Ik wacht op de opstelling van de geniale Cocuquote:Op zondag 17 januari 2016 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel ons eens met hoeveel PSV gaat verliezen vanmiddag?
Sinds wanneer ben jij lid van FC Indekken?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat dit niet winnen. Dat voel je aan alles, of zie je aan alles.
John de Wolf is dat.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Pereiro heeft wel een lelijke tattoo zeg.
Ik zie een hopeloos middenveld dus dat baart me zorgen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij lid van FC Indekken?
Bijzonder dat iemand die zo'n hekel heeft aan davy stiekem zo op hem lijkt..quote:Op zondag 17 januari 2016 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
indekkenquote:Op zondag 17 januari 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat dit niet winnen. Dat voel je aan alles, of zie je aan alles.
Ik zie tot nu toe geen reden om te verwachten dat Ajax dit niet op individuele kwaliteit beslist.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:43 schreef Tchock het volgende:
Zou voor de competitie wel leuk zijn als Ajax verliest.
Ik trap niet in je trollpogingen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat iemand die zo'n hekel heeft aan davy stiekem zo op hem lijkt..
Ach, veel meer dan dit verwacht ik niet en zeker niet in een traditionele kutwedstrijdquote:
?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik trap niet in je trollpogingen.
Ajax sust ADO in slaap.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het eerste kwartier is precies zoals verwacht.
Die kan ik je wel vast geven in het geval van winst: "Drie punten en de wedstrijd verder vergeten"quote:Op zondag 17 januari 2016 12:44 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben al aan het F5en voor de analyse van Ratjetoe en Pedroso.
Mijn voorspellingen tegen Roda, Willem II en Excelsior kwamen gewoon uit hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy dekt zich in voor RKVV - PSV. Just sayin'
GucciSWAGquote:Op zondag 17 januari 2016 12:46 schreef Brammess het volgende:
Cillessen heeft een pet op
Veel topsporters zijn hem hier in voorgegaan.
[ afbeelding ]
Dat is gezellig.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
Ik post nu ook mee. Kijken deed ik al.
De gezelligheid in het topic neemt toequote:Op zondag 17 januari 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
Ik post nu ook mee. Kijken deed ik al.
Ja oke, davy is wel een debiel ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy dekt zich in voor RKVV - PSV. Just sayin'
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De gezelligheid in het topic neemt toe
Ik heb ook geen idee wat er met Lestienne en Zoet is gebeurd verder.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:47 schreef Tagliano het volgende:
Zijn er trouwens nog berichten geweest over hoe dat is afgelopen met Tete en die aanhouding?
Die moet voorkomen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:47 schreef Tagliano het volgende:
Zijn er trouwens nog berichten geweest over hoe dat is afgelopen met Tete en die aanhouding?
Boete gekregen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat er met Lestienne en Zoet is gebeurd verder.
Laten we hopen dat dat in verband met een transfer is. Al is het prettig dat er geen shitload aan verdedigers op de bank zitquote:
Hij heeft er al 6 gemaakt tegen Ajax.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:48 schreef Dven het volgende:
Duplan. Dat is toch die Utrechtenaar die z'n beste wedstrijden toch altijd tegen Ajax speelt?
Tagliano en ik volgen onze clubs op de voet.quote:
Ik weet niet of ie echt homo is.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:48 schreef Dven het volgende:
Duplan. Dat is toch die Utrechtenaar die z'n beste wedstrijden toch altijd tegen Ajax speelt?
Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer je altijd pedagogisch om te gaan met debielen?
Ik twijfel of ik één bericht gemist heb of het er überhaupt niet was, krijg je ditquote:Op zondag 17 januari 2016 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tagliano en ik volgen onze clubs op de voet.
Wist je dat Hansen een goal heeft gemaakt met zijn hak tegen PSV?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:49 schreef Tchock het volgende:
Serieus elke fucking wedstrijd dat doelpunt van Hansen noemen. WE WETEN HET.
Uiteraard van Gudelje, die daarmee weer legio krediet krijgt.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Straks een raak zondagsschot en dan hebben we weer gedomineerd
Al wint Ajax met 0-4. Dit middenveld is zo walgelijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Straks een raak zondagsschot en dan hebben we weer gedomineerd
27 januari, om precies te zijn. Wordt verdacht van belediging ambtenaar en verzet bij aanhouding. Da's een geldboete normaliter.quote:
Nee de voorhoede is lekkerquote:Op zondag 17 januari 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al wint Ajax met 0-4. Dit middenveld is zo walgelijk.
Dat scheeltquote:Op zondag 17 januari 2016 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
27 januari, om precies te zijn. Wordt verdacht van belediging ambtenaar en verzet bij aanhouding. Da's een geldboete normaliter.
Dat is net zoiets als Eternal Flame draaien en zeggen dat het gerucht gaat dat Susanna Hoffs het naakt ingezongen heeft.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:49 schreef Tchock het volgende:
Serieus elke fucking wedstrijd dat doelpunt van Hansen noemen. WE WETEN HET.
Een wedstrijd duurt 90 minuten + extra tijd.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef Cavaliers het volgende:
De voorspellingen van Opperkleurder nemen we voortaan met een korreltje zout.
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef Tagliano het volgende:
Mexicanobakker vindt Younes een voetballer van niets
Gudelj van 40-45 meter in de kruisingquote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik ga ff koffie halen, mis ik een goal.
Graag een uitgebreide beschrijving van de goal.
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Eternal Flame draaien en zeggen dat het gerucht gaat dat Susanna Hoffs het naakt ingezongen heeft.
Hopelijk ga je straks nog een kopje koffie halenquote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
Een hopeloze zwieber naar voren, frommelen en raak.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
Younes.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
Dit is geen excuus.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt 90 minuten + extra tijd.
Hoge bal, aanname, goal.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:52 schreef RubenSosa het volgende:
minuut klappen voor iemand van ado. Commentator begint over de verdediging van ajax.
Ik vond hem als teamspeler niet zo sterk, maar hij kan wel lekkere acties maken. Heb hem ook overwogen in de manager, maar ik vind het risico dat Al Gaza en Fischer boven hem worden verkozen te groot.quote:
..........quote:Op zondag 17 januari 2016 12:52 schreef RubenSosa het volgende:
minuut klappen voor iemand van ado. Commentator begint over de verdediging van ajax.
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem als teamspeler niet zo sterk, maar hij kan wel lekkere acties maken. Heb hem ook overwogen in de manager, maar ik vind het risico dat Al Gaza en Fischer boven hem worden verkozen te groot.
Die voor jequote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Younes is ook vreselijk slecht. Buiten dat schot tegen PSV werkelijk niets goeds zien doen.
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:52 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom post je dat irritante plaatje?quote:
En niemand die zegt waarom er geklapt werd. Nu ben ik razend.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:52 schreef RubenSosa het volgende:
Ah. Ja afgelopen 2 maanden is ie wel wat beter gaan spelen. Z'n beginperiode was nog niet zo heel sterk.quote:
Dan heb jij de voorbereiding niet gezien ouwe reusquote:Op zondag 17 januari 2016 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah. Ja afgelopen 2 maanden is ie wel wat beter gaan spelen. Z'n beginperiode was nog niet zo heel sterk.
Dat klopt. Was het toen genot? Want de techniek heeft ie duidelijk wel.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb jij de voorbereiding niet gezien ouwe reus
Genot is imo een groot woord, maar hij speelde wel dusdanig dat ik fan werd jaquote:Op zondag 17 januari 2016 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat klopt. Was het toen genot? Want de techniek heeft ie duidelijk wel.
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah. Ja afgelopen 2 maanden is ie wel wat beter gaan spelen. Z'n beginperiode was nog niet zo heel sterk.
Bijzonder tam zelfs voor ADO-Ajaxquote:Op zondag 17 januari 2016 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Faire wedstrijd, niks aan de hand.
Gras is groen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zag ik daar weer een goede actie van Younes?
Om 12:58 al het understatement van de dag posten, knapquote:Op zondag 17 januari 2016 12:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het niet zo'n beste wedstrijd.
ADO probeert er nog wat van te maken.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:58 schreef Cavaliers het volgende:
Eens.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het niet zo'n beste wedstrijd van ADO.
Live Eredivisieverslagenquote:Op zondag 17 januari 2016 12:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap het wel, er zijn immers twee ploegen nodig voor sprankelend voetbal.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ADO probeert er nog wat van te maken.
Verdedigt ongetwijfeld meer mee en zorgt voor balans, wint duelsquote:Op zondag 17 januari 2016 13:01 schreef Brammess het volgende:
Younes speelt 5 man uit.
AEG is beter gr gr De Boer
Ajax ook niet dus het is wars van ellende.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tjezus, ADO kan er echt niks van
Ik teken er voor.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel in de 80-90 minuten een 1-1 net zoals vorig jaar.
Havenaar wel, of HANSEN MET DE HAK.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen kan Kramer hem dit keer niet maken.
JE VERZINT HET NIET!quote:Op zondag 17 januari 2016 13:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Havenaar wel, of HANSEN MET DE HAK.
Dan zal hij zo wel rood trekken neem ik aan.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij kreeg net de laatste waarschuwing en nu geen geel.
Apart.
Wat er in Engeland gebeurt vind ik niet zo relevant.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Janken om kaartenIn Engeland krijg je er enkel eentje voor een moordaanslag
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 17-01-2016 om 13:06:24Verbijsterend dat in Nederlandse stadions nog oerwoudgeluiden voorkomen en fans @ADODenHaag bananenlied zingen bij Bazoer #adoaja #Ajax reageer retweet
Ik vind dit nieuws nogal gekleurd.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:06 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 17-01-2016 om 13:06:24Verbijsterend dat in Nederlandse stadions nog oerwoudgeluiden voorkomen en fans @ADODenHaag bananenlied zingen bij Bazoer #adoaja #Ajax reageer retweet
Man man manquote:Op zondag 17 januari 2016 13:06 schreef Brammess het volgende:
Dan moet ie vooral niet naar Napoli gaan.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:06 schreef Brammess het volgende:
Een zwarte dag in het Nederlands voetbal.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:06 schreef Brammess het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dit nieuws nogal gekleurd.
In Engeland is het verboden om dronken te zijn in een kroeg. Laten we dat land niet als maatstaf nemen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik zie ze wel zich rechtstreeks plaatsen voor de CLquote:Op zondag 17 januari 2016 13:06 schreef Kopsterk het volgende:
Dit Ajax is echt goed. Zie ze wel de halve finale van de Europa League halen dit seizoen.
De fans van Napoli doen het niet bij eigen spelers wel bij tegenstanders, nogal hypocrietquote:Op zondag 17 januari 2016 13:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan moet ie vooral niet naar Napoli gaan.
Ik stoor mij ontzettend aan die wekelijkse tweets van Mike Verweij, vooral als hij het op een willekeurige scheidsrechter gemunt heeft.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:06 schreef Brammess het volgende:
Vraag het Sven van Beekquote:Op zondag 17 januari 2016 13:07 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe heeft Feyenoord het voor elkaar gekregen om van dit ADO te verliezen eigenlijk
Feyenoord heeft een bijzonder matig team.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:07 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe heeft Feyenoord het voor elkaar gekregen om van dit ADO te verliezen eigenlijk
Hoi Gijpquote:Op zondag 17 januari 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bedoelde de competitie meer.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De fans van Napoli doen het niet bij eigen spelers wel bij tegenstanders, nogal hypocriet
Gaat enkel om het voetbal, als we in Europa verder willen komen zullen we stukje hardheid moeten aanlerenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Engeland is het verboden om dronken te zijn in een kroeg. Laten we dat land niet als maatstaf nemen.
Want Engelse clubs doen het zo geweldig.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat enkel om het voetbal, als we in Europa verder willen komen zullen we stukje hardheid moeten aanleren
Nee, we moeten meer geld hebben zodat er meer talent gekocht kan worden zoals alle goede competities ter wereld doen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat enkel om het voetbal, als we in Europa verder willen komen zullen we stukje hardheid moeten aanleren
1-2quote:Op zondag 17 januari 2016 13:08 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord-PSV wordt 1-1.
Je las het hier eerst.
Gewoon de jeugd afschaffen en geld pompen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer dan twee goals gaan vallenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:08 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord-PSV wordt 1-1.
Je las het hier eerst.
Ja, want de kwaliteit van de spelers heeft er niks mee te maken.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chinese investeerder incomingquote:Op zondag 17 januari 2016 13:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Gewoon de jeugd afschaffen en geld pompen.
Ja, dat levert veel op.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chinese investeerder incoming
Dat levert wel bakken met geld opquote:Op zondag 17 januari 2016 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chinese investeerder incoming
En de kwaliteit van trainers.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want de kwaliteit van de spelers heeft er niks mee te maken.
3-3 is ook goedquote:Op zondag 17 januari 2016 13:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer dan twee goals gaan vallen
Iets met de scheids.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:10 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat PSV van Feyenoord wint vandaag.
Ik vind Feyenoord een bijzonder matig elftal hebben en ik verbaas me er eigenlijk over dat ze nog relatief dicht in de buurt staan van Ajax.
Dat hebben we ook nog, misschien maar als stream ernaast danquote:
Niet alleen slecht, maar ook veel nare trekjes.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou niet tot verbazing mogen leiden
Feyenoord haalt verrassend veel punten inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2016 13:10 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat PSV van Feyenoord wint vandaag.
Ik vind Feyenoord een bijzonder matig elftal hebben en ik verbaas me er eigenlijk over dat ze nog relatief dicht in de buurt staan van Ajax.
Hé is dat Hélène?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:11 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam net dit schitterende schilderij tegen op Twitter.Gelijk een bod gedaan.
En dan zit El Ghazi op de bank. Vind het overigens wel redelijk meevallen, maar ze halen het tempo er aardig uit jaquote:Op zondag 17 januari 2016 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet alleen slecht, maar ook veel nare trekjes.
Het schoppen is begonnen.quote:
Die waren voor Kanon. Zo voelt hij zich op zijn gemak.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:13 schreef Tagliano het volgende:
Ja nu hoorde ik die oerwoudgeluiden ook wel
Het wordt nu genot als die fans doorgaan met oerwoudgeluidenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:14 schreef Sked het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet erg aandachtig meer kijk
Ik heb Ajax al twintig minuten niet meer bij de 16 van ADO gezien.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:14 schreef Sked het volgende:
Ah. Nee dan is het primaquote:Op zondag 17 januari 2016 13:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die waren voor Kanon. Zo voelt hij zich op zijn gemak.
Klopt, ik kijk NPO1quote:Op zondag 17 januari 2016 13:14 schreef Sked het volgende:
Wat een hype ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:14 schreef Brammess het volgende:
Ik vind Maradonny bijzonder matig spelen.
Ajax blijft ook dit jaar maar saai voetbal laten zienquote:Op zondag 17 januari 2016 13:14 schreef Sked het volgende:
Ik mag hopen dat dit een retorische vraag is.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had Jetro veel swag vanmorgen bij Kees?
Het is ADO-publiek.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:18 schreef Ramboetan het volgende:
Bij Ado staan er net als bij Ajax ook 3 donkere jongens in het elftal. Hoe dom kan je zijn.
Beetje kneuzige antwoorden. Was wel beleefd.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dacht dat ik naar dat programma van Johnny de Mol met die downies zat te kijkenquote:Op zondag 17 januari 2016 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kap eens met die kut geluiden.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zaad wedstrijd.
Ludiek sfeertje wel.
Wat zingen ze nu precies?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zaad wedstrijd.
Ludiek sfeertje wel.
Beetje jammer Haags, beter spreek je ze er op aanquote:Op zondag 17 januari 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zaad wedstrijd.
Ludiek sfeertje wel.
dat komt overal voor. Alleen nu bij Den Haag komt het weer in de mediaquote:Op zondag 17 januari 2016 13:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kap eens met die kut geluiden.
Wat hebben jullie een oninteressant ploegje zegquote:Op zondag 17 januari 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zaad wedstrijd.
Ludiek sfeertje wel.
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:20 schreef GGMM het volgende:
Wat voor geluid maakt een oerwoud eigenlijk?
Haha ja vastquote:Op zondag 17 januari 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat komt overal voor. Alleen nu bij Den Haag komt het weer in de media
gnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngquote:Op zondag 17 januari 2016 13:20 schreef GGMM het volgende:
te snel op 0-1 voor ADOquote:Op zondag 17 januari 2016 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zaad wedstrijd.
Ludiek sfeertje wel.
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:20 schreef GGMM het volgende:
Bazoer, Bazoer je moeder is een hoer.quote:
Deze man...twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 17-01-2016 om 13:20:53En Van Boekel is natuurlijk ook geen knip voor neus waard. Een scheidsrechter die racisme fans @ADODenHaag tolereert #adoaja @KNVB #Ajax reageer retweet
Wat een hoogstaande lyrics. Past wel bij het publiek daarquote:Op zondag 17 januari 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bazoer, Bazoer je moeder is een hoer.
De boer ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag, jodenkoeken negerzoenen gele en groene...
Dus geen racistische liedjes over Bazoer.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De boer ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag, jodenkoeken negerzoenen gele en groene...
12e manquote:Op zondag 17 januari 2016 13:21 schreef Cavaliers het volgende:
Deze man...twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 17-01-2016 om 13:20:53En Van Boekel is natuurlijk ook geen knip voor neus waard. Een scheidsrechter die racisme fans @ADODenHaag tolereert #adoaja @KNVB #Ajax reageer retweet
Wat denk jij ervan, Haags?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
man man man maak je niet druk. Dit komt overal voor.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een hoogstaande lyrics. Past wel bij het publiek daar
Lol serieus?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wegkijker gespot.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
man man man maak je niet druk. Dit komt overal voor.
waren wel wat apen geluiden. Maar staan wel meer donkere spelers in het veld ook bij ado. Dus zie het probleem niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus geen racistische liedjes over Bazoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |