Waar is de reflectie van de witte schoenen?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:41 schreef StaceySinger het volgende:
niemand hoeft te zien wat ik zie
iedereen mag een eigen mening hebben![]()
[ afbeelding ]
http://www.gooieneemlande(...)deo?lref=r_regionaalquote:Belangrijk is volgens de politie de vaststelling dat ze op dat moment alleen is. Tenminste, als het inderdaad gaat om het omgekomen meisje uit Hollandsche Rading. De Neuweg ligt exact op de route die afgelopen weekeinde werd ontdekt met hulp van een zoekhond.
De politie beschikt over veel meer beeldmateriaal
En dat is allemaal bekeken. En de politie zegt dan: "Belangrijk is volgens de politie de vaststelling dat ze op dat moment alleen is."quote:Op zondag 17 januari 2016 01:06 schreef suzi1 het volgende:
De politie beschikt over veel meer beeldmateriaal, maar dat is nog niet geschikt om te laten zien.
als het inderdaad gaat om het omgekomen meisje uit Hollandsche Rading.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dat is allemaal bekeken. En de politie zegt dan: "Belangrijk is volgens de politie de vaststelling dat ze op dat moment alleen is."
Waarom val jij mensen zo aanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als Miss Marple haar in Hilversum idd mogelijk gezien heeft, maar niet als Miss Marple in Breda op z'n zolderkamer scenario's zit te bedenken terwijl Miss Marple al 20 jaar niet meer in Hilversum geweest was.
Wauw wat goed dit beeldmateriaal!!!!!!quote:Op zondag 17 januari 2016 00:33 schreef StaceySinger het volgende:
het lijkt zelfs wel of ze even vastgepakt word in 1 of 2 beeldjes
en dat die vent meteen erna naast haar gaat lopen
[ afbeelding ]
Dit dus....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik blijf die hele zaak toch gek vinden. Het is op een normale pas minstens 35 minuten lopen van de kroeg waar ze als laatst gezien is, en de plek waar ze onder de trein kwam. Ze had geen jas aan, had gedronken en heel warm was het die avond niet volgens mij. Op basis van waar haar telefoon gevonden is heeft ze niet de meest directe route genomen, maar heeft ze zeker een uur door woonwijken gelopen.
Het gaat er bij mij gewoon niet in dat een meisje vrolijk met vrienden uit is, naar de WC gaat en daarna ineens besluit om naar een spoorovergang 3 kilometer verderop te lopen, zonder jas, halverwege haar telefoon weg gooit, om vervolgens zelfmoord te plegen. Het is een belachelijke redenatie om te denken dat hier niet iets aan vooraf is gegaan. En aangezien ze blijkbaar direct nadat ze terug kwam van de WC de tent verliet in flinke haast (want geen jas), zou ik eerder denken dat er iets is voorgevallen op de WC. Iets waar je een flinke trauma aan over houdt, zo snel mogelijk van weg wil en waar je je diep voor schaamt, zoals een verkrachting. Zelfs iemand die suïcidaal is komt niet plotseling tot dat besluit midden tijdens een avondje stappen met vrienden. Dat geloof ik gewoon niet. Ik kan de logica daarbij niet vinden.
De fout die je maakt is dat je redeneert als een volwassene, niet als een puber.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat iemand er hier een complot inziet heb ik nog niemand horen zeggen er wordt ook niemand van ook maar iets beschuldigd
En waarom zou je niet net zoals de politie doet ook wat dingetjes onderzoeken ?
Ik kan me bijv niet voorstellen dat als een jong meisje van 16 die onderweg naar huis is en langs
een verlichte & verharde weg loopt (de Utrechtseweg) dan ineens een pikdonkere bosweg inslaat ?
[ afbeelding ]
Ze had ruzie met haar vriendinnen, zelfs zo erg dat ze een vriendin had geslagen, vervolgens is ze door de nooduitgang naar buiten gestormd.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik blijf die hele zaak toch gek vinden. Het is op een normale pas minstens 35 minuten lopen van de kroeg waar ze als laatst gezien is, en de plek waar ze onder de trein kwam. Ze had geen jas aan, had gedronken en heel warm was het die avond niet volgens mij. Op basis van waar haar telefoon gevonden is heeft ze niet de meest directe route genomen, maar heeft ze zeker een uur door woonwijken gelopen.
Het gaat er bij mij gewoon niet in dat een meisje vrolijk met vrienden uit is, naar de WC gaat en daarna ineens besluit om naar een spoorovergang 3 kilometer verderop te lopen, zonder jas, halverwege haar telefoon weg gooit, om vervolgens zelfmoord te plegen. Het is een belachelijke redenatie om te denken dat hier niet iets aan vooraf is gegaan. En aangezien ze blijkbaar direct nadat ze terug kwam van de WC de tent verliet in flinke haast (want geen jas), zou ik eerder denken dat er iets is voorgevallen op de WC. Iets waar je een flinke trauma aan over houdt, zo snel mogelijk van weg wil en waar je je diep voor schaamt, zoals een verkrachting. Zelfs iemand die suïcidaal is komt niet plotseling tot dat besluit midden tijdens een avondje stappen met vrienden. Dat geloof ik gewoon niet. Ik kan de logica daarbij niet vinden.
Als je het filmpje echt goed zou bekijken dan zou je wel een andere mening hebben.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wauw wat goed dit beeldmateriaal!!!!!!
Als je dit filmpje nog eens goed bekijkt, zie je ook iemand naast haar lopen!
Ik ben erg vertrouwd met beeldmateriaal, beter dan jij vermoed ik!quote:Op zondag 17 januari 2016 02:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als je het filmpje echt goed zou bekijken dan zou je wel een andere mening hebben.
Je bent nog niet helemaal vertrouwd met reflectie en beeldvervorming daardoor.
Maar je zult je mening al wel weer vastgezet hebben
ik kan echt niemand naast haar zien lopen, ik zie wel iets van een schaduw denk van de verlichting maar kan er geen 2e persoon uithalen.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wauw wat goed dit beeldmateriaal!!!!!!
Als je dit filmpje nog eens goed bekijkt, zie je ook iemand naast haar lopen!
Heeft niks opgeleverd.quote:Op zondag 17 januari 2016 02:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik kan echt niemand naast haar zien lopen, ik zie wel iets van een schaduw denk van de verlichting maar kan er geen 2e persoon uithalen.
heeft de telefoon nog wat opgeleverd? of is dat nog niet bekend/geheim?
Dit dus, reinste verzinsels.quote:Op zondag 17 januari 2016 02:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik kan echt niemand naast haar zien lopen, ik zie wel iets van een schaduw denk van de verlichting maar kan er geen 2e persoon uithalen.
Moet er iemand overtuigd worden dan, wat als ze niet alleen was en men ziet dit over het hoofd. Dat zou pas erg zijn, ik zie wel iemand lopen naast haar, maar heb alles tot in den treure uitvergroot. Reflectie kan bijna niet aangezien je 3x witte schoenen ziet op een bepaald moment.quote:
De persoon is iig alleen.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als het inderdaad gaat om het omgekomen meisje uit Hollandsche Rading.
Maar ze zijn het iig over eens dat het om 1 persoon gaat op de beelden.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:10 schreef StaceySinger het volgende:
plus
De familie heeft de beelden van De Cocon bekeken, maar kan niet met honderd procent zekerheid zeggen dat het gaat om Dascha. Jens: ,,Misschien lopen wel honderdduizend meisjes op die manier.'' Maar natuurlijk niet zonder jas in een koude, natte, stormachtige herfstnacht.
Nee, niemand hoeft overtuigd te worden. Het is allemaal gekkigheid.quote:Op zondag 17 januari 2016 02:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Moet er iemand overtuigd worden dan, wat als ze niet alleen was en men ziet dit over het hoofd. Dat zou pas erg zijn, ik zie wel iemand lopen naast haar, maar heb alles tot in den treure uitvergroot. Reflectie kan bijna niet aangezien je 3x witte schoenen ziet op een bepaald moment.
En een opening tussen de ene en de ander persoon, arm in arm, of dicht naast elkaar.
Dat dus?quote:
Ok en nu zonder dat beelden uit je dromen tellen...quote:Op zondag 17 januari 2016 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik ben erg vertrouwd met beeldmateriaal, beter dan jij vermoed ik!
Dus oordeel niet zo snel jij.
Hier zijn er meer mensen die het ook zagenquote:Op zondag 17 januari 2016 02:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar ze zijn het iig over eens dat het om 1 persoon gaat op de beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |