quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp is dat een hele vooruitgang in vergelijking met een uur of anderhalf geleden
Als je je hier kan gedragen en we je tof vinden verdien je misschien uiteindelijk een plek in de WA groepquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:53 schreef TimothyTomato het volgende:
Sja, ik zit hier nu ook pas een half uurtje
Ik zal mij wel proberen te gedragenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Als je je hier kan gedragen en we je tof vinden verdien je misschien uiteindelijk een plek in de WA groep
Goede insteek!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:55 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ik zal mij wel proberen te gedragenMeestal ouwehoer ik met iedereen wel mee, en als het mij te vreemd word, of er word te veel beledigd, dan haak ik wel even af
Hier wordt niemand beledigd of gepest etc daarom kunnen ze het niet zo goed hebben in de klb,quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:55 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ik zal mij wel proberen te gedragenMeestal ouwehoer ik met iedereen wel mee, en als het mij te vreemd word, of er word te veel beledigd, dan haak ik wel even af
Dat is altijd fijn natuurlijk, lachen, tetten, muziek. Mijn levenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier wordt niemand beledigd of gepest etc daarom kunnen ze het niet zo goed hebben in de klb,
Gewoon altijd lachen hier
Een beetje KUT?! Past ook wel bij mijn leven, veel kut heb ik niet meerquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:58 schreef renwan het volgende:
TETTEN, BIER en een beetje KUT, HOER, HOMO, RUSTAAGH roepen!
Dat is waar het hier om draait
Daar ging de fittie ook over, en ik was der ff klaar mee dat ze hier weer liepen te kuttenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:58 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ruzie en saaie haat zaaien is nergens voor nodig.
Ik voel je broederquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:00 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Een beetje KUT?! Past ook wel bij mijn leven, veel kut heb ik niet meer
Ik heb die ruzie niet echt meegekregen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar ging de fittie ook over, en ik was der ff klaar mee dat ze hier weer liepen te kutten
Ik ook niet, kwam aan het einde ergens binnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:02 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ik heb die ruzie niet echt meegekregen.
Dan liever deze, echt briljant gedaan.quote:
Je hebt mijn ex ontmoet?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:02 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik pussy voelde was ongeveer een maand of 8 terug, en dat mens was psycho
Dat is wel echt terecht ja! Dit is ONZquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ook niet, kwam aan het einde ergens binnen.
KLB liep hier te kutten ofzo en Geerd vond het niet cool. Volkomen terecht ook
Dat heeft godverdomme geen zak met carnaval te maken manquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:03 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Dan liever deze, echt briljant gedaan.
En ik had wat dingen niet moeten zeggen, deapress stampte meteen heel Fok! doorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ook niet, kwam aan het einde ergens binnen.
KLB liep hier te kutten ofzo en Geerd vond het niet cool. Volkomen terecht ook
Door dat wijf moest ik mijn telefoon nummer veranderen, nieuw Facebook account aanmaken etc. Was echt psychisch.quote:
Nou en manquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat heeft godverdomme geen zak met carnaval te maken man
Berouw tonenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
En ik had wat dingen niet moeten zeggen, deapress stampte meteen heel Fok! door
Oké, niet mijn ex dusquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:04 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Door dat wijf moest ik mijn telefoon nummer veranderen, nieuw Facebook account aanmaken etc. Was echt psychisch.
Begon midden in een telefoon gesprek zomaar tegen mij te schreeuwen.
Als ik met haar zat te skypen en ik werd door een vriendin gebeld omdat we bijvoorbeeld zouden uitgaan of ergens zouden chillen werd er tegen mij geschreeuwd en gescholden
Jij woont duidelijk niet in Brabant of Limburgquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:05 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Nou en manCarnaval is hier ook nog niet aan de orde.
Mag hopen dat jouw ex wat minder was?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Berouw tonen
[..]
Oké, niet mijn ex dus
Noord-Hollandquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij woont duidelijk niet in Brabant of Limburg
Toch niet in 020 he?quote:
Dan is het goed!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:09 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
035(Heb echt al 13 jaar geen huistelefoon meer gezien.. Dus dat ik dat nog weet
)
Een vriend van mij woont in 020quote:
BOM EROPquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:13 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont in 020Om in rond te lopen vind ik het echt niet verkeerd! Maar om te wonen of om in auto te rijden.. Bah
Laatst nog auto gereden in Zuid-Oost, wát is dat een ongeorganiseerde teringbende
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:13 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont in 020Om in rond te lopen vind ik het echt niet verkeerd! Maar om te wonen of om in auto te rijden.. Bah
Laatst nog auto gereden in Zuid-Oost, wát is dat een ongeorganiseerde teringbende
Dat gaat ver ouwe.quote:
Ik ben supporter van Feyenoord (quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:17 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Dat gaat ver ouwe.
Maar ik heb dan ook niet echt iets waarom ik bijvoorbeeld 010 en 020 kan haten.
Heb niks met voetbal dus wat dat betreft ben ik ook wel "neutraal" En in Rotterdam ben ik nog nooit geweest (Ja een keer met een maatje bij Jet Cars wezen kijken)
Heb vrienden in 020 wonen, en een vriendin (Nouja, vage kennis) Woont in 010.
Ik dacht dat die haat van een Ajax > Feyenoord heel ver ging. Maar als vrienden onder elkaar voor die 2 clubs zijn dan boeit dat jou verder niet zo veel? Coolquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben supporter van Feyenoord (![]()
![]()
) maar heb ook vrienden die voor 020 zijn. Het is leuk om elkaar te zieken ermee maar neem het niet heel serieus
Onder de echte diehards wel maar ik vind het best sneu als je leven alleen om voetbal draaitquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:19 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ik dacht dat die haat van een Ajax > Feyenoord heel ver ging. Maar als vrienden onder elkaar voor die 2 clubs zijn dan boeit dat jou verder niet zo veel? Cool
Op de melodie van ik ben vandaag zo vrolijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:19 schreef renwan het volgende:
Gewoon nog een keer omdat het kan! LAMME FRANSJALALALALALALALAAAAA
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |