Hey Tomquote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Van der Heijden niet speelt, die is iedere wedstrijd wel goed voor minstens een fout.
Nelom v Pereiro is toch ook leuk Tomquote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Van der Heijden niet speelt, die is iedere wedstrijd wel goed voor minstens een fout.
De achterlijkste opmerking van de dag-prijs gaat naar haags_kwartiertje!quote:Op zondag 17 januari 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat komt overal voor. Alleen nu bij Den Haag komt het weer in de media
Alleen hagenezen kunnen zo denken.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef Kopsterk het volgende:
Zou me persoonlijk doodschamen ADO-supporter zijnde, maar blijkbaar is 'het gebeurt overal dus het is zo erg allemaal niet' de redenatie van ADO-supporters.
Ik zou me altijd doodschamen als Ajax-supporter zijnde.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef Kopsterk het volgende:
Zou me persoonlijk doodschamen ADO-supporter zijnde, maar blijkbaar is 'het gebeurt overal dus het is zo erg allemaal niet' de redenatie van ADO-supporters.
Stijn is nu madquote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou me altijd doodschamen als Ajax-supporter zijnde.
gewoon negeren is het beste inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Haags_kwartiertje ziet het probleem niet zo
Ik vind het een groter probleem dat die man van de Telegraaf dit zo uitvergroot.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Haags_kwartiertje ziet het probleem niet zo
'Als ... zijnde' is dubbelopquote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die is bij zijn ouders langs.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
Lestienne niet eens bij de selectie. Wat.
....op het randje ditquote:Op zondag 17 januari 2016 13:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Z'n zus zal nu wel plots overleden zijn.
Nou nou nouquote:Op zondag 17 januari 2016 13:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Z'n zus zal nu wel plots overleden zijn.
mee eens.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het een groter probleem dat die man van de Telegraaf dit zo uitvergroot.
ik schaam me nooit voor wat anderen doenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij dom.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waren wel wat apen geluiden. Maar staan wel meer donkere spelers in het veld ook bij ado. Dus zie het probleem niet.
Ik wilde hem maken, maar dacht aan mijn voornemenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
Lestienne speelt niet vanwege Kuijt.
Erg trots.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde hem maken, maar dacht aan mijn voornemen
Tarado en Sked zullen trots op me zijn
Welk voornemen?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Taglianoo en Sked zullen trots op me zijn
#proudquote:Op zondag 17 januari 2016 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tagliano en Sked zullen trots op me zijn
Ik ben blij dat je inmiddels door hebt hoe vreselijk dom je bent.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heerlijk dat nu net jij hapt.
Ik denk dat je, behalve de analyse van Pedroso en Ratjetoe, ook de analyse van Maartenfr12 wel kunt waarderenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:28 schreef Cavaliers het volgende:
Nu kan ik me verschuilen achter een niet kloppende opstelling.
Ben jij zwakbegaafd? Serieuze vraag.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heerlijk dat nu net jij hapt.
Hij doet een GGMM'tjequote:Op zondag 17 januari 2016 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je inmiddels door hebt hoe vreselijk dom je bent.
Dat je er op deze wijze onderuit probeert te komen is wat minder chique, maar dat vergeef ik je da maar.
Uh, oke.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij doet een GGMM'tjeZeggen dat iemand hapt nadat je iets doms zegt.
Niemand die die oerwoudgeluiden en spreekkoren hoort, behalve de verslaggever van de Ajax krant.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ben jij zwakbegaafd? Serieuze vraag.
... Meen je dit serieus?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niemand die die oerwoudgeluiden en spreekkoren hoort, behalve de verslaggever van de Ajax krant.
Wir haben es nicht gewusstquote:
Hahahahaquote:Op zondag 17 januari 2016 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niemand die die oerwoudgeluiden en spreekkoren hoort, behalve de verslaggever van de Ajax krant.
Dat denk ik ook. Op welk gebied dit keer?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je, behalve de analyse van Pedroso en Ratjetoe, ook de analyse van Maartenfr12 wel kunt waarderen
Ja, Haags zei net wat er werd gezongen. Dat bananenlied zingen we altijd en heeft niks met racisme te maken.quote:
Wat een walgelijk dom liedje danquote:Op zondag 17 januari 2016 13:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Haags zei net wat er werd gezongen. Dat bananenlied zingen we altijd en heeft niks met racisme te maken.
We?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Haags zei net wat er werd gezongen. Dat bananenlied zingen we altijd en heeft niks met racisme te maken.
Dat zou ik aan Cavaliers moeten vragenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Op welk gebied dit keer?
Het gaat mij niet om liedjes, maar om die overduidelijke "OE OE OE OE OE" toen Bazoer een gele kaart kreeg in de 44e minuut. Als je dat ontkent ben je of doof of een goedprater.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onder de gordel.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die is bij zijn ouders langs.
Herhaling van deze post:quote:Op zondag 17 januari 2016 13:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Derhalve goede post.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is gewoon traditie bij ADO, moet je niet aankomen. Heeft ook niets met racisme te maken.
Oei oei oei, dat zei ik hier thuis ook bij deze smerige overtreding.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om liedjes, maar om die overduidelijke "OE OE OE OE OE" toen Bazoer een gele kaart kreeg in de 44e minuut. Als je dat ontkent ben je of doof of een goedprater.
als ADO fans zijnde.*quote:
Bijzonder tegelijkertijd wel dat gedrag. Als je het gevoel hebt lid te zijn van een groep of ergens bij wil horen dan tolereer je van die groep de meest vreselijke dingen die je normaliter in elke andere situatie sterk zou veroordelen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:33 schreef Kopsterk het volgende:
Gênant hoe de ADO'ers hier niet gewoon afstand kunnen neem van het wangedrag van de medesupporters.
Je bent zelf een bijzonder fenomeenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder tegelijkertijd wel dat gedrag. Als je het gevoel hebt lid te zijn van een groep of ergens bij wil horen dan tolereer je van die groep de meest vreselijke dingen die je normaliter in elke andere situatie sterk zou veroordelen.
Ik vind dit een bijzonder fenomeen.
Oké. Weten we ook weer op welk niveau jij opereert.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oei oei oei, dat zei ik hier thuis ook bij deze smerige overtreding.
Fascinerend inderdaad. Je zou denken dat je er dan niet mee geassocieerd wil worden, maar het tegendeel blijkt het geval te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder tegelijkertijd wel dat gedrag. Als je het gevoel hebt lid te zijn van een groep of ergens bij wil horen dan tolereer je van die groep de meest vreselijke dingen die je normaliter in elke andere situatie sterk zou veroordelen.
Ik vind dit een bijzonder fenomeen.
*oppereertquote:Op zondag 17 januari 2016 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké. Weten we ook weer op welk niveau jij opereert.
Iedereen is slecht behalve die ene uit Zuid-Amerika.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik aan Cavaliers moeten vragen
Een andere verklaring zou kunnen zijn, dat ze zelf gewoon net zo simpel zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fascinerend inderdaad. Je zou denken dat je er dan niet mee geassocieerd wil worden, maar het tegendeel blijkt het geval te zijn.
Opper ontkent dit, normaalste gang van zaken dat er wordt omgeroepenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij worden er oerwoudgeluiden naar Bazoer gemaakt.
Opperkleurder is het niet met je eens.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor het ook, schandalig. Ik neem er afstand van.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat worden ze helemaal gek ja. Liefst een goal van Bazoer danquote:
Misschien moet je er nog even een paar lachwekkende statistiekjes bijpakken.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Iedereen is slecht behalve die ene uit Zuid-Amerika.
Caveliers tevreden.
Ik mag toch hopen dat hij met geel op zak geen schwalbes gaat makenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schwalbe Bazoer en penalty lijkt me wel jolig.
Je had net een kwartierquote:Op zondag 17 januari 2016 13:38 schreef Brammess het volgende:
Ik moet pissen, dus een staking zou wel gewenst zijn.
Ik neem als FOK lid afstand van Mexicanobakker.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu het liedje over die banaan uit afrika in mijn hoofd
wat een drama.
Betaalt.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:39 schreef Raptor1985 het volgende:
Ach als Ado een boete krijgt betaald meneer Wang gewoon toch?
Duurt even voor het overgemaakt wordt maar geen probleem verderquote:Op zondag 17 januari 2016 13:39 schreef Raptor1985 het volgende:
Ach als Ado een boete krijgt betaald meneer Wang gewoon toch?
Dit is gewoon een kinderliedje hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik neem als FOK lid afstand van Mexicanobakker.
Ik vind dit een slecht verweer.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is gewoon een kinderliedje hoor.
Wat een baas hè.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:39 schreef Kopsterk het volgende:
Tete maar weer eens met een prachtig slidinkje
Dat zien wij ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens staat het nog altijd maar 0-1.
twitter:KeesJansmaNL twitterde op zondag 17-01-2016 om 13:40:17Hoepel toch op met die oerwoud-geluiden..#nepsupporters #ado reageer retweet
Ben het eens met Kees.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KeesJansmaNL twitterde op zondag 17-01-2016 om 13:40:17Hoepel toch op met die oerwoud-geluiden..#nepsupporters #ado reageer retweet
En daarna een prima pass?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:40 schreef Kopsterk het volgende:
Zag ik Gudelj zojuist nou een man passeren?
surrogaat vechtploegquote:Op zondag 17 januari 2016 13:40 schreef Tagliano het volgende:
Ontluisterend hoe ADO probeert af te jagen maar het totaal niet kan
Keesquote:Op zondag 17 januari 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Inderdaad, maar probeer het dan ook niet zou ik zeggen. Probeer het dan gewoon op de manier zoals je het wel kuntquote:
die zijn ze nog aan het zoekenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, maar probeer het dan ook niet zou ik zeggen. Probeer het dan gewoon op de manier zoals je het wel kunt
Posten is moeilijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:42 schreef doemaariets het volgende:
En de KNJB zorgt voor
[..]
en de knJb verzorgt ongetwijfeld de rest
Inderdaad, 100%. Geelquote:
Duidelijke taal!quote:Op zondag 17 januari 2016 13:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Debiele post van een debiel persoon.
Ik overweeg een TRquote:Op zondag 17 januari 2016 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk hem snel nep bloed op zijn wang smeren.
vroeger teveel met vuurwerk gespeeld?quote:
Kazimorilla mag maandag pas toch weer?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:43 schreef doemaariets het volgende:
gaat ie straks weer boos weglopen voor de camera?
Schaken schopte al dan niet bewust Cillessen in het gezicht nadat die de bal paktequote:
Walgelijke postquote:Op zondag 17 januari 2016 13:44 schreef Brammess het volgende:
De IS is opeens zo slecht niet als je naar Den Haag kijkt
Das niet zo netjes.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Schaken schopte al dan niet bewust Cillessen in het gezicht nadat die de bal pakte
quote:
dit is juist goed STRIJD EN PASSIE GENOTquote:Op zondag 17 januari 2016 13:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit kan toch niet, je moet zo'n jongen toch gewoon wisselen.
Als jochie van twaalf verliest hij zijn pink als hij op het schoolplein een tennisballetje van het dak wil halen. Door de regen is de dakgoot glibberig geworden, waardoor hij wegglijdt als hij naar beneden wil klauteren. In zijn val blijft hij met zijn rechterhand achter de stang van een zonnescherm haken. Terug op de grond - met het balletje in zijn handen - schrikt hij zich een ongeluk van al het bloed. Zijn pink is hij kwijt.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vroeger teveel met vuurwerk gespeeld?
Een Braziliaanse meid is het niet met je eensquote:Op zondag 17 januari 2016 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Het was al niet moeders mooiste. Sneu zeg.
Gastquote:Op zondag 17 januari 2016 13:46 schreef Seam het volgende:
Nee het mooie gezichtje van de Cil![]()
We love you Jasper
Ik zie dat jij nog steeds in elke post bewijst vreselijk dom te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:42 schreef RubenSosa het volgende:
laat maar liggen die is dood, die is dood, die is doooood
Of mag dat NU van de ajacieden niet?
Nee, daar moet je een speler tegen zichzelf beschermen en gewoon eraf halen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
dit is juist goed STRIJD EN PASSIE GENOT
Ach bestaat over een paar jaar toch niet meer.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ADO is echt een kutclub. Walgelijk.
Jij kent haar?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een Braziliaanse meid is het niet met je eens
Wel een opvallend laag calimerogehalte bevat deze post van RubenSosaquote:Op zondag 17 januari 2016 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat jij nog steeds in elke post bewijst vreselijk dom te zijn.
Vraag mij af waarom er bij hem ook oerwoudgeluiden te horen zijn maargoedquote:Op zondag 17 januari 2016 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen wordt uitgefloten
Genot
bedankt ex modquote:Op zondag 17 januari 2016 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat jij nog steeds in elke post bewijst vreselijk dom te zijn.
ADO supporter gespotquote:
Laat die club maar failliet gaanquote:
Al hun spelers zijn witquote:Op zondag 17 januari 2016 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Plaatsvervangende schaamte bij die oerwoudgeluidenGod wat triest zeg. Hoe kun je zo dom zijn.
Als ik verantwoordelijk was had ik hem eruit gehaald.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:47 schreef Rabieluh het volgende:
Ik weet niet of 't verstandig is, maar best baas dat ie blijft staan.
Abcoude is wel te vinden?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:49 schreef Tchock het volgende:
Het is op zich best knap dat zúlke achterlijke mensen in staat zijn om dat stadion te vinden helemaal in Zoetermeer.
ADO speelt thuisquote:Op zondag 17 januari 2016 13:50 schreef Dven het volgende:
Waarom worden dit soort tokkies niet gewoon met 0-8 weggespeeld![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
In zijn land eten ze apen, dus hij ziet het probleem niet. Chinezen zien sowieso niet veel.
Top 3 performance score per 90 minutes (> 15 wedstrijden gespeeld): Veltman, Gudelj en Pereiro. Dit moet erg verwarrend voor je zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog even een paar lachwekkende statistiekjes bijpakken.
Stadion van ADO staat ook in Den Haag.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit een grap over het stadion van Ajax? Want dat staat in Zuid-Oost, niet in Abcoude.
Want Ajax.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:50 schreef Dven het volgende:
Waarom worden dit soort tokkies niet gewoon met 0-8 weggespeeld![]()
![]()
![]()
Tegen Kanon..quote:Op zondag 17 januari 2016 13:50 schreef Seam het volgende:
Lol hoe goed is TeteFuck man, beste verdediger van Ajax sinds Vertonghen.
Juist niet. Dat is juist wat die gasten willen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:50 schreef Tagliano het volgende:
Zou helemaal genot zijn als Wang op basis van zoiets zijn handjes ervan af trekt
Al zal hij er weinig van begrijpen
Nee jij danquote:Op zondag 17 januari 2016 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
HEY EEN NEGER OEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE
En dan een faillissement erachteraan uiteraardquote:Op zondag 17 januari 2016 13:51 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Juist niet. Dat is juist wat die gasten willen.
Karsdorpquote:Op zondag 17 januari 2016 13:51 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Tegen iedereen. Maar jullie vinden Karsdorp natuurlijk beter.
Haha.
In dat geval, Graag!quote:Op zondag 17 januari 2016 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan een faillissement erachteraan uiteraard
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
In zijn land eten ze apen, dus hij ziet het probleem niet. Chinezen zien sowieso niet veel.
Chinezen hebben het ook niet zo op kleurlingen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:50 schreef Tagliano het volgende:
Zou helemaal genot zijn als Wang op basis van zoiets zijn handjes ervan af trekt
Al zal hij er weinig van begrijpen
Daarom zal hij er ook weinig van begrijpenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chinezen hebben het ook niet zo op kleurlingen.
Triest genoeg zou hij er dan uit zien als één van de minst begaafde.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
Die kan ook zo in het ADO-publiek
[ afbeelding ]
Sinds Veltheer.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:50 schreef Seam het volgende:
Lol hoe goed is TeteFuck man, beste verdediger van Ajax sinds Vertonghen.
Ik zie nu hele vieze beelden voor me, waarvoor dankquote:Op zondag 17 januari 2016 13:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zit nog in het proces waar hij volgeblaft wordt met instructies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |