quote:NL documentairemakers aangevallen in Calais
De Nederlandse documentairemakers Teun Voeten en Maaike Engels zijn in The Jungle van Calais overvallen door vluchtelingen (oh nee migranten). Drie reislustige cultuurverrijkers vielen Voeten/Engels aan met een mes en pepperspray in het kader van een roofoverval.
De Nederlanders die al maanden aan het filmen zijn op de zessterrencamping te Calais werden ontzet door andere migranten (oh nee vluchtelingen), waarvoor hulde. Maar nu komt het. Voeten en Engels krijgen er nu van langs dat ze het 40 seconden durende filmpje op de webs hebben gezet. Volgens "activisten" (blank linkstuig dat IRL danwel RL te Calais rondbanjert om te stoken en te rellen) speelt het filmpje "rechts in de kaart".
Nou, dat maken wij natuurlijk zelf wel uit. Story nog niet in de Nederlandse leugenpers, maar wel bij de Britse Breitbart. Foto onder: Voeten wordt aangerand door drie capcuchonkloodtzakjes, waarvan 1 met een mes.
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_to_the_jungle.html
Best genant dat Frankrijk dit allemaal toelaat.quote:
Denken dat een beroving in wat bekend staat als 'de Jungle' nieuwswaardig isquote:Op zondag 17 januari 2016 15:28 schreef Infection het volgende:
En de Nederlandse/Europese pers besteedt er weer geen aandacht aan. Welkom in de dictatuur genaamd Europa.
Waarom zou dat het niet zijn? Ik zie vaak genoeg minder nieuwswaardige items voorbij komen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Denken dat een beroving in wat bekend staat als 'de Jungle' nieuwswaardig is
Je weet hoe kwaliteitsmedia werken en dat ze normaliter niet zomaar iets op hen website pleuren zonder dat er wat meer onderzoek is verricht? Het staat nota bene nog geen uur bij die nitwits van GeenStijl en jij klaagt al over censuur en dictotariaal Europaquote:Op zondag 17 januari 2016 15:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom zou dat het niet zijn? Ik zie vaak genoeg minder nieuwswaardige items voorbij komen.
Dat maakt dit nog niet gelijk nieuwswaardig. Over iedere specifieke file op een snelweg wordt ook niet bericht.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom zou dat het niet zijn? Ik zie vaak genoeg minder nieuwswaardige items voorbij komen.
Ja, gebrek aan onderzoek was ook de reden van het stilhouden van Geenpeil of Kohlen etc.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet hoe kwaliteitsmedia werken en dat ze normaliter niet zomaar iets op hen website pleuren zonder dat er wat meer onderzoek is verricht? Het staat nota bene nog geen uur bij die nitwits van GeenStijl en jij klaagt al over censuur en dictotariaal Europa
Mwah, ik heb andere nieuwsitems wel sneller verspreid zien worden. Zelfs sites zoals de telegraaf hebben het er nog niet over. Terwijl die er juist altijd als de kippen bij zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet hoe kwaliteitsmedia werken en dat ze normaliter niet zomaar iets op hen website pleuren zonder dat er wat meer onderzoek is verricht? Het staat nota bene nog geen uur bij die nitwits van GeenStijl en jij klaagt al over censuur en dictotariaal Europa
geen idee, je zou toch denken dat er wel eens ingegrepen zou mogen worden aldaarquote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom bestaat dat kamp eigenlijk nog?
Is volgensmij al diverse keren geprobeerd. Althans, ik kan me beelden herinneren van 'ME'ers' die bekogeld met stenen werden toen zij het kamp probeerden te betreden.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:55 schreef Re het volgende:
[..]
geen idee, je zou toch denken dat er wel eens ingegrepen zou mogen worden aldaar
Logisch, want zelfs de fransen pikken het niet als er slachtoffers vallen onder de gewone burgers.Dan gaat het hele kamp eindelijk op de schop.quote:De Nederlanders die al maanden aan het filmen zijn op de zessterrencamping te Calais werden ontzet door andere migranten (oh nee vluchtelingen), waarvoor hulde
dan stuur je het leger er op af zou ik zeggenquote:Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Is volgensmij al diverse keren geprobeerd. Althans, ik kan me beelden herinneren van 'ME'ers' die bekogeld met stenen werden toen zij het kamp probeerden te betreden.
Misschien omdat ze aan de wereld willen tonen wat de omstandigheden daar zijn? Zonder naivelingen zoals hen had je uberhaupt niet eens geweten wat er daar was manquote:Op zondag 17 januari 2016 15:55 schreef Digi2 het volgende:
Deze journalisten mogen van geluk spreken dat ze het overleeft hebben. Hoe naïef moet je wel niet zijn na alle berichten rondom immigranten en Calais om je leven op het spel te zetten. Waren ze soms op een Darwin award uit
ze zijn er al maanden aan het filmenquote:Op zondag 17 januari 2016 15:55 schreef Digi2 het volgende:
Deze journalisten mogen van geluk spreken dat ze het overleeft hebben. Hoe naïef moet je wel niet zijn na alle berichten rondom immigranten en Calais om je leven op het spel te zetten. Waren ze soms op een Darwin award uit
Het is een soort niemandsland. De bewoners willen geen asiel aanvragen in Frankrijk en weigeren iedere overeenkomst met welke Franse vorm van overheid dan ook, en Frankrijk biedt daarom ook geen enkele voorziening aan dat kamp. Voor eten e.d. zijn ze aangewezen op vrijwilligers. Ze zitten daar te wachten tot ze (illegaal) kunnen oversteken naar Engeland.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:55 schreef Re het volgende:
[..]
geen idee, je zou toch denken dat er wel eens ingegrepen zou mogen worden aldaar
Omdat er geen oplossing is.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat hele kamp moet uiteraard zo vlug mogelijk op worden gedoekt. Is er binnen de huidige wetgeving geen mogelijkheid, dan zal er een noodwet moeten worden ingesteld.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een soort niemandsland. De bewoners willen geen asiel aanvragen in Frankrijk en weigeren iedere overeenkomst met welke Franse vorm van overheid dan ook, en Frankrijk biedt daarom ook geen enkele voorziening aan dat kamp. Voor eten e.d. zijn ze aangewezen op vrijwilligers. Ze zitten daar te wachten tot ze (illegaal) kunnen oversteken naar Engeland.
Het wordt tijd dat Frankrijk verzint wat ze ermee willen, gedwongen asiel laten aanvragen in Frankrijk (kan dat überhaupt?) of het hele spul de grens overzetten (kan dat überhaupt?). Zomaar het kamp met de grond gelijk maken lost niet echt veel op natuurlijk. Die mensen verdwijnen niet in het luchtledige.
hek er omheen, niemand en niets meer toelaten en kijken hoe lang ze het volhouden, hebben ze er genoeg van dan mogen ze wegquote:Op zondag 17 januari 2016 15:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een soort niemandsland. De bewoners willen geen asiel aanvragen in Frankrijk en weigeren iedere overeenkomst met welke Franse vorm van overheid dan ook, en Frankrijk biedt daarom ook geen enkele voorziening aan dat kamp. Voor eten e.d. zijn ze aangewezen op vrijwilligers. Ze zitten daar te wachten tot ze (illegaal) kunnen oversteken naar Engeland.
Het wordt tijd dat Frankrijk verzint wat ze ermee willen, gedwongen asiel laten aanvragen in Frankrijk (kan dat überhaupt?) of het hele spul de grens overzetten (kan dat überhaupt?). Zomaar het kamp met de grond gelijk maken lost niet echt veel op natuurlijk. Die mensen verdwijnen niet in het luchtledige.
Bulldozertje er door, zoals ik al zei.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:55 schreef Re het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er ook genoeg mensen in dat kamp die terug naar hun thuisland willen, maar niet de middelen hebben om weer terug te gaan. Die mensen zou je op het vliegtuig kunnen zetten. Je kunt mensen misschien niet verplichten asiel aan te vragen, maar als ze er illegaal zijn, zal Frankrijk ze toch het land uit moeten kunnen zetten.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch wel dashcam opnames vanuit vrachtwagens leveren al wel voldoende info zou ik denken.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien omdat ze aan de wereld willen tonen wat de omstandigheden daar zijn? Zonder naivelingen zoals hen had je uberhaupt niet eens geweten wat er daar was man
Tuurlijk is er een oplossing. Men wil geen oplossing, maar dat is wat anders.quote:
Als jij je hele denkwereldje wil baseren op basis van een dashcamopname, dan zijn wij inderdaad wel klaar met praten.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:02 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Toch wel dashcam opnames vanuit vrachtwagens leveren al wel voldoende info zou ik denken.
http://tweakers.net/price(...)-3-professional.htmlquote:Op zondag 17 januari 2016 15:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien omdat ze aan de wereld willen tonen wat de omstandigheden daar zijn? Zonder naivelingen zoals hen had je uberhaupt niet eens geweten wat er daar was man
Beter baseren op beelden dan op wensdenken en policor denkenquote:Op zondag 17 januari 2016 16:04 schreef Dven het volgende:
Als jij je hele denkwereldje wil baseren op basis van een dashcamopname, dan zijn wij inderdaad wel klaar met praten.
Juist omdat het een oplossing is. Zo kunnen ze aan het thuiskamp melden dat het allemaal kut is en een aanzuigende werking voorkomen (om bij het onderwerp kut te blijven). Het gaat hier overduidelijk niet om asielzoekers want een asielverzoek kunnen ze in Frankrijk ook indienen maar om bevolkings-overschotten uit noord-afrika.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oke, leuke grap.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:05 schreef Grems het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)-3-professional.html
De techniek staat niet stil.
Prachtige beelden vanaf een veilige afstand. Zouden meer wildfotografen moeten doen.
1. Kamp bouwen, hoge dubbele hekken met scheermes- / prikkeldraad er omheen. Wachttorens op de hoeken en tussen de hekken laat je dan soldaten met valse honden patrouilleren.quote:
Nee, beter slikken we voor zoete koek de berichtgeving van de policor-mediaquote:Op zondag 17 januari 2016 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij je hele denkwereldje wil baseren op basis van een dashcamopname, dan zijn wij inderdaad wel klaar met praten.
Nee, er is geen oplossing.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk is er een oplossing. Men wil geen oplossing, maar dat is wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |