Hey Tomquote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Van der Heijden niet speelt, die is iedere wedstrijd wel goed voor minstens een fout.
Nelom v Pereiro is toch ook leuk Tomquote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Van der Heijden niet speelt, die is iedere wedstrijd wel goed voor minstens een fout.
De achterlijkste opmerking van de dag-prijs gaat naar haags_kwartiertje!quote:Op zondag 17 januari 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat komt overal voor. Alleen nu bij Den Haag komt het weer in de media
Alleen hagenezen kunnen zo denken.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef Kopsterk het volgende:
Zou me persoonlijk doodschamen ADO-supporter zijnde, maar blijkbaar is 'het gebeurt overal dus het is zo erg allemaal niet' de redenatie van ADO-supporters.
Ik zou me altijd doodschamen als Ajax-supporter zijnde.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef Kopsterk het volgende:
Zou me persoonlijk doodschamen ADO-supporter zijnde, maar blijkbaar is 'het gebeurt overal dus het is zo erg allemaal niet' de redenatie van ADO-supporters.
Stijn is nu madquote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou me altijd doodschamen als Ajax-supporter zijnde.
gewoon negeren is het beste inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Haags_kwartiertje ziet het probleem niet zo
Ik vind het een groter probleem dat die man van de Telegraaf dit zo uitvergroot.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Haags_kwartiertje ziet het probleem niet zo
'Als ... zijnde' is dubbelopquote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die is bij zijn ouders langs.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
Lestienne niet eens bij de selectie. Wat.
....op het randje ditquote:Op zondag 17 januari 2016 13:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Z'n zus zal nu wel plots overleden zijn.
Nou nou nouquote:Op zondag 17 januari 2016 13:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Z'n zus zal nu wel plots overleden zijn.
mee eens.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het een groter probleem dat die man van de Telegraaf dit zo uitvergroot.
ik schaam me nooit voor wat anderen doenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tering, wat ben jij dom.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waren wel wat apen geluiden. Maar staan wel meer donkere spelers in het veld ook bij ado. Dus zie het probleem niet.
Ik wilde hem maken, maar dacht aan mijn voornemenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
Lestienne speelt niet vanwege Kuijt.
Erg trots.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde hem maken, maar dacht aan mijn voornemen
Tarado en Sked zullen trots op me zijn
Welk voornemen?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde hem maken, maar dacht aan mijn voornemen
Taglianoo en Sked zullen trots op me zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |