Ooit fotos van Berlijn 1945 gezien?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hoop je dat echt ja?
[ afbeelding ]
Ik ben alleen verantwoordelijk voor wat ik heb geschreven, het zijn de kronkels in jouw hoofd die er een vergelijking met Syrië van maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:42 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Komt neer op hetzelfde je lult er nu gewoon een kont aan.
Daarom zijn er dit jaar meer vluchtelingen in Bulgarije beland dan in Nederland. Daarom heeft Bulgarije meer vluchtelingen per 100.000 inwoners dan Nederland. Daarom zit er in een dorpje hier net buiten de stad een kamp met 1000 asielzoekers.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:07 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Makkelijk lullen. Daar wil geen vluchteling wonen...
Ze zoeken welvaart, niet nog meer armoe...
Dan nog is dat geen garantie, er schijnen nogal wat waardeloze zwemvesten in omloop te zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:44 schreef luxerobots het volgende:
Over heel 2014 kwamen 3279 bootvluchtelingen om, aldus RTL Nieuws. Cijfers over 2015 heb ik niet kunnen vinden.
In 2014 kwamen 562.265 vluchtelingen naar Europa. Als we stellen dat 50% via de Middellandse zee kwam, dan is dat 281132 vluchtelingen. 3279 daarvan is 0,6%.
Als je hoort dat 3279 vluchtelingen omkomen is dat natuurlijk (te) veel. Maar op de totale stroom is het weinig. Daarnaast kan een vluchteling zijn overlevingskans natuurlijk dik vergroten door een zwemvest om te doen.
Ik heb het ook niet over garanties, wel over je overlevingskans vergroten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan nog is dat geen garantie, er schijnen nogal wat waardeloze zwemvesten in omloop te zijn.
Mooie reactie. Ik zal het voor je samenvatten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Mooie reactie, zeer mee eens.
Maar ben bang dat de mannen gewoon fijn onder elkaar willen "praten", want zij hebben zoveel ervaring hiermee, weten precies hoe het zit, veel beter dan de vrouwen die wat te zeggen hebben over dit onderwerp.
Alles was in die tijd anders. De badmeester hield je gewoon vast ander verzoop je. Nu ben je meteen verdacht en voor je het weet heb je dezelfde naam als Benno L. Pissen deed je tegen een boom en de wijkagent was gewoon je vriend. En van een ID bewijs hadden we al helemaal nog nooit gehoord. Treinkaartjes kocht je in de trein. Conducteur had een dienstverlenende taak in plaats van een controlerende taak. Hondentoilet bestond niet en brommer rijden deed je vanaf je twaalfde geen wijkagent die daar een moer om gaf. Die controleerde alleen maar of het fietslichtje wel brandde waar je overigens veel respect voor had.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:25 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ah, de goede ouwe tijd. Jan, Piet en Klaas die met z'n allen hulpeloze vrouwen omsingelden en massaal aanrandden. Zeker een tijd om met een glimlach op terug te kijken. Zit ook geen verschil in de mate waarop lastigvallen gebeurt in de discotheek door de autochtone bevolking en zoals lastigvallen gebeurde tijdens Oud & Nieuw door asielzoekers.
Klopt, deze migranten kiezen helemaal niet het land waar ze het grootste pakket social zekerheid ontvangen. De reden dat Duitsland vorig jaar 1,1 miljoen ontvangen heeft is omdat Duitsland veiliger is dan Oost-Europa. De vluchtelingenkampen in Oost-Europa bestaan dan ook voor de helft uit eigen bevolking vanwege de vele oorlogen die daar woeden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom zijn er dit jaar meer vluchtelingen in Bulgarije beland dan in Nederland. Daarom heeft Bulgarije meer vluchtelingen per 100.000 inwoners dan Nederland. Daarom zit er in een dorpje hier net buiten de stad een kamp met 1000 asielzoekers.
Volg mijn raad aan jou hierboven alsjeblieft op!
Het is geen anti-islam gekanker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook niet beweerd. Het zet wel de discussie in een wat ander perspectief dan alleen maar anti-Islamgekanker.
Ondanks dat mannen en wij dus ook dit soort dingen schijnen te doen kunnen wij er toch omdat we dus mannen zijn niks nuttigs over zeggen en tellen onze ervaringen blijkbaar niet. Opmerkelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mooie reactie. Ik zal het voor je samenvatten.
Vluchtelingen randen vrouwen aan? Hullie doen het ook!
Je bent hem weer goed aan het trollen vandaagquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:00 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het is geen anti-islam gekanker.
Het is gewoon eens nuchter, open en eerlijk erkennen dat de islam ten grondslag ligt al heel veel problemen, waaronder nu die openbare groepsaanrandingen.
Het wordt tijd dat ontkennen van de islamproblemen strafbaar wordt gesteld, net zoals het ontkennen van de holocaust ook strafbaar is.
Same here! It fucking happens,zeg er wat van, sla een hand weg...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk na te denken hoe een alledaags avondje stappen bij ons eruit zag. Op een overvolle dansvloer werd ook wat af gegraaid en als ze een zeer kort mini rokje droeg was het al meestal raak. Moet ik er bij zeggen dat mijn jeugd alweer 20 jaar geleden is en die tijd werd er allerminst moeilijk gedaan over het nu zogenoemde aanranding.
Al die politieagenten die in de media de leugens van hun leiding aan de kaak stelde. Het aftreden van die leiding als gevolg hiervan in combinatie met de bekentenis dat er verkeerde informatie is verstrekt spreekt mijnsinziens boekdelen.quote:
menig bouwvakker met roomblanke huidquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:16 schreef IndigoCrystal het volgende:
Enne er zijn hier vast ook een paar bekend met:
'Pssst, schatje, pssst hey'
*Negeert en loopt door
'HOER!'
Guess who does that....
Funny...heb echt nog nooit meegemaakt dat die gaan schelden als je niet reageert.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
menig bouwvakker met roomblanke huid
Grappig. Vanochtend betoogde er hier nog iemand dat NRC dit soort berichten niet publiceert omdat ze niet binnen de 'linkse agenda' passen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:16 schreef StaceySinger het volgende:
NRC: ‘Wetenschappelijk taboe op onderzoek naar zedenmisdrijven en etniciteit daders’
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)n-etniciteit-daders/
ze schelden soms al zonder het psst schatje Vind je alleen het hardop schelden vervelend?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:21 schreef IndigoCrystal het volgende:
[..]
Funny...heb echt nog nooit meegemaakt dat die gaan schelden als je niet reageert.
Schattig.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
menig bouwvakker met roomblanke huid
Je bent serieus? Ik kan het haast niet geloven.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:00 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ontkennen van de islamproblemen strafbaar wordt gesteld, net zoals het ontkennen van de holocaust ook strafbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |