huhquote:Op zondag 17 januari 2016 16:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb je tips opgevolgd wat betreft got
Ik krijg niet de indruk dat Gio nou een enorm tactisch wonder isquote:Op zondag 17 januari 2016 16:05 schreef Vasion het volgende:
Met Kramer ben je in de lucht veel sterker. Waarom NU pas Achabar erin dan?
Dat deed het altijd al.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Titelstrijd gaat na vanmiddag alleen nog maar tussen Psv en Ajax.
Nou ja, Locadia is zo goed als niks.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:09 schreef Zorro het volgende:
En mocht Feyenoord nu scoren, heb je voorin niks meer
Bij Manu - PSV werkte het wel aardig.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:09 schreef Zorro het volgende:
En mocht Feyenoord nu scoren, heb je voorin niks meer
Stelde niet veel voor. Hij tikt net zijn tegenstander tegen de enkel terwijl hij al geel had. Volgens mij niet eens expres.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ludwig heeft net namens Utrecht rood gepakt.
Bij een 1-4 voorsprong, rood.
Speelt Manu nog bij Feyenoord?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Manu - PSV werkte het wel aardig.
Bij Schaken schreeuwde je net nog moord en brand.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stelde niet veel voor. Hij tikt net zijn tegenstander tegen de enkel terwijl hij al geel had. Volgens mij niet eens expres.
Weten we meteen waar de grens voor goed- en afkeuren ongeveer ligt in de Kuipquote:Op zondag 17 januari 2016 16:11 schreef Zorro het volgende:
Buitenspel, bal achter, Kramer raakte hem.
3 redenen voor afkeuren.
Schaken schopte Cillessen in zijn gezicht. Letschert tikt een tegenstander tegen de enkel in het voorbijgaan.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Schaken schreeuwde je net nog moord en brand.
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:12 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het opzich geen ramp vinden als Feyenoord de 1-1 nog maakt.
De Kuip, 10 redenen om goed te keuren.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:11 schreef Zorro het volgende:
Buitenspel, bal achter, Kramer raakte hem.
3 redenen voor afkeuren.
Ik gun het de enorm gefrustreerde tokkies niet echt alleen. Zou wel prettig zijn voor Ajaxquote:Op zondag 17 januari 2016 16:12 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het opzich geen ramp vinden als Feyenoord de 1-1 nog maakt.
Maar Schaken deed dit ook niet op opzet.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schaken schopte Cillessen in zijn gezicht. Letschert tikt een tegenstander tegen de enkel in het voorbijgaan.
Heb jij überhaupt wel hersencellen?
Schaken deed ook niets verkeerd.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Schaken schreeuwde je net nog moord en brand.
Dat heb ik ook helemaal niet gezegd, en ook niet dat hij rood had moeten krijgen of zo.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar Schaken deed dit ook niet op opzet.
Dan was het een van je vriendjes die dat zei.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb ik ook helemaal niet gezegd, en ook niet dat hij rood had moeten krijgen of zo.
Ik heb gekeken.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het feest houdt niet op.
SPT / Veldrijden #27: Wie mogen er een jaar de nationale trui aan?
De ondernemers langs de Coolsingel halen opgelucht adem.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:13 schreef Kopsterk het volgende:
Nou, de titelaspiraties van Feyenoord kunnen ook weer de prullenbak in
Deze kan in het FOK pareltjes topic.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:13 schreef Doublepain het volgende:
HAHAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Omdat ik een tyfes hekel aan je club heb.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zit je hier mee als Barca supporter?
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan was het een van je vriendjes die dat zei.
rot opquote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
Pfieuwwwww.... Nu kan ik weer ontspannen
Waar is dat topic?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deze kan in het FOK pareltjes topic.
Haha lekkerquote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ik een tyfes hekel aan je club heb.
Jullie zijn nog niet van me afquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt kom ik nooit meer op FOK!
Was vorige keer ook een goeie zet van hem ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En wederom pakt Cocu's defensieve wissel goed uit.
Maar volgende keer vooral weer janken hoor
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]Mijn hemel wat ben jij een droeftoeter. Ga iemand anders lastigvallen, ksst.
Iemand met een bochel kan nooit een goede verdediger zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef Kopsterk het volgende:
Jezus wat is die van Beek zwak vandaag.
Volgens heb ik zelfs een keer gezegd dat ik hem een hele aardige verdediger vind.
Wout huilde toen hij over de streep kwam.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij had ook nog zo'n jump vanaf de brug. Wat een showboat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Achja, de grotere clubs worden altijd door de subtoppers gehaat.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Hagenezen. Geeft niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]Mijn hemel wat ben jij een droeftoeter. Ga iemand anders lastigvallen, ksst.
Pics.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wout huilde toen hij over de streep kwam.
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
wij ook aan jouquote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja dit kwam door het inbrengen van Isimat ja. Duidelijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En wederom pakt Cocu's defensieve wissel goed uit.
Maar volgende keer vooral weer janken hoor
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
"Dit PSV"! Kneuzenbende verslaan we in de kuip met gemak
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:15 schreef Tagliano het volgende:
Je mist weer een show van DybalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wint Feyenoordquote:Op zondag 17 januari 2016 16:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
7 februari al Ajax - Feyenoord
Zeg dat MVP overduidelijk zijn kruit aan het verschieten is voor het WK.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pics.
Ik ben nog even aan het beraden hoe ik Buzz moet laten baiten.
Wel verdommequote:
Ideale 12de man. Ervaring in de groep. En prof.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
Schaars kan beter stoppen ipv zich zo te laten misbruiken.
Na die wedstrijd verwacht ik ook een extra onderzoek door de aanklager.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De wedstrijd wordt wederom binnengehaald idd.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dit kwam door het inbrengen van Isimat ja. Duidelijk.
Dat valt reuze mee hoor. De Hagenezen die niet in het Kyocera-stadion zitten kan ik over het algemeen prima dulden.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Hagenezen. Geeft niet.
Die stond al op de shortlist, maar dan krijg je zo'n standaardantwoord.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg dat MVP overduidelijk zijn kruit aan het verschieten is voor het WK.
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor. De Hagenezen die niet in het Kyocera-stadion zitten kan ik over het algemeen prima dulden.
Dan moet het nog goed komen tussen jou en mij.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor. De Hagenezen die niet in het Kyocera-stadion zitten kan ik over het algemeen prima dulden.
Ja zag net 10 minuten van United. Das nog kutter dan de 4e klassenquote:Op zondag 17 januari 2016 16:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel verdomme![]()
Engels voetbal is behoorlijke aids helaas
11 puntenquote:Op zondag 17 januari 2016 16:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Wees maar blij P$V, straks in de CL gaan jullie met 10-0 verliezen hahahaha.
Dat wordt een carnavaleske wedstrijd.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Anders noem je zijn moeder gewoon een hoer.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die stond al op de shortlist, maar dan krijg je zo'n standaardantwoord.
Ik hoopte op een leuk showtje van Liverpoolquote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zag net 10 minuten van United. Das nog kutter dan de 4e klassen
We blijven wel chique.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Anders noem je zijn moeder gewoon een hoer.
mad, kleuter?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Volgend seizoen maar halve finale ELquote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Winnen bijna nooit in Eindhoven.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
20 maart PSV - Ajax
Dat wordt cruciaal
Als zoveel mensen massaal zoiets roepen, dan moet dat toch wel een waarheid zijn?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Anders noem je zijn moeder gewoon een hoer.
Jullie gaan gewoon door de voorrondes komen van de CLquote:Op zondag 17 januari 2016 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend seizoen maar halve finale EL
jijquote:Op zondag 17 januari 2016 16:19 schreef Syntix het volgende:
Wie kopieert even de leukste f.netwerk quotes?
Het geld is binnen, /carequote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop oprecht dat dit als satire is bedoeld..quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Mani89 het volgende:
We plaatsen ons als kampioen gewoon direct?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jullie gaan gewoon door de voorrondes komen van de CL
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:17:04Stand in toppers: PSV 3-9 Ajax 2-1 Feyenoord 3-1 reageer retweet
hihihiquote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Hahahahaquote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Wat een to-ta-le idioot.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ik genoot oprecht van Elia na de 0-1. Zo mad, zo furieus.
Eredivisie stand:quote:Op zondag 17 januari 2016 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:17:04Stand in toppers: PSV 3-9 Ajax 2-1 Feyenoord 3-1 reageer retweet
Geen gemaar, die moeten ze gewoon winnen.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie dat Feyenoord naar Alkmaar moet.
Zuid-oost. Gewoon weer naast de Arena.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kampioensfeest zal weer in het zuiden zijn.
Jij leest voor je plezier clubfora?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:21 schreef Tagliano het volgende:
Laten we maar elke week op onze knietjes bidden dat we Vitesse achter ons kunnen houden, want dit seizoen is wel gebleken dat Feyenoord als topclub diep in een coma ligt. Zelfs met 7 nieuwe spelers kom je niet eens in de buurt van PSV en Ajax, het is in en in triest.
Realisme op de Feyenoordfora
Dit gaat Cavaliers niet leuk vinden.quote:
Stijn en ik denken van niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zuid-oost. Gewoon weer naast de Arena.
Ik kan me schikken in een tweede plek achter jou.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit gaat Cavaliers niet leuk vinden.
Hij wilde 100 euro weddenquote:Op zondag 17 januari 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wat aan me uit te leggen. Hij was er van overtuigd dat Feyenoord zou winnen.
Het alternatief is Liverpool-United, dan weet ik het wel. Vond het overigens oprecht een reactie waar wel wat goede punten in zittenquote:Op zondag 17 januari 2016 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij leest voor je plezier clubfora?
Dan heb je echt niets te doen
Hopelijk ga je hem niet teveel plagen, of GGMM.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wat aan me uit te leggen. Hij was er van overtuigd dat Feyenoord zou winnen.
Sta je graag achter mij?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan me schikken in een tweede plek achter jou.
Twee clubjes die ik wel redelijk sympathiek vind, ik kijkquote:Op zondag 17 januari 2016 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou NEC - Willem II kijkwaardig zijn?
Daar is helemaal niks mis mee.quote:
Dan kijk ik ookquote:Op zondag 17 januari 2016 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee clubjes die ik wel redelijk sympathiek vind, ik kijk
twitter:PSVStats twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:21:43CLUBRECORD! PSV heeft nu in 23 uitduels op rij gescoord in de Eredivisie, een evenaring van het clubrecord uit periode 1973-75 #feypsv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |