ook belachelijk. En juridisch incorrect, want van moord was geen sprake. Maar ja, daar trekken Tokkie-hooligans die alleen willen kwetsen zich natuurlijk niets van aan. Zullen overigens vast allemaal gentlemen in het verkeer zijn.
104 kilometer per uur in een binnenstad rijden, voor mij ben je dan een moordenaar hoor. Hetzelfde als de klootzakken die bezopen achter een stuur gaan zitten. Je bent gewoon een moordenaar, je weet dat je gedrag de dood als gevolg kan hebben. Ergo: ik ben het in deze he-le-maal eens met de voetbalsupporters.

quote:
Ik wil het ook zeker niet doen overkomen alsof Kluivert het slachtoffer van de omstandigheden was, ik vond zijn straf ook veel te laag. Neemt niet weg dat je een beetje verplaatsen in een 19-jarig ventje dat zoiets verschrikkelijks heeft gedaan ook geen kwaad kan.
Ik verplaats me daar absoluut niet in. Ik reed als 19 jarige ook niet met 100km/h door het stadscentrum, omdat ik geen totale mongool was.
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:35:13 #291
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_159259767
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De gemiddelde gek op een tribune roept wat oerwoudgeluiden om erbij te horen, omdat iedereen het doet of om een speler van zijn stuk te brengen. Ik ben er heilig van overtuigd dat een groot deel daar niet eens het kwaad inziet van zijn gedrag. Dan zitten er nog mongolen die natuurlijk wél bewust discrimineren en een neger echt voor aap aan zien, maar ik denk dat dat nog een kleine minderheid is.

Bij Perez, die woeste blik, het kwam echt uit de grond van zijn hart. Dat is nou een échte racist en dat is nou écht discriminatie.

[..]

"He's sorry he got caught". Gewoon een ordinaire racist.

[..]

Dat doet hij toch zelf? Absoluut geen medelijden mee. Je klinkt als zo'n zwakzinnige D66 rechter.

[..]

Praat het dan ook niet goed

[..]

En exact dát is de reden dat het halve stadion oerwoudgeluiden maakt: hem van zijn stuk brengen. Ik denk dat dat nog eerder de beweegreden is dan laten blijken ddat ze hem een aap vinden.
Nou als het dus een groepje was (het is kennelijk altijd een groepje dat het voor de rest verpest) hoorde je niet zo veel, iedereen die er aan meedeed, ongedacht de reden, is net zo schuldig en zou zich kapot moeten schamen.

Verder over Perez, hij heeft iets impulsiefs geroepen, tijdens een wedstrijd (adrenaline/woede vandaar die blik(wat overigens wel meevalt)), had er spijt van en is gestraft, dat maakt iemand geen ordinaire racist.
  woensdag 20 januari 2016 @ 18:28:29 #292
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_159261195
Het is me wat
pi_159261677
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 17:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het punt met Kluivert is toch ook gewoon dat het een vrij simpele gozer is. Als je die 1 minuut hoort praten weet je al genoeg, zit niet veel intelligentie in. Ik denk eerlijk gezegd dat hij er wel lang mee heeft gezeten, maar vooral ook voor zichzelf. Had niet door hoe verschrikkelijk dit voor de nabestaanden was.

Niet dat ik hiermee wil goedpraten dat hij iemand heeft doodgereden, maar hoe Wilfried hem die uitzending aanpakte was ook koud en genadeloos. Bovendien was Wilfried er emotioneel bij betrokken omdat hij de familie persoonlijk kende.
pi_159262070
quote:

[..]

Niet voor niets dat vele stadions het "Kluivert moordenaar, Kluivert moordenaar" en "Jinglebell, Jinglebell, Kluivert in de cel! Autorijden kan hij niet verkrachten dan weer wel" bij welke mogelijkheid dan ook ter oren laten komen:
Laten we inderdaad uitgaan van wat supporters op de tribunes roepen en dat als referentiekader nemen. Goed idee!
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:28:39 #295
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159262788
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:48 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Het punt met Kluivert is toch ook gewoon dat het een vrij simpele gozer is. Als je die 1 minuut hoort praten weet je al genoeg, zit niet veel intelligentie in. Ik denk eerlijk gezegd dat hij er wel lang mee heeft gezeten, maar vooral ook voor zichzelf. Had niet door hoe verschrikkelijk dit voor de nabestaanden was.
Dat lijkt me redelijk gelul. Allereerst doe je het nu overkomen alsof Kluivert een soort Royston Drenthe is, dat slaat nergens op. Heeft gewoon de Mavo afgemaakt en daarmee scoort hij als profvoetballer gewoon gemiddeld qua intelligentie. Bovendien heeft hij nadien bij veel verschillende clubs gewerkt als assistent of spitsentrainer en wordt hij overal geprezen om zijn inzicht en manier van spelers begeleiden. Ik vind 'vrij simpele gozer' dan behoorlijk denigrerend.

Dat hij er mee gezeten heeft blijkt wel uit het relaas van de nabestaanden. Dat is natuurlijk vrij eenzijdig en niet lovend over hoe Kluivert alles heeft aangepakt, maar dat hij stevige persoonlijke problemen heeft gehad met de hele situatie en niet wist hoe hij het aan moest pakken is wel duidelijk. Kun je hem kwalijk nemen, dat klopt. Net als het hele incident natuurlijk.

quote:
Niet dat ik hiermee wil goedpraten dat hij iemand heeft doodgereden, maar hoe Wilfried hem die uitzending aanpakte was ook koud en genadeloos. Bovendien was Wilfried er emotioneel bij betrokken omdat hij de familie persoonlijk kende.
Ik vond dat interview vanuit Kluivert gezien allemaal wel meevallen. Kluivert wist wat er ging komen en liet alleen duidelijk merken dat hij het nog geen plek had gegeven. De Jong maakte er gebruik van om hem te villen, één van de weinige keren wel dat ik vond dat hij te ver ging. Ik vind het verder werkelijk een meesterlijke interviewer. Maar hier zette hij zijn skills duidelijk in om iemand keihard aan te pakken, en dat vond ik wat ongepast/niet op zijn plek. Maar, zoals gezegd, Kluivert wist wat er ging komen en ging daar toch zitten.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:05 schreef VXXLL het volgende:

[..]

Laten we inderdaad uitgaan van wat supporters op de tribunes roepen en dat als referentiekader nemen. Goed idee!
Dan zijn er heel wat hoeren in Nederland die een scheidsrechter hebben gebaard.
pi_159262967
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat lijkt me redelijk gelul. Allereerst doe je het nu overkomen alsof Kluivert een soort Royston Drenthe is, dat slaat nergens op. Heeft gewoon de Mavo afgemaakt en daarmee scoort hij als profvoetballer gewoon gemiddeld qua intelligentie. Bovendien heeft hij nadien bij veel verschillende clubs gewerkt als assistent of spitsentrainer en wordt hij overal geprezen om zijn inzicht en manier van spelers begeleiden. Ik vind 'vrij simpele gozer' dan behoorlijk denigrerend.
Was niet denigrerend bedoeld. Maar het leek me inderdaad wel niveautje Royston Drenthe ja. Dat hij overal geprezen wordt om zijn geweldige inzicht lijkt me onzin, want hij heeft al tijden aangekondigd als hoofdtrainer aan de bak te willen, maar geen een grote club wil hem hebben.

quote:
Dat hij er mee gezeten heeft blijkt wel uit het relaas van de nabestaanden. Dat is natuurlijk vrij eenzijdig en niet lovend over hoe Kluivert alles heeft aangepakt, maar dat hij stevige persoonlijke problemen heeft gehad met de hele situatie en niet wist hoe hij het aan moest pakken is wel duidelijk. Kun je hem kwalijk nemen, dat klopt. Net als het hele incident natuurlijk.
Ja hij wist inderdaad niet hoe hij het aan moest pakken en heeft daarom maar niets gedaan.

quote:
Ik vond dat interview vanuit Kluivert gezien allemaal wel meevallen. Kluivert wist wat er ging komen en liet alleen duidelijk merken dat hij het nog geen plek had gegeven. De Jong maakte er gebruik van om hem te villen, één van de weinige keren wel dat ik vond dat hij te ver ging. Ik vind het verder werkelijk een meesterlijke interviewer. Maar hier zette hij zijn skills duidelijk in om iemand keihard aan te pakken, en dat vond ik wat ongepast/niet op zijn plek. Maar, zoals gezegd, Kluivert wist wat er ging komen en ging daar toch zitten.
Wilfried ging inderdaad te ver, dat was mijn punt ook. Dat Kluivert wist wat er ging komen weet ik niet, ik schat zijn intelligentie iets lager in dan jij doet denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2016 19:39:52 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:46:05 #297
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159263264
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:35 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Was niet denigrerend bedoeld. Maar het leek me inderdaad wel niveautje Royston Drenthe ja. Dat hij overal geprezen wordt om zijn geweldige inzicht lijkt me onzin, want hij heeft al tijden aangekondigd als hoofdtrainer aan de bak te willen, maar geen een grote club wil hem hebben.

[..]

Ja hij wist inderdaad niet hoe hij het aan moest pakken en heeft daarom maar niets gedaan.

[..]

Wilfried ging inderdaad te ver, dat was mijn punt ook. Dat Kluivert wist wat er ging komen weet ik niet, ik schat zijn intelligentie iets lager in dan jou denk ik.
Dat Kluivert als assistent wel wat kon en respect heeft afgedwongen bij de clubs waar hij heeft gewerkt hoef je niet te geloven. Maar er zijn toch echt veel spelers die hem geprezen hebben over de manier van begeleiden. Dat kun je gewoon googlen hoor. Bovendien werd hij met de beloften van Twente kampioen, ook geen slechte prestatie.

Nee, hij is geen raketgeleerde, maar is toch echt een andere categorie dan Royston Drenthe. Als je een beetje mensenkennis hebt dan is dat vrij duidelijk, lijkt me.

En waarom hij geen hoofdtrainer is? Werkelijk waar geen idee. Men zegt wel eens dat het aandeel 'zwarte' hoofdtrainers sowieso achterblijft bij wat je zou kunnen verwachten. Ik vind het te goedkoop om meteen de discriminatiekaart te spelen, maar ik vind het wel opvallend dat jongens als Seedorf en Kluivert niet benaderd worden door Nederlandse clubs.

En natuurlijk wist hij wat er ging komen. Ten eerste worden dit soort interviews vooraf grotendeels voorgekauwd, ten tweede zat hij daar om zijn boek te bespreken, waar dat hele ongeluk zo'n beetje de rode draad in is. Hij komt daar om zijn biografie te bespreken en dan zou hij niet vermoeden dat het voorval dat zijn hele leven heeft bepaald en waar zijn biografie mee volstaat, daar wordt besproken? :')
pi_159263510
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat Kluivert als assistent wel wat kon en respect heeft afgedwongen bij de clubs waar hij heeft gewerkt hoef je niet te geloven. Maar er zijn toch echt veel spelers die hem geprezen hebben over de manier van begeleiden. Dat kun je gewoon googlen hoor. Bovendien werd hij met de beloften van Twente kampioen, ook geen slechte prestatie.
De spelers van Chelsea zijn nu toch ook wildenthousiast over Guus terwijl iedereen ziet dat het een oude verwarde man is geworden? Spelers lullen maar wat man.

quote:
Nee, hij is geen raketgeleerde, maar is toch echt een andere categorie dan Royston Drenthe. Als je een beetje mensenkennis hebt dan is dat vrij duidelijk, lijkt me.
Oké oké, daar wil ik je dan wel gelijk in geven.

quote:
En waarom hij geen hoofdtrainer is? Werkelijk waar geen idee. Men zegt wel eens dat het aandeel 'zwarte' hoofdtrainers sowieso achterblijft bij wat je zou kunnen verwachten. Ik vind het te goedkoop om meteen de discriminatiekaart te spelen, maar ik vind het wel opvallend dat jongens als Seedorf en Kluivert niet benaderd worden door Nederlandse clubs.
Vind het wel gek dat Clarence nog geen nieuwe club heeft gevonden. Het charisma spat van die man af. Maar hij kreeg wel meteen een kans bij Milan. En Hasselbaink krijgt nu ook gewoon de kans in Engeland. (Meest onderschatte Nederlandse spits aller tijden trouwens, om de Van Nistelrooy-discussie weer even naar boven te brengen)

quote:
En natuurlijk wist hij wat er ging komen. Ten eerste worden dit soort interviews vooraf grotendeels voorgekauwd, ten tweede zat hij daar om zijn boek te bespreken, waar dat hele ongeluk zo'n beetje de rode draad in is. Hij komt daar om zijn biografie te bespreken en dan zou hij niet vermoeden dat het voorval dat zijn hele leven heeft bepaald en waar zijn biografie mee volstaat, daar wordt besproken? :')
Haha, het leek alsof hij er zelf nogal door overdonderd werd? Dat interview was in 2004 toch? Hoe oud was hij toen eigenlijk? Herinner me ook nog een fragment uit dat interview dat hij zei dat hij graag weer voor Oranje wilde uitkomen. Helaas nooit meer gebeurd.
pi_159264311
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:05 schreef VXXLL het volgende:

[..]

Volgens HMF moet daarom elke scheidsrechter ook wel een moeder in de prostitutie hebben.

Om daarna aan te komen, dat het je publiek toch niet zo serieus moet nemen

quote:
[..]

pi_159267911
Ik zie het alweer jullie hebben mij waardevolle posts nodig in dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')