abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159151186
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:55 schreef IndigoCrystal het volgende:

[..]

Anders lees je even verder....

Nafluiten/roepen is heel wat anders als actie ondernemen. En ja, bepaalde kleding triggert dat en sommigen gaan helaas dan fluiten of roepen. Drama! Of valt dat tegenwoordig ook al onder aanranden?

Wij vrouwen zijn heilig zeker?
Ik heb verder gelezen en het werd niet beter om eerlijk te zijn.
Persoonlijk vind ik dat gefluit en gedoe net zo irritant als dat psssttt meisje. En ja, echt ongewenst aanraken is erger, maar dat idee dat vrouwen dit zelf uitdagen is dezelfde retoriek die de daders gebruiken.

En nee, vrouwen zijn zeker niet heilig, maar dit gaat nu eenmaal over seksueel lastig vallen, dat vrouwen rotkrengen kunnen zijn, zelf ook de fout in kunnen gaan e.d. doet daarin wat minder toe.
Als een vrouw iemand seksueel lastig valt is dat net zo goed not done wat mij betreft. Daarin zit geen verschil.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_159151216
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Doe ik eigenlijk altijd met mensen die een gesprek beginnen door de ander te diskwalificeren. Dus inderdaad, dat zul jij inmiddels wel herkennen.
Hoe diskwalificeer ik je? Jij kan gewoon niet incasseren, dat is jouw probleem, je deelt erg graag uit en gaat janken als iemand ook maar een beetje hetzelfde doet als jij doet.

Zo ben je nu weer klaar met je ik ben zo zielig gedoe? Heb je nog wat inhoudelijks te melden, of trek je dat niet meer omdat je te emotioneel bent omdat iemand waartegen jij niet aardig doet niet aardig tegen jou doet?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_159151242
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe diskwalificeer ik je?
Nou ja, als de eerste opmerking 'dan heb je onder een steen geleefd' is, dan ben ik wel klaar ja.

Niet erg verder. Ieder zijn manieren.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:03:32 #254
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159151283
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik val je niet aan. Ik classificeer je slechts als pauper. Heb je volledig aan jezelf te wijten met uitspraken als : "Moslims zijn de bron van het kwaad"
Dat is een reactie op een user die van mening is dat we naar aanleiding van de gebeurtenissen in Duitsland de Islam nu niet als de bron van het kwaad moeten zien.
Terwijl op dit moment juist jonge moslimmannen verantwoordelijk zijn voor het gebeuren in diverse Duitse steden, deze jonge mannen zijn wat mij betreft de bron van het kwaad in deze.
pi_159151286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, als de eerste opmerking 'dan heb je onder een steen geleefd' is, dan ben ik wel klaar ja.

Niet erg verder. Ieder zijn manieren.
Dat is dan toch ook zo jigzoz, hier wordt al jaren over gepraat. Alleen hier op fok al heb ik in de jaren daar discussie's over gezien. Die altijd hetzelfde gingen, vrouwen geven aan dat dit echt veelvuldig gebeurd en mannen zeggen dat ze het nooit merken en dus niet waar is.

Maar nu het buitenlanders zijn staan al die mannen ineens op hun achterste poten, staan ze niet vooraan om te zeggen dat zij het echt nooit gemerkt hebben.
pi_159151362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:52 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Vandaar ook die briefjes.
'Die briefjes' idd.
pi_159151425
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is dan toch ook zo jigzoz, hier wordt al jaren over gepraat. Alleen hier op fok al heb ik in de jaren daar discussie's over gezien. Die altijd hetzelfde gingen, vrouwen geven aan dat dit echt veelvuldig gebeurd en mannen zeggen dat ze het nooit merken en dus niet waar is.

Maar nu het buitenlanders zijn staan al die mannen ineens op hun achterste poten, staan ze niet vooraan om te zeggen dat zij het echt nooit gemerkt hebben.
Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik zei? Ik zei niet dat het niet gebeurt, ik zei niet dat de verontwaardiging niet verschrikkelijk selectief is, of wat dan ook. Ik zeg alleen maar dat ik daar destijds, toen ik me nog regelmatig in het uitgaansleven begaf nooit iets over gehoord heb. Als je dat per se blind af wil doen als onzin: oké, doe maar. Maakt me echt niet heel veel uit.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:09:32 #258
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159151444
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:56 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat Polen een Balkanland is, of dat de door mij genoemde landen onderdeel zijn geweest van de strijdende machten in de Balkanoorlog ? Ik geef aan dat buiten de huidige situatie in Oekraïne er in Oost Europa (waar toevallig ook de Balkanlanden liggen) al 15 jaar geen oorlog meer is geweest.

Iets met begrijpend lezen ;)
Dan schreef je dus volledig onsamenhangende en niet van belang zijnde zaken. De Balkanlanden horen overigens niet bij Oost-Europa maar bij Zuid- en Zuidoost-Europa.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159151484
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb verder gelezen en het werd niet beter om eerlijk te zijn.
Persoonlijk vind ik dat gefluit en gedoe net zo irritant als dat psssttt meisje. En ja, echt ongewenst aanraken is erger, maar dat idee dat vrouwen dit zelf uitdagen is dezelfde retoriek die de daders gebruiken.

En nee, vrouwen zijn zeker niet heilig, maar dit gaat nu eenmaal over seksueel lastig vallen, dat vrouwen rotkrengen kunnen zijn, zelf ook de fout in kunnen gaan e.d. doet daarin wat minder toe.
Als een vrouw iemand seksueel lastig valt is dat net zo goed not done wat mij betreft. Daarin zit geen verschil.
Het is ook irritant ja, klopt. En ik zeg helemaal niet dat vrouwen het zelf uitlokken (al zijn die er ook genoeg!)

Dat gejank over aanraken en langs je glijden tijdens het stappen... It happens, trek je bek open en zeg er wat van. Zowel man als vrouw!

'We' willen toch gelijke rechten en kunnen hetzelfde als mannen, man the fuck up zeg.
pi_159151527
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Zodra jij als man denkt dat het allemaal niet voorkomt en ervaringen van vele vrouwen zo wegwuift, niet eens serieus wil nemen dan mag je je best eens op je achterhoofd gaan krabben of je ervaringen wel kloppen.
Gelukkig hebben we jou dan, de spreekbuis en ervaringsdeskundige van alle vrouwen die als dusdanig het alleenrecht heeft ervaringen van anderen weg te wuiven.
Vertel ons wat we moeten denken majesteit...
pi_159151542
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:10 schreef IndigoCrystal het volgende:

[..]

Het is ook irritant ja, klopt. En ik zeg helemaal niet dat vrouwen het zelf uitlokken (al zijn die er ook genoeg!)

Dat gejank over aanraken en langs je glijden tijdens het stappen... It happens, trek je bek open en zeg er wat van. Zowel man als vrouw!

'We' willen toch gelijke rechten en kunnen hetzelfde als mannen, man the fuck up zeg.
Tijdens het stappen? Ook door niet-moslims? -O-
pi_159151572
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:12 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we jou dan, de spreekbuis en ervaringsdeskundige van alle vrouwen die als dusdanig het alleenrecht heeft ervaringen van anderen weg te wuiven.
Vertel ons wat we moeten denken majesteit...
Ja, want ik ben echt de enige vrouw die dit zegt.

Sorry voor je dat ik vrouwen die dit zelf meemaken wat serieuzer neem als jou.
pi_159151590
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:10 schreef IndigoCrystal het volgende:

[..]

Je laat precies zien waar ik op doel.
Seksueel lastig vallen is gewoon voor een deel geaccepteerd. Niet over zeuren, dan ben je een zeikwijf.

Dat het vrijwel elke keer als je uit bent gebeurd geeft allemaal niet, is normaal, hoort erbij, boys will be boys. Dat wil zeggen als het iemand uit de andere groep is, dan is het ineens geweld wat echt niet door de beugel kan.

En vrouwen die het zelf uitlokken? Die ongewenst aanraken e.d. uitlokken?
pi_159151640
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:24 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

De islam, of beter gezegd moslims zijn de bron van het kwaad, zij zijn op dit moment verantwoordelijk voor de massale aanrandingen in verschillende Duitse steden.
Dus is het nu geheel terecht om naar hen te wijzen.
De daders zijn verantwoordelijk. Los daarvan suggereer je iets dat ik niet zo heb gezegd. Maar ik merk dat het verschrikkelijk lastig is om in dit soort discussies iets genuanceerds te zeggen zonder verkeerd geïnterpreteerd te worden.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:18:47 #265
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159151664
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

'Die briefjes' idd.
Blijf maar lekker blind voor de feiten, mij heb je er niet mee.
Fade to Black
pi_159151684
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:18 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Blijf maar lekker blind voor de feiten, mij heb je er niet mee.
Er zijn geen feiten, idioot. Beter erken je gewoon dat je louter vermoedens hebt.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:20:48 #267
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159151715
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Er zijn geen feiten, idioot. Beter erken je gewoon dat je louter vermoedens hebt.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)grote-borsten-fucken
Fade to Black
pi_159151721
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, want ik ben echt de enige vrouw die dit zegt.

Sorry voor je dat ik vrouwen die dit zelf meemaken wat serieuzer neem als jou.
Zo zijn er tal van mannen EN vrouwen met andere ervaringen maar die tellen niet in jouw beperkte visie.
Dat jij vrouwen hoger hebt staan dan mannen was al bekend inderdaad. Ik hoef je denk niet te vertellen hoe we zo'n iemand noemen.
pi_159151801
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Je laat precies zien waar ik op doel.
Seksueel lastig vallen is gewoon voor een deel geaccepteerd. Niet over zeuren, dan ben je een zeikwijf.

Dat het vrijwel elke keer als je uit bent gebeurd geeft allemaal niet, is normaal, hoort erbij, boys will be boys. Dat wil zeggen als het iemand uit de andere groep is, dan is het ineens geweld wat echt niet door de beugel kan.
Dat zeg ik niet... al vind ik jou wel een zeikwijf ja.

Als iemand je lastigvalt of je hebt er last van kan je toch je mond open trekken? Ik ben er maar al te bekend mee vanuit Amsterdam. En tot op zekere hoogte is het toch echt boys will be boys.

Daarbij is mijn ervaring ook nog eens dat ik vroeger werd aangezien voor Marokkaanse en dat gaf extra issues. Als je je alles gaat aantrekken omdat je een 'weerloos' vrouwtje bent en alles als sexueel lastig vallen ziet, terwijl het waarschijnlijk vaker perongeluk is in die oh zo lege kroeg....tja...
pi_159151843
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:20 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Zo zijn er tal van mannen EN vrouwen met andere ervaringen maar die tellen niet in jouw beperkte visie.
Dat jij vrouwen hoger hebt staan dan mannen was al bekend inderdaad. Ik hoef je denk niet te vertellen hoe we zo'n iemand noemen.
Ik ben wel zo iemand die vrouwen hoger heeft zitten dan mannen*, maar ik weet niet hoe we zo iemand noemen.

*vriendin noemt me zelfs mannenhater. Jajajaja...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2016 17:27:35 ]
pi_159152035
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ben wel zo iemand die vrouwen hoger heeft zitten dan mannen*, maar ik weet niet hoe we zo iemand noemen.

*vriendin noemt me zelfs mannenhater. Jajajaja...
In jouw geval noemen we dat hetero.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:37:42 #272
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_159152092
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De daders zijn verantwoordelijk. Los daarvan suggereer je iets dat ik niet zo heb gezegd. Maar ik merk dat het verschrikkelijk lastig is om in dit soort discussies iets genuanceerds te zeggen zonder verkeerd geïnterpreteerd te worden.
De daders zijn moslim !
pi_159152296
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Geen bron dus.

In dit NRC-artikel komen verscheidene experts aan het woord. Speciaal voor jou citeer ik dit stuk:

[..]

Maar houd vooral stellig vast aan je op dit moment veel te voorbarige mening, ongenuanceerde randdebielen hebben we namelijk nog niet genoeg op FOK!
Goh, alsof de persoonlijke mening van een huis-tuin en keukenpsycholoog de doorslaggevende bron is.

Je hanteert hier een drogreden. Ik zal uitleggen waarom:

http://www.telegraaf.nl/b(...)rkina_Faso_op__.html

Dit bericht verwijst naar de zoveelste aanslag van moslimterroristen op de wereldwijde toeristenindustrie. Doel van die aanslagen is het ondermijnen van die industrie zodat burgers er niet meer op vakantie durven gaan. Ik denk dat je weinig mensen kunt vinden die dat patroon willen tegenspreken. Behalve Guus_Geluk7 die stelt waar de bron van een dergelijke aanname is.

Terug naar Keulen. Groepsgedrag kun je aansturen. Het kost een enkeling niet veel moeite om een meerderheid onder bepaalde voorwaarden dingen te laten doen die ze als individu minder snel zouden doen. Ik gebruik hier het woord individueel omdat de ideologische achtergrond juist een groepsgebeuren is en makkelijker aan te wakkeren. Vinden dat je een vrouw die niet volgens islamitische traditie gekleed is mag aanranden omdat ze dit uitlokt.

Wat toevallig dat dit op zo'n grote schaal plaatsvond.

Wat toevallig dat dergelijke praktijken al vaker hebben plaatsgevonden, juist in die landen die voldoen aan de beschrijving van honderden getuigen van deze daders. Als hiertussen veel autochtone daders zouden zitten, dan zou dit een hele andere discussie zijn. Maar dat is het niet.

Wat toevallig dat blijkt dat deze gebeurtenis niet alleen heeft plaatsgevonden in Keulen, maar ook in andere Duitse als buitenlandse steden (zoals Helsinki) op precies hetzelfde tijdstip.

Massahysterie? Waarom heeft de Keulse politieleiding dan zichtbaar gelogen over deze gebeurtenis? Moest het hoofd van de politie daarvoor opstappen?

Ik kijk naar de gegeven feiten met de juiste achtergronden en van daaruit valt de enige juiste conclusie te trekken. Dit was vooropgezet, dit was georganiseerd. Dit is precies waar de tegenstanders van deze ongeorganiseerde vluchtelingenstroom voor hebben gewaarschuwd. Net zoals ze hun gelijk hebben behaald dat er wel degelijk aanslagplegers onder deze vluchtelingenstroom zat. Of wil je dit ook nog glashard blijven ontkennen nadat het bewijs hiervoor (na Parijs) is geleverd? Deze vluchtelingenstroom is een militaire als een ideologische strategie om onze samenlevingen verder te destabiliseren. Om burgers tegen elkaar op te zetten. Ik vind het spijtig voor al die mensen die daadwerkelijk voor dit geweld zijn gevlucht, maar de tijd van stoïcijn wegkijken is echt voorbij. We hebben méér binnengehaald dan vluchtelingen alleen. Hoe sneller we dit als samenleving durven te erkennen hoe beter we hier als samenleving op kunnen anticiperen.
pi_159152445
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:55 schreef IndigoCrystal het volgende:

[..]

Anders lees je even verder....

Nafluiten/roepen is heel wat anders als actie ondernemen. En ja, bepaalde kleding triggert dat en sommigen gaan helaas dan fluiten of roepen. Drama! Of valt dat tegenwoordig ook al onder aanranden?

Wij vrouwen zijn heilig zeker?
jij bracht anders het psst en hoer noemen zelf hier voor eerst ter sprake, wat was jouw bedoeling dan daarmee?
pi_159152744
Eigenlijk mis ik ook wel de man in dit verhaal. vrouwen gaan toch niet altijd alleen op stap, zij hebben toch ook mannen aan hun zijde, waar zijn zij als hun vriendin wordt aangerand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')