abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159152745
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:35 schreef TerryStone het volgende:

[..]

In jouw geval noemen we dat hetero.
Hmja. In mijn geval wel. Toch zijn er nogal wat hetero's die behoorlijk misogyn zijn.
pi_159152746
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:37 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

De daders zijn moslim !
En toch is "het is de schuld van de moslims" iets anders dan "het is de schuld van de daders".
pi_159152985
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hmja. In mijn geval wel. Toch zijn er nogal wat hetero's die behoorlijk misogyn zijn.
Er zijn ook hetero's die van pannenkoeken houden.
Onzinnige claims doen kan ik ook jaja
Dat woord heeft nog 0,0 waarde voor mij namelijk aangezien het continu gebruikt wordt wanneer het helemaal niet toepasbaar is. In die zin lijkt het op het gebruik van kwalificaties als racist en seksist die ook hun waarde verloren hebben :)
  zaterdag 16 januari 2016 @ 18:17:05 #279
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_159153032
iets uit 1999 moeten halen om een punt te maken, zwak. Overigens zou het mij niks verbazen als het bij dat kampioensfeest ook arabisch achtige mannen zijn geweest die van de situatie misbruik hebben gemaakt in alle chaos :D
pi_159153067
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:14 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Er zijn ook hetero's die van pannenkoeken houden.
Onzinnige claims doen kan ik ook jaja
Dat woord heeft nog 0,0 waarde voor mij namelijk. :)
Mysogyn? Hoezo?
pi_159153259
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mysogyn? Hoezo?
Het oneens zijn en kritiek hebben op (individuele) vrouwen of kritiek hebben op feminisme wordt al vaak gezien en aangeduid als mysogyn. Daarnaast is bijv. laatdunkend uiten over vrouwen geen vrouwenhaat maar seksime.
Het is het verkeerd gebruiken van het woord en de pogingen om deze te herdefiniëren die de waarde tot 0 gereduceerd hebben imo.
pi_159153323
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:26 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Het oneens zijn en kritiek hebben op (individuele) vrouwen of kritiek hebben op feminisme wordt al vaak gezien en aangeduid als mysogyn. Daarnaast is bijv. laatdunkend uiten over vrouwen geen vrouwenhaat maar seksime.
Het is het verkeerd gebruiken van het woord en de pogingen om deze te herdefiniëren die de waarde tot 0 gereduceerd hebben imo.
Hm. Ik heb juist de stellige indruk dat misogynie enorm onderkend wordt. We hebben in Nederland al een vrij maffe manier van omgaan met vrouwen, maar als je ook naar de rest van de wereld kijkt, dan blijkt de vrouw er slechter af te komen dan welke minderheidsgroep dan ook. En dat is dan de helft van de wereldbevolking.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 18:30:21 #283
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159153358
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En toch is "het is de schuld van de moslims" iets anders dan "het is de schuld van de daders".
Inderdaad zijn de daders de schuldige, maar deze daders zijn en blijven moslims.
Waarom mogen moslims niet als dader benoemd worden als ze dat ook zijn ?
Waarom schiet men in de verdediging als het over de islam of over moslims gaat ?
pi_159153456
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Ik heb juist de stellige indruk dat misogynie enorm onderkend wordt. We hebben in Nederland al een vrij maffe manier van omgaan met vrouwen, maar als je ook naar de rest van de wereld kijkt, dan blijkt de vrouw er slechter af te komen dan welke minderheidsgroep dan ook. En dat is dan de helft van de wereldbevolking.
Ik zie dat niet maar goed ik ben dan zelf ook een notoire vrouwenhater*

*wel gek dat mijn vriendin het niet zo ziet en het vaak met mij eens is jaja
pi_159153463
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:30 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Inderdaad zijn de daders de schuldige, maar deze daders zijn en blijven moslims.
Waarom mogen moslims niet als dader benoemd worden als ze dat ook zijn ?
Waarom schiet men in de verdediging als het over de islam of over moslims gaat ?
waarom zijn mannen hier meer mee bezig dan vrouwen. Obsessie?
De daders die vrouwen aanranden of verkrachten zijn man, en al jaren van alle religies en huidskleuren
pi_159153465
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

jij bracht anders het psst en hoer noemen zelf hier voor eerst ter sprake, wat was jouw bedoeling dan daarmee?
Jullie dames hebben wel veel uitleg nodig zeg. Misschien moet er idd een piemel in...

Klopt ja, misschien was het duidelijker als ik het toe had gevoegd aan mijn post vlak daarvoor. Het verschil tussen...

En maar doen alsof het een vrouwending is...het gaat ons verdorie allemaal aan! ONZE Westerse samenleving wordt bedreigd. Zien jullie dat nou echt niet of lobbyen jullie alleen voor wijven issues? Screw all men is wat ik bij jullie proef.
pi_159153516
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:35 schreef IndigoCrystal het volgende:

[..]

Jullie dames hebben wel veel uitleg nodig zeg. Misschien moet er idd een piemel in...

Klopt ja, misschien was het duidelijker als ik het toe had gevoegd aan mijn post vlak daarvoor. Het verschil tussen...

En maar doen alsof het een vrouwending is...het gaat ons verdorie allemaal aan! ONZE Westerse samenleving wordt bedreigd. Zien jullie dat nou echt niet of lobbyen jullie alleen voor wijven issues? Screw all men is wat ik bij jullie proef.
Jij bent gewoon een vent.
pi_159153571
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:34 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik zie dat niet maar goed ik ben dan zelf ook een notoire vrouwenhater*

*wel gek dat mijn vriendin het niet zo ziet en het vaak met mij eens is jaja
Ik heb het niet over jou hoor. Ik ken je niet eens.

Hoe dan ook: persoonlijk vind ik vrouwen op vrijwel alle vlakken toffer dan mannen. Eigenlijk vormen mannen een nogal trieste sekse. Agressief, crimineel, impulsief en plat.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 18:41:48 #289
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159153588
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

waarom zijn mannen hier meer mee bezig dan vrouwen. Obsessie?
De daders die vrouwen aanranden of verkrachten zijn man, en al jaren van alle religies en huidskleuren
Inderdaad ja, alleen nu gaat het om een groep mannen die koud een half jaar in Duitsland zijn en meteen met honderden tegelijk aan vrouwen zitten. Ik weet niet waar jij woont maar ik heb nog nooit gehoord over westerse mannen die met honderden tegelijk vrouwen aanranden.
Misschien een stukje beschaving .....
pi_159153601
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

We hebben in Nederland al een vrij maffe manier van omgaan met vrouwen
Explain please?
pi_159153623
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

Of ze heeft gewoon een punt waar jij geen tegenargumenten op kan verzinnen.
pi_159153647
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

Met vrouwen zoals als jij ga ik dat ook bijna denken ja.

Maar net met plassen had ik nog geen piemel hoor.

Wel leuk dat als het niet strookt met jouw ideeën, ik dus een man moet zijn. Ik ga stuk, wat een grap zeg 😂😂
pi_159153671
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:42 schreef IndigoCrystal het volgende:

[..]

Explain please?
Het normaal vinden dat een jonge vrouw niet veilig alleen over straat kan, bijvoorbeeld. Of het altijd maar als slachtoffer zien van vrouwen. Of het chronische modebeeld dat vrouwen voornamelijk fysiek aantrekkelijk moeten zijn (en dus na hun 40e zo ongeveer zijn afgeschreven).
pi_159153683
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:41 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Inderdaad ja, alleen nu gaat het om een groep mannen die koud een half jaar in Duitsland zijn en meteen met honderden tegelijk aan vrouwen zitten. Ik weet niet waar jij woont maar ik heb nog nooit gehoord over westerse mannen die met honderden tegelijk vrouwen aanranden.
geen idee, ik blijft graag bij groepen dronken kerels uit de buurt. Verder zie ik niet zo in waarom honderden tegelijk erger is dan honderden idividueel op verschillende Tijdstippen. Was je ook zo opgefokt toen de Utrechtse serieverkrachter actief was?
pi_159153730
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:44 schreef IndigoCrystal het volgende:

[..]

Met vrouwen zoals als jij ga ik dat ook bijna denken ja.

Maar net met plassen had ik nog geen piemel hoor.

Wel leuk dat als het niet strookt met jouw ideeën, ik dus een man moet zijn. Ik ga stuk, wat een grap zeg 😂😂
ik baseer me op je uitingen, niet je ideeen want die zijn niet zo bijzonder. Misschien een ophouden met die 'wij vrouwen'? Dat is al uit de mode sinds de jaren 70
pi_159153788
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb het niet over jou hoor. Ik ken je niet eens.

Hoe dan ook: persoonlijk vind ik vrouwen op vrijwel alle vlakken toffer dan mannen. Eigenlijk vormen mannen een nogal trieste sekse. Agressief, crimineel, impulsief en plat.
Mannen zijn ook verantwoordelijk voor de meeste sociale, technische, wetenschappelijke en culturele ontwikkelingen sinds het begin der mensheid, onnoemelijk veel kunst, muziek, literatuur etc etc etc.
Vergeet je ook gemakshalve dat vrijwel alles wat gebouwd moet worden gebouwd is en onderhouden wordt door mannen. Zonder mannen was er geen samenleving laat staan een beschaafde.
Ik zou dat niet triest willen noemen.
pi_159153829
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Mannen zijn ook verantwoordelijk voor de meeste sociale, technische, wetenschappelijke en culturele ontwikkelingen sinds het begin der mensheid, onnoemelijk veel kunst, muziek, literatuur etc etc etc.
Zeker. Aan de andere kant hebben ze vrouwen ook duizenden jaren lang zo beknot dat het een wonder mag heten dat er af en toe toch nog iets op die gebieden uit vrouwelijke hoek kwam.
pi_159153839
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:48 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik baseer me op je uitingen, niet je ideeen want die zijn niet zo bijzonder. Misschien een ophouden met die 'wij vrouwen'? Dat is al uit de mode sinds de jaren 70
Oh kijk en dan mag het niet 'wij vrouwen'? Maar wel als het gaat over sexuele intimidatie? Dan is het wel wij als vrouwen...

Ik spreek niet namens alle vrouwen, alleen mijzelf en gebaseerd op de vrouwen in mijn omgeving.
pi_159153852
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Mannen zijn ook een stuk stabieler dan vrouwen.

Vrouwen worden hysterisch in een ruzie. Ik blijf rustig en wil gewoon normaal praten. Maar vrouwen stampvoeten en krijsen.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 18:54:54 #300
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159153864
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 18:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

geen idee, ik blijft graag bij groepen dronken kerels uit de buurt. Verder zie ik niet zo in waarom honderden tegelijk erger is dan honderden idividueel op verschillende Tijdstippen. Was je ook zo opgefokt toen de Utrechtse serieverkrachter actief was?
Ik vind aanranding en verkrachting iets walgelijks, dat mag je best weten.
Verder vind ik het ronduit schandalig dat je als asielzoeker / vluchteling in het land waar je te gast bent, waar men voor je wil zorgen, jezelf op deze manier gedraagt.
Ik zie dat als totale minachting voor, in de eerste plaats, de Duitse vrouw en in de tweede plaats, voor het land waar je mag verblijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')