Tja, dat is eigenlijk altijd zo tegenwoordig. Echt goed voetbal zie je op de Nederlandse velden helaas slechts bij vlagen...quote:Op zondag 17 januari 2016 16:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
Speelden niet zo best. Maar wel 3 puntjes
Ghehequote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een ongelooflijk laffe counterploeg heeft PSV zeg, de tering
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
"Dit PSV"! Kneuzenbende verslaan we in de kuip met gemak
hahaquote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
twitter:PSV twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:30:03De meegereisde supporters bedanken de spelers en vieren een feestje in het uitvak. #feypsv https://t.co/eNd2FvLrqX reageer retweet
Gaan jullie voor de 20 jaar?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Jammer, jammer, jammer. De gelukkigste, mazzelende, tijdrekkende maar bovenal laffe, laffe ploeg heeft gewonnen. Ik kan Feyenoord verder niet zoveel verwijten, behalve dat de selectie te weinig creativiteit herbergt om de defensie te verrassen.
genotquote:Ik, en velen met mij, hadden gehoopt dat het nu eindelijk eens gedaan zou zijn met dat totaal tegen de verhouding in winnen van pisjevee. Maar helaas. Er was vandaag maar één team dat verdiende te winnen en dat was Feyenoord. Eerlijk is eerlijk. Maar het laffe spel van 040 werd helaas weer eens beloond met 3 punten. Triest maar waar.
Dit dan:quote:
quote:Ik, en velen met mij, hadden gehoopt dat het nu eindelijk eens gedaan zou zijn met dat totaal tegen de verhouding in winnen van pisjevee. Maar helaas. Er was vandaag maar één team dat verdiende te winnen en dat was Feyenoord. Eerlijk is eerlijk. Maar het laffe spel van 040 werd helaas weer eens beloond met 3 punten. Triest maar waar.
Narsinghtwitter:OptaJohan twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:45:353 - No player created more chances during Feyenoord-PSV than Luciano Narsingh (3), despite playing only 30 mins. Charm. reageer retweet
In het stadion.quote:
Ik hoop dat alle Spaanstalige commentatoren doodvallen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
sobre el Feyenoord
Elia
Feyenoord 0-2 PSV Eindhoven: Revive lo mejor del partido
Onzin. Hondstrouw publiek.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Was vrij snel leeg hoor, ik ben de stad al lang uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |