Op=Op en oja inmiddels is het op.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een prachtig bedacht plan om iedereen nog eens een keertje extra uit te melken.
Dat argument is niet van belang bij Wolfgang Schäuble en andere EU-fanatici.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:59 schreef Perrin het volgende:
Want er zijn nog teveel mensen die aan het eind van de maand wél geld overhouden?
En het dan gek vinden dat partijen zoals de PVV groeien in de peilingen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een prachtig bedacht plan om iedereen nog eens een keertje extra uit te melken.
Logischer lijkt het mij uitkeringen/toeslagen te verlagen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:04 schreef Wintar het volgende:
Op zich logisch dat het geldt ergens vandaan moet komen, maar om dit via extra brandstofheffing te doen is een beetje vreemd.
Het lijkt mij veel logischer om meer inkomensbelasting en vermogensbelasting te heffen.
En de kosten op de migranten zelf proberen te verhalen. Net zoals Denemarken en Zwitserland doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Logischer lijkt het mij uitkeringen/toeslagen te verlagen.
Kosten onze nieuwe Nederlanders straks ook ietsje minder.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Logischer lijkt het mij uitkeringen/toeslagen te verlagen.
Kosten onze nieuwe Nederlanders straks ook ietsje minder.
Het grootste deel blijft. Door gezinshereniging zullen het er eerder meer dan minder worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:07 schreef Hyperdude het volgende:
Gaat die heffing er trouwens weer af als de vluchtelingen weer terug naar huis gaan?
Gelukkig is Duitsland het gidsland in Europa.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:02 schreef BasEnAad het volgende:
Er komt een tijd dat we zelf moeten vluchten voor de idioten hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie zaak idd.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En de kosten op de migranten zelf proberen te verhalen. Net zoals Denemarken en Zwitserland doen.
Hongarije en Polen schijnt het goed vertoeven te zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:02 schreef Hyperdude het volgende:
Laat die Duitsers dat maar lekker zelf doen. Als ze het NL-tax-tarief er op loslaten, kunnen al hun asielzoekers 'gratis' in het Hilton logeren.
on-topic: in welk land kan ik nog geluk gaan zoeken?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |