Foto is van een dik half uur geleden, en weerberichten en weermannen/vrouwen.....ik heb er niks mee, ik zie buiten wel welk weer het is -->> Nu; droog, geen wind en 3,5 °C.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed die weerberichten klopppen
Het is niet de bedoeling dat je ballen uit de ballenbak in je broekzak stopt, voorruit gooi ze even terug in de bak.quote:
Heb je niet geluisterd dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb de mededeling niet gehoord.
jezusquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering, je gelooft het niet maar bij de Action verkopen ze plastic, 'sneeuwballenmakers'.![]()
Waar moet het heen? De jeugd kan geen sneeuwballen meer maken.
Waar?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]
jezusdaar is een topic over trouwens
Dat komt omdat er tegenwoordig geen sneeuw meer is....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering, je gelooft het niet maar bij de Action verkopen ze plastic, 'sneeuwballenmakers'.![]()
Waar moet het heen? De jeugd kan geen sneeuwballen meer maken.
Sneeuwballenmaker staat er nog niet bij, ding staat in de folder van de Action, een kijken of ik er een goed plaatje uit kan rukken...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier!
LIF / Onzinproducten - post ze hier!
op googel ook niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sneeuwballenmaker staat er nog niet bij, ding staat in de folder van de Action, een kijken of ik er een goed plaatje uit kan rukken...
Ah ik heb een plaatje voor je niet van de action wel van intertoys, dus die dingen bestondenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sneeuwballenmaker staat er nog niet bij, ding staat in de folder van de Action, een kijken of ik er een goed plaatje uit kan rukken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |