abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159263015
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:31 schreef Faxie het volgende:
Ow het 'je moet iets te bieden hebben' riedeltje komt ook weer langs...
Ja uiteraard, een relatie, vriendschappelijk of niet, moet wel gelijkwaardig zijn. Iemand heeft jou iets te bieden, anders vond jij diegene niet aardig of leuk. Dan lijkt het me logisch dat jij ook iets kan bieden. Waarom ben jij leuk genoeg voor iemand om een relatie of vriendschap mee te beginnen? En dan bedoel ik niet dat je geld en een auto moet hebben, maar bijvoorbeeld dat je goed naar mensen kan luisteren, er voor ze bent als ze je nodig hebben enzovoorts. Nou ben ik wel benieuwd naar het antwoord.
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:57:14 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159263606
Qua wat te bieden zou ik weinig speciaals weten te zeggen dan de standaard die iedereen al noemt...
pi_159263921
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:37 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja uiteraard, een relatie, vriendschappelijk of niet, moet wel gelijkwaardig zijn. Iemand heeft jou iets te bieden, anders vond jij diegene niet aardig of leuk. Dan lijkt het me logisch dat jij ook iets kan bieden. Waarom ben jij leuk genoeg voor iemand om een relatie of vriendschap mee te beginnen? En dan bedoel ik niet dat je geld en een auto moet hebben, maar bijvoorbeeld dat je goed naar mensen kan luisteren, er voor ze bent als ze je nodig hebben enzovoorts. Nou ben ik wel benieuwd naar het antwoord.
En dan zeggen dat een ander overanalyseert... het is geen CV schijven voor een sollicitatieprocedure hoor :') Je ziet zelf toch ook wel gewoon hoe het loopt als je iemand tegenkomt? Of ga je ook eerst een lijstje in je hoofd samenstellen van wat je te bieden hebt? En ben je echt zo arrogant dat je een ander op zo'n manier benadert dat je jezelf continu afvraagt wat die ander jou 'te bieden' heeft, en anders is het exit? Fijn figuur ben je dan.

Het maakt geen reet uit wat je 'te bieden' hebt, want op ieder potje past een dekseltje :)

En weer typisch dat je als vrijgezel geacht wordt jezelf te verwantwoorden over waarom je een relatie wil hebben en wat je zelf dan te bieden hebt, terwijl een ander zich van de ene in de andere relatie kan storten en daar dan geen woord over gerept wordt...
  Moderator woensdag 20 januari 2016 @ 20:05:33 #254
5428 crew  miss_sly
pi_159263949
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lastig verzuurd te zijn als je zo succesvol bent :)
Definieer succesvol eens.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159263972
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Definieer succesvol eens.
Dat weet je best, je bent het zelf immers ook
  woensdag 20 januari 2016 @ 20:08:35 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159264085
Hou nu eens even op met die venijnige oneliners. Nergens voor nodig en komt het topic en vooral het idee erachter, zo ontzettend niet ten goede.

Iedereen gewoon even ademhalen, openstaan en weer door.

Ohmmmmmm.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 20 januari 2016 @ 20:11:43 #257
5428 crew  miss_sly
pi_159264208
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

En dan zeggen dat een ander overanalyseert... het is geen CV schijven voor een sollicitatieprocedure hoor :') Je ziet zelf toch ook wel gewoon hoe het loopt als je iemand tegenkomt? Of ga je ook eerst een lijstje in je hoofd samenstellen van wat je te bieden hebt? En ben je echt zo arrogant dat je een ander op zo'n manier benadert dat je jezelf continu afvraagt wat die ander jou 'te bieden' heeft, en anders is het exit? Fijn figuur ben je dan.

Het maakt geen reet uit wat je 'te bieden' hebt, want op ieder potje past een dekseltje :)

En weer typisch dat je als vrijgezel geacht wordt jezelf te verwantwoorden over waarom je een relatie wil hebben en wat je zelf dan te bieden hebt, terwijl een ander zich van de ene in de andere relatie kan storten en daar dan geen woord over gerept wordt...
Je draait het om. Iemand die zich van de ene in de andere relatie stort heeft kennelijk in ieder geval op het eerste gezicht iets te bieden dat veel mensen aantrekkelijk vinden. En dan bedoel ik juist niet per se een knappe kop of veel geld, maar voor sommigen zal dat zeker zijn wat ze, op dat moment, zoeken. Maar zo iemand heeft kennelijk een toegevoegde waarde in het leven van veel mensen en kan dus veel relaties hebben.

En dat 'iets te bieden' is dus heel divers.
  Moderator woensdag 20 januari 2016 @ 20:12:30 #258
5428 crew  miss_sly
pi_159264237
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat weet je best, je bent het zelf immers ook
Nee, dat weet ik niet. Ik ben geen succesvol mens, volgens mij.
pi_159264507
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je draait het om. Iemand die zich van de ene in de andere relatie stort heeft kennelijk in ieder geval op het eerste gezicht iets te bieden dat veel mensen aantrekkelijk vinden. En dan bedoel ik juist niet per se een knappe kop of veel geld, maar voor sommigen zal dat zeker zijn wat ze, op dat moment, zoeken. Maar zo iemand heeft kennelijk een toegevoegde waarde in het leven van veel mensen en kan dus veel relaties hebben.

En dat 'iets te bieden' is dus heel divers.
Kortom, je hoeft niet leuk te zijn, als mensen maar denken dat je het bent want verder kijken ze toch niet.

Tenzij je niet zo succesvol bent.... dan krijg je een complete analyse over je heen waarbij alle voors en tegens afgewogen worden en er een nuchtere beslissing genomen wordt of je goed genoeg bent voor iemand of niet. Vervolgens laten ze zich uitwonen door die lekkere hunk, om vervolgens een gebroken hart te krijgen, en terug contact zoeken met je, want je hebt toch wel een heel begripvol luisterend oor te bieden O+
pi_159264632
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kortom, je hoeft niet leuk te zijn, als mensen maar denken dat je het bent want verder kijken ze toch niet.

Tenzij je niet zo succesvol bent.... dan krijg je een complete analyse over je heen waarbij alle voors en tegens afgewogen worden en er een nuchtere beslissing genomen wordt of je goed genoeg bent voor iemand of niet. Vervolgens laten ze zich uitwonen door die lekkere hunk, om vervolgens een gebroken hart te krijgen, en terug contact zoeken met je, want je hebt toch wel een heel begripvol luisterend oor te bieden O+
Met andere woorden; alle vrouwen zijn onbetrouwbare hoeren. Toch faxie?
pi_159264703
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:24 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Met andere woorden; alle vrouwen zijn onbetrouwbare hoeren. Toch faxie?
Je begint het te snappen O+
pi_159264765
Dus, in jouw beleving ben je óf een lekkere hunk waar iedere vrouw het mee wil doen óf een muurbloempje dat goed naar haar problemen kan luisteren. En er zijn geen tussenvormen ofzo?

Wat een raar wereldbeeld.
  Moderator woensdag 20 januari 2016 @ 20:28:56 #263
5428 crew  miss_sly
pi_159264766
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, dat is niet de 'kortom'.

Kortom, je moet een toevoeging zijn aan iemands leven om een (liefdes/vriendschaps)relatie op te bouwen. Die toevoeging kan van alles zijn, en kan ook in bepaalde fases in het leven anders zijn. Dé reden waarom vriendschappen doodbloeden en relaties op de klippen lopen.

Zolang je zelf zo denkt als jij en anderen hier, ben je op geen enkele manier een toevoeging, en dat straal je ook uit.

Wat succesvol betreft: dat heeft echt niets met aantallen veroveringen te maken. Als je dat wel denkt, heb je een heel beperkt wereldbeeld.
pi_159264969
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef DoubleDip het volgende:
Dus, in jouw beleving ben je óf een lekkere hunk waar iedere vrouw het mee wil doen óf een muurbloempje dat goed naar haar problemen kan luisteren. En er zijn geen tussenvormen ofzo?

Wat een raar wereldbeeld.
Net als dat in jouw wereld die paar tips iemand helemaal interessant kunnen maken.
pi_159265070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef Faxie het volgende:

Net als dat in jouw wereld die paar tips iemand helemaal interessant kunnen maken.
Dan lees/begrijp je het verkeerd. Ze kunnen je helpen, maar nogmaals: als je niks onderneemt gebeurt er niks. Je kan bij een vereniging gaan, maar als je niemand aan durft te spreken kom je geen steek verder. Als je daarentegen niet weet wat je moet zeggen, en je krijgt daar een tip over, dan lukt het de volgende keer misschien wel. Of de keer daarna, of daarna, enzovoort. Ik heb eerder juist ook tips gegeven wat je kan doen als er mensen staan te praten en je daar mee wilt praten maar je weet niet hoe. Lid worden alleen is natuurlijk niet genoeg.

[ Bericht 5% gewijzigd door Copycat op 20-01-2016 20:46:03 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 20:45:03 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159265342
Weer open.

De bedoeling is dat dit een positieve, constructieve reeks is. Of in ieder geval wordt, .Als je je -aan welke kant van het spectrum dan ook, even niet zo kunt stellen - kun je beter even iets anders gaan doen en later weer terugkomen. Komt alles en iedereen ten goede.

En weer verder!

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 20-01-2016 20:57:53 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 21:14:44 #267
453280 krulbrullie
Ik ga weer naar buiten!
pi_159266397
-ga je roes uitslapen-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 20-01-2016 21:41:03 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 21:43:06 #268
453280 krulbrullie
Ik ga weer naar buiten!
pi_159267297
Niet hier!

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 20-01-2016 21:44:27 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 21:51:18 #269
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159267550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:31 schreef Faxie het volgende:
Ow het 'je moet iets te bieden hebben' riedeltje komt ook weer langs...
Draai het eens om. Je vriendin hangt de hele dag op de bank, praat niet met je op uhu ja en nee na. Geen eigen mening, nergens zin in. Wil niet op vakantie en wat ze doet is echt iets wat zij alleen kan doen en waar jij niet aan mee kan doen of delen. Ze heeft niks te melden want ze is nooit ergens geweest. En heeft dus niks te vertellen.

Zeg nou zelf, zou jij zo een vriendin willen? Lijkt mij toch niet? En zie daar, elkaar iets te bieden hebben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 20 januari 2016 @ 21:51:20 #270
453280 krulbrullie
Ik ga weer naar buiten!
pi_159267552
Daten via LinkedIN? Done or not done? Ik wil soms ook even een ander vakgebied binnen stappen, even kijken hoe hard die dames van de Big Four werken. En die werken hard, zelfs in de avond hun kennis bijspijkeren. Dat mag ik wel, maar wanneer vraag je die deernes uit? Wanneer komt het gelegen voor die dames?

[ Bericht % gewijzigd door Copycat op 20-01-2016 21:53:24 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 21:53:09 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159267620
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef krulbrullie het volgende:
Daten via LinkedIN? Done or not done? Ik wil soms ook even een ander vakgebied binnen stappen, even kijken hoe hard die dames van de Big Four werken. En die werken hard, zelfs in de avond hun kennis bijspijkeren. Dat mag ik wel, maar wanneer vraag je die deernes uit? Wanneer komt het gelegen voor die dames?
Ik heb het zelf niet gedaan maar als ik de verhalen geloof date mensen wat af via linkedIN
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159268027
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:51 schreef krulbrullie het volgende:
Ehh, LinkedIn is geen datingsite, maar een site waar je contacten kan opdoen om aan een baan of stage oid te komen. Zie je die dames dan alleen via LinkedIn langskomen en denk je 'Leuke meid, ik stuur haar een bericht' of heb je haar ontmoet en wil je daarna een bericht sturen? Random mensen aanspreken via een niet-datingsite lijkt me niet de manier. En als je haar al hebt ontmoet dan staat er als het goed is ook een mailadres of nummer op haar profiel.
  woensdag 20 januari 2016 @ 22:16:45 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159268558
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 22:03 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ehh, LinkedIn is geen datingsite, maar een site waar je contacten kan opdoen om aan een baan of stage oid te komen. Zie je die dames dan alleen via LinkedIn langskomen en denk je 'Leuke meid, ik stuur haar een bericht' of heb je haar ontmoet en wil je daarna een bericht sturen? Random mensen aanspreken via een niet-datingsite lijkt me niet de manier. En als je haar al hebt ontmoet dan staat er als het goed is ook een mailadres of nummer op haar profiel.
Facebook is ook niet van nature een datingsite of om vreemden toe te voegen, toch gebeurd t daar regelmatig.

Same met linkedin. Is t niet voor bedoeld maar het kan wel.
pi_159268683
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 22:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Facebook is ook niet van nature een datingsite of om vreemden toe te voegen, toch gebeurd t daar regelmatig.

Same met linkedin. Is t niet voor bedoeld maar het kan wel.
Alles kan, behalve dat je connecties op FB vooral vrienden en bekenden zullen zijn. Ik denk dat je iemand eerder op FB (privé) toevoegt dan op LinkedIn (zakelijk).
  woensdag 20 januari 2016 @ 22:25:39 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159268859
Zullen we LinkedIn lekker zakelijk links laten liggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')