*betekentquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sleutelwoord was "vaak"
dat betekend zoiets als; niet altijd.
El Hamdaoui is ook gewoon niet zo goed
Ik doelde meer op de laatste zinnen, het leek een beetje alsof gazhims3lv (mooie naam trouwens, lang over nagedacht?) de schuld op Frank afschoof.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sleutelwoord was "vaak"
dat betekend zoiets als; niet altijd.
El Hamdaoui is ook gewoon niet zo goed
je ziet het nu bij AZ, kan wel wat maar niet heel veel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de laatste zinnen, het leek een beetje alsof gazhims3lv (mooie naam trouwens, lang over nagedacht?) de schuld op Frank afschoof.
bedankdquote:
Te slecht voor Ajax iig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je ziet het nu bij AZ, kan wel wat maar niet heel veel.
Beiden beschuldigd van aanranding / verkrachting. Mag je ze verder niet op veroordelen natuurlijk, maar als we het over geruchten (ben wel benieuwd naar de geruchten van El Azzouzi?) hebben...quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar doel je op ten aanzien van die twee?
Perez riep in een Ajaxshirt "KANKERNEGER". Dat vind ik iets schrijnender dan wat oerwoudgeluiden van de tribune.quote:
Beschuldigd is het sleutelwoord in deze, nooit veroordeeld. Natuurlijk weet je zo'n dingen nooit zeker, maar het zal de eerste bekende persoon niet zijn die door een starfuckertje wordt verleid om vervolgens de verkrachtingskaart te spelen omdat ze spijt heeft dat ze haar relatie op deze manier heeft verkloot. Natuurlijk die aanrijding was verschrikkelijk, Kluivert had grote problemen met de roem waar hij ineens in terecht kwam. Niet goed te praten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beiden beschuldigd van aanranding / verkrachting. Mag je ze verder niet op veroordelen natuurlijk, maar als we het over geruchten (ben wel benieuwd naar de geruchten van El Azzouzi?) hebben...
Kluivert die te hard rijdend iemand dood rijdt en daarna nooit meer wat van zich laat horen is natuurlijk sowieso nog verwerpelijker dan die zaak van El Azzouzi (dat bleek achteraf wel mee te vallen toch?)
Ja, de roem heeft hem als een idioot met ruim 104 kilometer per uur over die weg gestuurd. Donder toch op man. Na 12 jaar nog geen enkele vorm van excuses, de moeite niet genomen om überhaupt in een of andere vorm contact op te nemen. Schrij-nend interview met Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong. Om te kotsen. Eng. Eng. Eng.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beschuldigd is het sleutelwoord in deze, nooit veroordeeld. Natuurlijk weet je zo'n dingen nooit zeker, maar het zal de eerste bekende persoon niet zijn die door een starfuckertje wordt verleid om vervolgens de verkrachtingskaart te spelen omdat ze spijt heeft dat ze haar relatie op deze manier heeft verkloot. Natuurlijk die aanrijding was verschrikkelijk, Kluivert had grote problemen met de roem waar hij ineens in terecht kwam. Niet goed te praten.
Jij vindt Kluivert niet zó, volgens mij.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, de roem heeft hem als een idioot met ruim 104 kilometer per uur over die weg gestuurd. Donder toch op man. Na 12 jaar nog geen enkele vorm van excuses, de moeite niet genomen om überhaupt in een of andere vorm contact op te nemen. Schrij-nend interview met Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong. Om te kotsen. Eng. Eng. Eng.
Niet voor niets dat vele stadions het "Kluivert moordenaar, Kluivert moordenaar" en "Jinglebell, Jinglebell, Kluivert in de cel! Autorijden kan hij niet verkrachten dan weer wel" bij welke mogelijkheid dan ook ter oren laten komen: het is een gestoorde idioot die ze gedurende zijn volledige carrière nooit meer als uithangbord in de sport hadden moeten gebruiken.
Misselijkmakend figuur en met recht een van de grootste klootzakken ooit in de sport.
Ik heb in het algemeen niet zoveel met koelbloedige moordenaars (ik vind je een moordenaar als je over de 100km/h rijdt in een stadscentrum, de uitspraak zal wel dood door schuld zijn geweest) die weigeren te erkennen dat ze fout zitten en niet alles in hun macht doen om ook maar een klein beetje nederigheid te tonen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vindt Kluivert niet zó, volgens mij.
Nou misschien ben ik hier wat apart in, maar ik vind een half stadion die constant oerwoud geluiden maken bij één speler (en waarom) veel erger dan één speler die iemand een 'kankerneger' noemt, Perez handelde uit emotie en impulsief.. maar als je met duizenden constant oerwoud geluiden maakt als een speler de bal heeft en en dan allemaal nog om lacht ben je niets meer dan een primitief stuk vreten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Perez riep in een Ajaxshirt "KANKERNEGER". Dat vind ik iets schrijnender dan wat oerwoudgeluiden van de tribune.
Werkelijk elke club kent een zooitje misselijkmakend discriminerend tuig. Verschil is dat er bij Ajax zelfs een in de selectie rondliep.
Verder mogen ze wat mij betreft veel harder straffen voor discriminerend gedrag.
Gesprek met de nabestaanden en excuses zijn er wel degelijk geweest, trouwens. Veel te laat, dat wel, maar je doet het overkomen alsof er geen enkel berouw van zijn kant is getoond.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, de roem heeft hem als een idioot met ruim 104 kilometer per uur over die weg gestuurd. Donder toch op man. Na 12 jaar nog geen enkele vorm van excuses, de moeite niet genomen om überhaupt in een of andere vorm contact op te nemen. Schrij-nend interview met Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong. Om te kotsen. Eng. Eng. Eng.
Niet voor niets dat vele stadions het "Kluivert moordenaar, Kluivert moordenaar" en "Jinglebell, Jinglebell, Kluivert in de cel! Autorijden kan hij niet verkrachten dan weer wel" bij welke mogelijkheid dan ook ter oren laten komen: het is een gestoorde idioot die ze gedurende zijn volledige carrière nooit meer als uithangbord in de sport hadden moeten gebruiken.
Misselijkmakend figuur en met recht een van de grootste klootzakken ooit in de sport.
De gemiddelde gek op een tribune roept wat oerwoudgeluiden om erbij te horen, omdat iedereen het doet of om een speler van zijn stuk te brengen. Ik ben er heilig van overtuigd dat een groot deel daar niet eens het kwaad inziet van zijn gedrag. Dan zitten er nog mongolen die natuurlijk wél bewust discrimineren en een neger echt voor aap aan zien, maar ik denk dat dat nog een kleine minderheid is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:24 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Nou misschien ben ik hier wat apart in, maar ik vind een half stadion die constant oerwoud geluiden maken bij één speler (en waarom) veel erger dan één speler die iemand een 'kankerneger' noemt, Perez handelde uit emotie en impulsief.. maar als je met duizenden constant oerwoud geluiden maakt als een speler de bal heeft en en dan allemaal nog om lacht ben je niets meer dan een primitief stuk vreten.
"He's sorry he got caught". Gewoon een ordinaire racist.quote:Trouwens Perez was gestraft, had er spijt van
Dat doet hij toch zelf? Absoluut geen medelijden mee. Je klinkt als zo'n zwakzinnige D66 rechter.quote:en heeft als individu alle aandacht op zich gehad, op zich best een zware straf,
Praat het dan ook niet goedquote:hoewel ik dat niet goed wil praten hoor, dat hoort ook niet thuis op een voetbalveld,
En exact dát is de reden dat het halve stadion oerwoudgeluiden maakt: hem van zijn stuk brengen. Ik denk dat dat nog eerder de beweegreden is dan laten blijken ddat ze hem een aap vinden.quote:maar toch denk ik dat als Bazoer mag kiezen hij liever heeft dat een andere speler hem uitscheld dan een half stadion vol hersenloze.
Dat is pas gekomen onder de zware druk van Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong, TWAALF jaar na het ongeluk. Daarvoor heeft hij ze 10 minuten onder ogen gekomen en een bloemetje achtergelatenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gesprek met de nabestaanden en excuses zijn er wel degelijk geweest, trouwens. Veel te laat, dat wel, maar je doet het overkomen alsof er geen enkel berouw van zijn kant is getoond.
104 kilometer per uur in een binnenstad rijden, voor mij ben je dan een moordenaar hoor. Hetzelfde als de klootzakken die bezopen achter een stuur gaan zitten. Je bent gewoon een moordenaar, je weet dat je gedrag de dood als gevolg kan hebben. Ergo: ik ben het in deze he-le-maal eens met de voetbalsupporters.quote:Maakt ook niet dat het ineens minder erg is, maar die spreekkoren zijn natuurlijk ook belachelijk. En juridisch incorrect, want van moord was geen sprake. Maar ja, daar trekken Tokkie-hooligans die alleen willen kwetsen zich natuurlijk niets van aan. Zullen overigens vast allemaal gentlemen in het verkeer zijn.
Ik verplaats me daar absoluut niet in. Ik reed als 19 jarige ook niet met 100km/h door het stadscentrum, omdat ik geen totale mongool was.quote:Ik wil het ook zeker niet doen overkomen alsof Kluivert het slachtoffer van de omstandigheden was, ik vond zijn straf ook veel te laag. Neemt niet weg dat je een beetje verplaatsen in een 19-jarig ventje dat zoiets verschrikkelijks heeft gedaan ook geen kwaad kan.
Nou als het dus een groepje was (het is kennelijk altijd een groepje dat het voor de rest verpest) hoorde je niet zo veel, iedereen die er aan meedeed, ongedacht de reden, is net zo schuldig en zou zich kapot moeten schamen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De gemiddelde gek op een tribune roept wat oerwoudgeluiden om erbij te horen, omdat iedereen het doet of om een speler van zijn stuk te brengen. Ik ben er heilig van overtuigd dat een groot deel daar niet eens het kwaad inziet van zijn gedrag. Dan zitten er nog mongolen die natuurlijk wél bewust discrimineren en een neger echt voor aap aan zien, maar ik denk dat dat nog een kleine minderheid is.
Bij Perez, die woeste blik, het kwam echt uit de grond van zijn hart. Dat is nou een échte racist en dat is nou écht discriminatie.
[..]
"He's sorry he got caught". Gewoon een ordinaire racist.
[..]
Dat doet hij toch zelf? Absoluut geen medelijden mee. Je klinkt als zo'n zwakzinnige D66 rechter.
[..]
Praat het dan ook niet goed
[..]
En exact dát is de reden dat het halve stadion oerwoudgeluiden maakt: hem van zijn stuk brengen. Ik denk dat dat nog eerder de beweegreden is dan laten blijken ddat ze hem een aap vinden.
Het punt met Kluivert is toch ook gewoon dat het een vrij simpele gozer is. Als je die 1 minuut hoort praten weet je al genoeg, zit niet veel intelligentie in. Ik denk eerlijk gezegd dat hij er wel lang mee heeft gezeten, maar vooral ook voor zichzelf. Had niet door hoe verschrikkelijk dit voor de nabestaanden was.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gesprek met de nabestaanden en excuses zijn er wel degelijk geweest, trouwens. Veel te laat, dat wel, maar je doet het overkomen alsof er geen enkel berouw van zijn kant is getoond.
Maakt ook niet dat het ineens minder erg is, maar die spreekkoren zijn natuurlijk ook belachelijk. En juridisch incorrect, want van moord was geen sprake. Maar ja, daar trekken Tokkie-hooligans die alleen willen kwetsen zich natuurlijk niets van aan. Zullen overigens vast allemaal gentlemen in het verkeer zijn.
Ik wil het ook zeker niet doen overkomen alsof Kluivert het slachtoffer van de omstandigheden was, ik vond zijn straf ook veel te laag. Neemt niet weg dat je een beetje verplaatsen in een 19-jarig ventje dat zoiets verschrikkelijks heeft gedaan ook geen kwaad kan.
Laten we inderdaad uitgaan van wat supporters op de tribunes roepen en dat als referentiekader nemen. Goed idee!quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet voor niets dat vele stadions het "Kluivert moordenaar, Kluivert moordenaar" en "Jinglebell, Jinglebell, Kluivert in de cel! Autorijden kan hij niet verkrachten dan weer wel" bij welke mogelijkheid dan ook ter oren laten komen:
Dat lijkt me redelijk gelul. Allereerst doe je het nu overkomen alsof Kluivert een soort Royston Drenthe is, dat slaat nergens op. Heeft gewoon de Mavo afgemaakt en daarmee scoort hij als profvoetballer gewoon gemiddeld qua intelligentie. Bovendien heeft hij nadien bij veel verschillende clubs gewerkt als assistent of spitsentrainer en wordt hij overal geprezen om zijn inzicht en manier van spelers begeleiden. Ik vind 'vrij simpele gozer' dan behoorlijk denigrerend.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het punt met Kluivert is toch ook gewoon dat het een vrij simpele gozer is. Als je die 1 minuut hoort praten weet je al genoeg, zit niet veel intelligentie in. Ik denk eerlijk gezegd dat hij er wel lang mee heeft gezeten, maar vooral ook voor zichzelf. Had niet door hoe verschrikkelijk dit voor de nabestaanden was.
Ik vond dat interview vanuit Kluivert gezien allemaal wel meevallen. Kluivert wist wat er ging komen en liet alleen duidelijk merken dat hij het nog geen plek had gegeven. De Jong maakte er gebruik van om hem te villen, één van de weinige keren wel dat ik vond dat hij te ver ging. Ik vind het verder werkelijk een meesterlijke interviewer. Maar hier zette hij zijn skills duidelijk in om iemand keihard aan te pakken, en dat vond ik wat ongepast/niet op zijn plek. Maar, zoals gezegd, Kluivert wist wat er ging komen en ging daar toch zitten.quote:Niet dat ik hiermee wil goedpraten dat hij iemand heeft doodgereden, maar hoe Wilfried hem die uitzending aanpakte was ook koud en genadeloos. Bovendien was Wilfried er emotioneel bij betrokken omdat hij de familie persoonlijk kende.
Dan zijn er heel wat hoeren in Nederland die een scheidsrechter hebben gebaard.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:05 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Laten we inderdaad uitgaan van wat supporters op de tribunes roepen en dat als referentiekader nemen. Goed idee!
Was niet denigrerend bedoeld. Maar het leek me inderdaad wel niveautje Royston Drenthe ja. Dat hij overal geprezen wordt om zijn geweldige inzicht lijkt me onzin, want hij heeft al tijden aangekondigd als hoofdtrainer aan de bak te willen, maar geen een grote club wil hem hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk gelul. Allereerst doe je het nu overkomen alsof Kluivert een soort Royston Drenthe is, dat slaat nergens op. Heeft gewoon de Mavo afgemaakt en daarmee scoort hij als profvoetballer gewoon gemiddeld qua intelligentie. Bovendien heeft hij nadien bij veel verschillende clubs gewerkt als assistent of spitsentrainer en wordt hij overal geprezen om zijn inzicht en manier van spelers begeleiden. Ik vind 'vrij simpele gozer' dan behoorlijk denigrerend.
Ja hij wist inderdaad niet hoe hij het aan moest pakken en heeft daarom maar niets gedaan.quote:Dat hij er mee gezeten heeft blijkt wel uit het relaas van de nabestaanden. Dat is natuurlijk vrij eenzijdig en niet lovend over hoe Kluivert alles heeft aangepakt, maar dat hij stevige persoonlijke problemen heeft gehad met de hele situatie en niet wist hoe hij het aan moest pakken is wel duidelijk. Kun je hem kwalijk nemen, dat klopt. Net als het hele incident natuurlijk.
Wilfried ging inderdaad te ver, dat was mijn punt ook. Dat Kluivert wist wat er ging komen weet ik niet, ik schat zijn intelligentie iets lager in dan jij doet denk ik.quote:Ik vond dat interview vanuit Kluivert gezien allemaal wel meevallen. Kluivert wist wat er ging komen en liet alleen duidelijk merken dat hij het nog geen plek had gegeven. De Jong maakte er gebruik van om hem te villen, één van de weinige keren wel dat ik vond dat hij te ver ging. Ik vind het verder werkelijk een meesterlijke interviewer. Maar hier zette hij zijn skills duidelijk in om iemand keihard aan te pakken, en dat vond ik wat ongepast/niet op zijn plek. Maar, zoals gezegd, Kluivert wist wat er ging komen en ging daar toch zitten.
Dat Kluivert als assistent wel wat kon en respect heeft afgedwongen bij de clubs waar hij heeft gewerkt hoef je niet te geloven. Maar er zijn toch echt veel spelers die hem geprezen hebben over de manier van begeleiden. Dat kun je gewoon googlen hoor. Bovendien werd hij met de beloften van Twente kampioen, ook geen slechte prestatie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Was niet denigrerend bedoeld. Maar het leek me inderdaad wel niveautje Royston Drenthe ja. Dat hij overal geprezen wordt om zijn geweldige inzicht lijkt me onzin, want hij heeft al tijden aangekondigd als hoofdtrainer aan de bak te willen, maar geen een grote club wil hem hebben.
[..]
Ja hij wist inderdaad niet hoe hij het aan moest pakken en heeft daarom maar niets gedaan.
[..]
Wilfried ging inderdaad te ver, dat was mijn punt ook. Dat Kluivert wist wat er ging komen weet ik niet, ik schat zijn intelligentie iets lager in dan jou denk ik.
De spelers van Chelsea zijn nu toch ook wildenthousiast over Guus terwijl iedereen ziet dat het een oude verwarde man is geworden? Spelers lullen maar wat man.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat Kluivert als assistent wel wat kon en respect heeft afgedwongen bij de clubs waar hij heeft gewerkt hoef je niet te geloven. Maar er zijn toch echt veel spelers die hem geprezen hebben over de manier van begeleiden. Dat kun je gewoon googlen hoor. Bovendien werd hij met de beloften van Twente kampioen, ook geen slechte prestatie.
Oké oké, daar wil ik je dan wel gelijk in geven.quote:Nee, hij is geen raketgeleerde, maar is toch echt een andere categorie dan Royston Drenthe. Als je een beetje mensenkennis hebt dan is dat vrij duidelijk, lijkt me.
Vind het wel gek dat Clarence nog geen nieuwe club heeft gevonden. Het charisma spat van die man af. Maar hij kreeg wel meteen een kans bij Milan. En Hasselbaink krijgt nu ook gewoon de kans in Engeland. (Meest onderschatte Nederlandse spits aller tijden trouwens, om de Van Nistelrooy-discussie weer even naar boven te brengen)quote:En waarom hij geen hoofdtrainer is? Werkelijk waar geen idee. Men zegt wel eens dat het aandeel 'zwarte' hoofdtrainers sowieso achterblijft bij wat je zou kunnen verwachten. Ik vind het te goedkoop om meteen de discriminatiekaart te spelen, maar ik vind het wel opvallend dat jongens als Seedorf en Kluivert niet benaderd worden door Nederlandse clubs.
Haha, het leek alsof hij er zelf nogal door overdonderd werd? Dat interview was in 2004 toch? Hoe oud was hij toen eigenlijk? Herinner me ook nog een fragment uit dat interview dat hij zei dat hij graag weer voor Oranje wilde uitkomen. Helaas nooit meer gebeurd.quote:En natuurlijk wist hij wat er ging komen. Ten eerste worden dit soort interviews vooraf grotendeels voorgekauwd, ten tweede zat hij daar om zijn boek te bespreken, waar dat hele ongeluk zo'n beetje de rode draad in is. Hij komt daar om zijn biografie te bespreken en dan zou hij niet vermoeden dat het voorval dat zijn hele leven heeft bepaald en waar zijn biografie mee volstaat, daar wordt besproken?
Volgens HMF moet daarom elke scheidsrechter ook wel een moeder in de prostitutie hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:05 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Laten we inderdaad uitgaan van wat supporters op de tribunes roepen en dat als referentiekader nemen. Goed idee!
quote:De gemiddelde gek op een tribune roept wat oerwoudgeluiden om erbij te horen, omdat iedereen het doet of om een speler van zijn stuk te brengen. Ik ben er heilig van overtuigd dat een groot deel daar niet eens het kwaad inziet van zijn gedrag. Dan zitten er nog mongolen die natuurlijk wél bewust discrimineren en een neger echt voor aap aan zien, maar ik denk dat dat nog een kleine minderheid is.
[..]
En exact dát is de reden dat het halve stadion oerwoudgeluiden maakt: hem van zijn stuk brengen. Ik denk dat dat nog eerder de beweegreden is dan laten blijken ddat ze hem een aap vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |