Ik wacht op de opstelling van de geniale Cocuquote:Op zondag 17 januari 2016 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel ons eens met hoeveel PSV gaat verliezen vanmiddag?
Sinds wanneer ben jij lid van FC Indekken?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat dit niet winnen. Dat voel je aan alles, of zie je aan alles.
John de Wolf is dat.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Pereiro heeft wel een lelijke tattoo zeg.
Ik zie een hopeloos middenveld dus dat baart me zorgen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij lid van FC Indekken?
Bijzonder dat iemand die zo'n hekel heeft aan davy stiekem zo op hem lijkt..quote:Op zondag 17 januari 2016 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
indekkenquote:Op zondag 17 januari 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat dit niet winnen. Dat voel je aan alles, of zie je aan alles.
Ik zie tot nu toe geen reden om te verwachten dat Ajax dit niet op individuele kwaliteit beslist.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:43 schreef Tchock het volgende:
Zou voor de competitie wel leuk zijn als Ajax verliest.
Ik trap niet in je trollpogingen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat iemand die zo'n hekel heeft aan davy stiekem zo op hem lijkt..
Ach, veel meer dan dit verwacht ik niet en zeker niet in een traditionele kutwedstrijdquote:
?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik trap niet in je trollpogingen.
Ajax sust ADO in slaap.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het eerste kwartier is precies zoals verwacht.
Die kan ik je wel vast geven in het geval van winst: "Drie punten en de wedstrijd verder vergeten"quote:Op zondag 17 januari 2016 12:44 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben al aan het F5en voor de analyse van Ratjetoe en Pedroso.
Mijn voorspellingen tegen Roda, Willem II en Excelsior kwamen gewoon uit hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy dekt zich in voor RKVV - PSV. Just sayin'
GucciSWAGquote:Op zondag 17 januari 2016 12:46 schreef Brammess het volgende:
Cillessen heeft een pet op
Veel topsporters zijn hem hier in voorgegaan.
[ afbeelding ]
Dat is gezellig.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
Ik post nu ook mee. Kijken deed ik al.
De gezelligheid in het topic neemt toequote:Op zondag 17 januari 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
Ik post nu ook mee. Kijken deed ik al.
Ja oke, davy is wel een debiel ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy dekt zich in voor RKVV - PSV. Just sayin'
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De gezelligheid in het topic neemt toe
Ik heb ook geen idee wat er met Lestienne en Zoet is gebeurd verder.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:47 schreef Tagliano het volgende:
Zijn er trouwens nog berichten geweest over hoe dat is afgelopen met Tete en die aanhouding?
Die moet voorkomen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:47 schreef Tagliano het volgende:
Zijn er trouwens nog berichten geweest over hoe dat is afgelopen met Tete en die aanhouding?
Boete gekregen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat er met Lestienne en Zoet is gebeurd verder.
Laten we hopen dat dat in verband met een transfer is. Al is het prettig dat er geen shitload aan verdedigers op de bank zitquote:
Hij heeft er al 6 gemaakt tegen Ajax.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:48 schreef Dven het volgende:
Duplan. Dat is toch die Utrechtenaar die z'n beste wedstrijden toch altijd tegen Ajax speelt?
Tagliano en ik volgen onze clubs op de voet.quote:
Ik weet niet of ie echt homo is.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:48 schreef Dven het volgende:
Duplan. Dat is toch die Utrechtenaar die z'n beste wedstrijden toch altijd tegen Ajax speelt?
Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer je altijd pedagogisch om te gaan met debielen?
Ik twijfel of ik één bericht gemist heb of het er überhaupt niet was, krijg je ditquote:Op zondag 17 januari 2016 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tagliano en ik volgen onze clubs op de voet.
Wist je dat Hansen een goal heeft gemaakt met zijn hak tegen PSV?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:49 schreef Tchock het volgende:
Serieus elke fucking wedstrijd dat doelpunt van Hansen noemen. WE WETEN HET.
Uiteraard van Gudelje, die daarmee weer legio krediet krijgt.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Straks een raak zondagsschot en dan hebben we weer gedomineerd
Al wint Ajax met 0-4. Dit middenveld is zo walgelijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Straks een raak zondagsschot en dan hebben we weer gedomineerd
27 januari, om precies te zijn. Wordt verdacht van belediging ambtenaar en verzet bij aanhouding. Da's een geldboete normaliter.quote:
Nee de voorhoede is lekkerquote:Op zondag 17 januari 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al wint Ajax met 0-4. Dit middenveld is zo walgelijk.
Dat scheeltquote:Op zondag 17 januari 2016 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
27 januari, om precies te zijn. Wordt verdacht van belediging ambtenaar en verzet bij aanhouding. Da's een geldboete normaliter.
Dat is net zoiets als Eternal Flame draaien en zeggen dat het gerucht gaat dat Susanna Hoffs het naakt ingezongen heeft.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:49 schreef Tchock het volgende:
Serieus elke fucking wedstrijd dat doelpunt van Hansen noemen. WE WETEN HET.
Een wedstrijd duurt 90 minuten + extra tijd.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef Cavaliers het volgende:
De voorspellingen van Opperkleurder nemen we voortaan met een korreltje zout.
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef Tagliano het volgende:
Mexicanobakker vindt Younes een voetballer van niets
Gudelj van 40-45 meter in de kruisingquote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik ga ff koffie halen, mis ik een goal.
Graag een uitgebreide beschrijving van de goal.
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Eternal Flame draaien en zeggen dat het gerucht gaat dat Susanna Hoffs het naakt ingezongen heeft.
Hopelijk ga je straks nog een kopje koffie halenquote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
Een hopeloze zwieber naar voren, frommelen en raak.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
Younes.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |