Tieten, dus wees vrij.....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:25 schreef Lokasenna het volgende:
Maar waar gaat het hier meestal over?
Volgens mij verschilt dat heel erg.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:25 schreef Lokasenna het volgende:
Maar waar gaat het hier meestal over?
Ohwjah, dat is wel een soort van weggegooid geld en verspilde tijd dan jaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Afkicken, en om nou meteen vanuit de kliniek weer te gaan zuipen is ook zo iets.
Lekker aan de shotjes, laveloos lallen op Gerard Jolingquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:25 schreef renwan het volgende:
Boh avondje skihut daar heb ik wel zin in, zuipen, kutmuziek en gedachten op 0
Laatste keer shotje Sambuca, tequila, wodka en goldstrike gemixt gekregen. Dan weet je dat de avond naar de klote gaatquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:26 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Lekker aan de shotjes, laveloos lallen op Gerard Joling
Sambucaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Laatste keer shotje Sambuca, tequila, wodka en goldstrike gemixt gekregen. Dan weet je dat de avond naar de klote gaat
Ik zou d'r doenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:28 schreef TimothyTomato het volgende:
Hoe komt het toch dat als Adele zingt het nog wel enigzins acceptabel is (Het stemgeluid, niet de muziek) Maar zodra ze begint te praten je echt![]()
doet?
Ook haar lach is verschrikkelijk. Typisch brits dingetje zeker?
Laatste keer dat ik aan een shotje ging (Tequilaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Laatste keer shotje Sambuca, tequila, wodka en goldstrike gemixt gekregen. Dan weet je dat de avond naar de klote gaat
I feel ya brotherquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ook!
Maarja dat geldt voor praktisch alles wat een hartslag heeft wel tegenwoordig
Probeer het dan maar eens met alles wat ik net noem in een glas, manmanmanquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:29 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik aan een shotje ging (Tequila) Verneukte ik het half, ik had nog nooit een "full blown" Shotje genomen (Met de zout en de citroen) Dus het ging echt helemaal fout
Ranzige troep man
Als je het hoort als je in een club staat dan is het best oke, maar dit is nou niet iets wat ik vrijwillig zou op zetten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:29 schreef renwan het volgende:
Dit nummer! Eerste paar keer dat ik het hoorde had ik zoiets van "Wat is dit voor aids?" tot ik het in de Skihut hoorde. Helemaal los na al die halve liters
Dat zeg ik jaquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:30 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Als je het hoort als je in een club staat dan is het best oke, maar dit is nou niet iets wat ik vrijwillig zou op zetten.
Lijkt mij geen goed idee. Ben niet zo`n enorme fan van alcohol, en als ik het al drink doe ik het in zulke mate dat ik net aangeschoten ben. Dronken worden wil ik nietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Probeer het dan maar eens met alles wat ik net noem in een glas, manmanman
Je hebt principes, dat respecteer ik gewoonquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:31 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Lijkt mij geen goed idee. Ben niet zo`n enorme fan van alcohol, en als ik het al drink doe ik het in zulke mate dat ik net aangeschoten ben. Dronken worden wil ik niet![]()
www.pussy.nl/TimothyTomaat ik weet het
Ik let nog wel even een uurtje of anderhalf op!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:31 schreef noodgang het volgende:
Sow, tijd om te gaan pitten nu de storm weer is gaan liggen
Doe je goed!! Ik vertrouw erop dat het goedkomtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik let nog wel even een uurtje of anderhalf op!
Storm in een glas water, laten we het daarop houden. Kwam wel net op tijd binnen eigenlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Doe je goed!! Ik vertrouw erop dat het goedkomt
Ja een uur daarvoor was het compleet uitgestorven hierquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Storm in een glas water, laten we het daarop houden. Kwam wel net op tijd binnen eigenlijk
Was beter dan dat gezeik dan!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja een uur daarvoor was het compleet uitgestorven hier
Vaak zat dat ik in de kroeg sta en dan neem ik een shotje, roepen er altijd wel vrienden "Timothy, neem er nog een man, is toch lekker?" En dan ben ik verstandig ben bestel een Cola of een Sinas, maar dan word mij meteen verweten dat ik de "Party pooper" Benquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Je hebt principes, dat respecteer ik gewoon
Ja ik hou er zelf wel van maar dat zal ook wel gewenning zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:34 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Vaak zat dat ik in de kroeg sta en dan neem ik een shotje, roepen er altijd wel vrienden "Timothy, neem er nog een man, is toch lekker?" En dan ben ik verstandig ben bestel een Cola of een Sinas, maar dan word mij meteen verweten dat ik de "Party pooper" BenNee, ben verstandig. Vind uitgaan leuk, maar het hele gedoe eromheen met het dronken worden, kruipend naar huis, van de kaart etc. Nee dankje
Had een jaar of 4 geleden wel dat ik compleet laveloos met vrienden in de kroeg stond, maar je word ook ouder natuurlijk. En het trekt mij niet meer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik hou er zelf wel van maar dat zal ook wel gewenning zijn
Zal nooit iemand alcohol opdringen, dat is echt kansloos
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:37 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Had een jaar of 4 geleden wel dat ik compleet laveloos met vrienden in de kroeg stond, maar je word ook ouder natuurlijk. En het trekt mij niet meer.
Sowieso iemand alcohol opdringen die amper drinkt is een groteen een nog grotere
.
Vragen staat altijd vrijquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Maar inderdaad mensen dingen opdringen rot op man, als iemand niet zuipt dan doet diegene dat niet en klaar.
Ken ook mensen die wel eens een lijntje snuiven, is mij ook wel eens aangeboden maar heb afgeslagen. Gingen ze ook niet doorzeiken
27!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:40 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Vragen staat altijd vrijBen 25, jij?
Beter man als ze het gewoon respecteren, dan weet je dat je een paar goede maten hebt
Gefixtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:40 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Sorry... Ge EDIT, EDIT Die quote even dan!
Oh, een leeftijdsgenoot! Tofquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:40 schreef renwan het volgende:
[..]
27!
Ja iedereen mag doen, vinden en laten wat hij of zij wil maar dring het niet aan anderen op
Schijnt af en toe moeilijk uit te leggen zijn op FOK!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:43 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Oh, een leeftijdsgenoot! Tof
Precies, gewoon iedereen laten leven zoals hij / zij wilt leven, het is niet moeilijk
Doe je niks aan, heel veel verschillende mensen met heel veel verschillende meningenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Schijnt af en toe moeilijk uit te leggen zijn op FOK!
Nou ja, je zit met een rotte tomaat te ouwehoerenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:47 schreef renwan het volgende:
Ben voor het eerst blij dat het hier stil is
Van wat ik begrijp is dat een hele vooruitgang in vergelijking met een uur of anderhalf geledenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:48 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Nou ja, je zit met een rotte tomaat te ouwehoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |