huhquote:Op zondag 17 januari 2016 16:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb je tips opgevolgd wat betreft got
Ik krijg niet de indruk dat Gio nou een enorm tactisch wonder isquote:Op zondag 17 januari 2016 16:05 schreef Vasion het volgende:
Met Kramer ben je in de lucht veel sterker. Waarom NU pas Achabar erin dan?
Dat deed het altijd al.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Titelstrijd gaat na vanmiddag alleen nog maar tussen Psv en Ajax.
Nou ja, Locadia is zo goed als niks.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:09 schreef Zorro het volgende:
En mocht Feyenoord nu scoren, heb je voorin niks meer
Bij Manu - PSV werkte het wel aardig.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:09 schreef Zorro het volgende:
En mocht Feyenoord nu scoren, heb je voorin niks meer
Stelde niet veel voor. Hij tikt net zijn tegenstander tegen de enkel terwijl hij al geel had. Volgens mij niet eens expres.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ludwig heeft net namens Utrecht rood gepakt.
Bij een 1-4 voorsprong, rood.
Speelt Manu nog bij Feyenoord?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Manu - PSV werkte het wel aardig.
Bij Schaken schreeuwde je net nog moord en brand.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stelde niet veel voor. Hij tikt net zijn tegenstander tegen de enkel terwijl hij al geel had. Volgens mij niet eens expres.
Weten we meteen waar de grens voor goed- en afkeuren ongeveer ligt in de Kuipquote:Op zondag 17 januari 2016 16:11 schreef Zorro het volgende:
Buitenspel, bal achter, Kramer raakte hem.
3 redenen voor afkeuren.
Schaken schopte Cillessen in zijn gezicht. Letschert tikt een tegenstander tegen de enkel in het voorbijgaan.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Schaken schreeuwde je net nog moord en brand.
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:12 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het opzich geen ramp vinden als Feyenoord de 1-1 nog maakt.
De Kuip, 10 redenen om goed te keuren.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:11 schreef Zorro het volgende:
Buitenspel, bal achter, Kramer raakte hem.
3 redenen voor afkeuren.
Ik gun het de enorm gefrustreerde tokkies niet echt alleen. Zou wel prettig zijn voor Ajaxquote:Op zondag 17 januari 2016 16:12 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het opzich geen ramp vinden als Feyenoord de 1-1 nog maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |