SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was hij toen al overleden?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Na de dood van David Bowie kwamen er natuurlijk allerlei smeuïge verhalen boven water.
Zo wist onze eigen 'polderdiva' Patricia Paay binnen no time te melden dat ze ooit het bed deelde met de pas overleden muziekheld, niemand die de man nog naar zijn versie van het verhaal kan vragen.......
Details, we willen de sappige details....quote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik deed het wel eens met Gerda Havertong.
Voor of nadat je hem schop onder zijn ballen gaf?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:41 schreef FANN het volgende:
Ik was ook een beetje verliefd op Gerard Joling
Heb ik niet gedaanquote:Op zondag 17 januari 2016 18:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor of na je hem schop onder zijn ballen gaf?
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:41 schreef FANN het volgende:
Maar meisie, dat kon je er toch altijd al met páplepels vanaf scheppen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en ik wist niet dat hij op jongetjes viel
Fann niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar meisie, dat kon je er toch altijd al met páplepels vanaf scheppen.
Toen nog nietquote:Op zondag 17 januari 2016 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar meisie, dat kon je er toch altijd al met páplepels vanaf scheppen.
Wat moet ik hier nou nog op zeggenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:41 schreef FANN het volgende:
Geen idee, ik kwam het even melden in dit topicquote:Op zondag 17 januari 2016 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou nog op zeggen
Heb je geen pluk haar van hem? Dat zou kunnen verklaren waarom het zo dun werd.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam het even melden in dit topic
Bedankt, de volgende.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam het even melden in dit topic
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je geen pluk haar van hem? Dat zou kunnen verklaren waarom het zo dun werd.
Hoezo kwam ze haar auto niet uit dan?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik had trouwens bijna Tatjana Simić op mijn lat geschoven. Het scheelde echt niks, maar ze kwam haar auto niet uit.
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je geen pluk haar van hem? Dat zou kunnen verklaren waarom het zo dun werd.
Zou L2B stiekem een kloon van Djeez zijn?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
die uitdrukking ken ik ook niet.... ik wil die uitdrukking ook niet kennen eigenlijk
Ik ken Djeez nietquote:Op zondag 17 januari 2016 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou L2B stiekem een kloon van Djeez zijn?
Het was bij een video dupliceer bedrijf. Haar manager of weet ik wie het was, zat in het pand en Tatjana bleef in de auto zitten.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou L2B stiekem een kloon van Djeez zijn?
Dat lijkt me voor jou ook alleen maar beter.quote:
Maar dat mens is niet eens bij je lat in de buurt geweest dus?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was bij een video dupliceer bedrijf. Haar manager of weet ik wie het was, zat in het pand en Tatjana bleef in de auto zitten.
Whehehehe!quote:Op zondag 17 januari 2016 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die sukkel snapte niet dat hij erin moest.
Het scheelde maar een deur!quote:Op zondag 17 januari 2016 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat mens is niet eens bij je lat in de buurt geweest dus?![]()
Opschepper
Als hij vrouwen op zijn lat wil schuiven sla ik overquote:Op zondag 17 januari 2016 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor jou ook alleen maar beter.
Tuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2016 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het scheelde maar een deur!Da's toch bijna.
Ja wat anders, een blik doperwten soms?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Als hij vrouwen op zijn lat wil schuiven sla ik over![]()
Ik vind het niet leuk klinkenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja wat anders, een blik doperwten soms?
Maak jij er eens iets leuks van dan, bij de SC.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk klinkenkan ik ook niks aan doen
Jij bent ook niet bekend met de paarsgepunte lansquote:Op zondag 17 januari 2016 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk klinkenkan ik ook niks aan doen
Nou die uitdrukking komt me dan weer bekender voor, maar ik gebruik dat soort uitdrukkingquote:Op zondag 17 januari 2016 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met de paarsgepunte lans
Daar gaat het toch om hier?quote:
Is dat dan tevens de dochter van Marco Bakker?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om hier?
Een vriend van me deed het met de dochter van Willeke van Ammelrooij, Denise.
Tot zover mijn sterrenkunde van dichtbij...
Ze zit wel in onze doelgroep... Iemand hier zij ooit dat Tatjana wel wat voor mij zou zijn... Prima maar ik hoef niet in de Story...quote:Op zondag 17 januari 2016 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar het is serieus een heel leuk en gezellig mens. Toen tenminste, nu weet ik er niets van.
Dat lijkt me verschrikkelijk, iedere keer in die zeikbladen staan.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zit wel in onze doelgroep... Iemand hier zij ooit dat Tatjana wel wat voor mij zou zijn... Prima maar ik hoef niet in de Story...
Daarom begin ik er ook niet aan..quote:Op zondag 17 januari 2016 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijk, iedere keer in die zeikbladen staan.
Qua geld zou het geen probleem zijn? Want sloebers maken sowieso geen kans bij d'r.quote:
Nee, z'n stiefdochter.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat dan tevens de dochter van Marco Bakker?
Tatjana stond toch meer in de Playboy en dat lijkt me ook niks voor jou...quote:Op zondag 17 januari 2016 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zit wel in onze doelgroep... Iemand hier zij ooit dat Tatjana wel wat voor mij zou zijn... Prima maar ik hoef niet in de Story...
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 17 januari 2016 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die keer met Ienieminie, die viel tegen.
Ienie, viel Oscar jou ook tegen?quote:
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit iets met Oscar heb gedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
[..]
Ienie, viel Oscar jou ook tegen?
Vandaar dat het tegenviel, hij was vergeten werkelijk met je af te sprekenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit iets met Oscar heb gedaan.
Je kunt er zo op nu.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:25 schreef tong80 het volgende:
Ik deed het bijna met Patty Somer van de Dolly Dots.....Ik durfde niet als broekie.
Na 35 jaar is bij mij het mooiste er ook wel vanaf.quote:
Perfect match dan toch?quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 35 jaar is bij mij het mooiste er ook wel vanaf.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |