Klopt, gedraag je dan gewoon normaal en kom hier niet alleen posten om te zieken. Kom toch ook niet jou verjaardag binnenlopen terwijl ik niemand ken en een beetje lopen stoken?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:16 schreef Fylax het volgende:
Overigens geheel mee eens dat 't gewoon hier (mits op normale manier) uitgepraat kan worden. het blijft een open fok topic, geen "alleen geerd bepaalt wie er post"
Een SC is vooriedereen.
In welke context wordt kanker gebruikt?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik vecht het hier uit. De islam wordt hier gelijkgesteld aan kanker en dat is blijkbaar prima.
Doe dan gewoon mee en loop niet te kutten met lokquotes etcquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:16 schreef Fylax het volgende:
Overigens geheel mee eens dat 't gewoon hier (mits op normale manier) uitgepraat kan worden. het blijft een open fok topic, geen "alleen geerd bepaalt wie er post"
Een SC is vooriedereen.
Godver manquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
In welke context wordt kanker gebruikt?
Is je oma overleden aan Islam? of van de trap geïslamiseerd?
Flikker lekker een eind op man.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een verjaardag vergelijken met een discussieforum. Oke.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Klopt, gedraag je dan gewoon normaal en kom hier niet alleen posten om te zieken. Kom toch ook niet jou verjaardag binnenlopen terwijl ik niemand ken en een beetje lopen stoken?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oké fylax, bedankt voor je mening. Drink nog een glas kindercola!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een verjaardag vergelijken met een discussieforum. Oke.
En nog een WA hier ook nogquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:18 schreef renwan het volgende:
Prez is gewoon een beetje gefrustreerd omdat de KLB SC niet zo leuk is
Een gezellige WA waar zelfs paus zich kan gedragenquote:
Sorry kerel, wel lobi hoorquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Een gezellige WA waar zelfs paus zich kan gedragen![]()
Ja leuk.quote:
Waarom staat er in jouw ondertitel (Of hoe dat ding ook heet) "Multitalentje" ? Vind je dat van jezelf of vinden andere dat?quote:
En wat vervult een moslim in het ecosysteem?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
Vergelijkingen zijn doorgaans gericht op één aspect.
Als je iemand vergelijkt met een kreeft gaat het ook alleen om de kleur, niet om de koudbloedigheid of de niche die ze vervullen in een ecosysteem.
Ik ben TimothyTomato, geen aardappel, wel tomaat.quote:
Ik geloof niet in astrolonomiequote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
Vergelijkingen zijn doorgaans gericht op één aspect.
Als je iemand vergelijkt met een kreeft gaat het ook alleen om de kleur, niet om de koudbloedigheid of de niche die ze vervullen in een ecosysteem.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:21 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ik ben TimothyTomato, geen aardappel, wel tomaat.
Sinds het begin van het jaar? Da's al bijna 3 wekenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:21 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ik ben TimothyTomato, geen aardappel, wel tomaat.
Lurk al een poosje mee op dit forum sinds begin van't jaar eigenlijk, maar besloot eergisteren om maar eens een account aan te maken
Parasietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En wat vervult een moslim in het ecosysteem?
Jammer van die verschrikkelijke hoempapamuziek. "Ze lijkt ook wel een bietje op ons mam" Seriously?quote:
Anderen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:20 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Waarom staat er in jouw ondertitel (Of hoe dat ding ook heet) "Multitalentje" ? Vind je dat van jezelf of vinden andere dat?(Serieus vraagstuk deze)
Verder lijkt de koudbloedigheid me onbetwistbaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedankt dat je het vuurtje even aan houdt.
Ja, de tijd gaat hard hequote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Sinds het begin van het jaar? Da's al bijna 3 weken![]()
Zolang ben ik al nuchterquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Sinds het begin van het jaar? Da's al bijna 3 weken![]()
Ja de muziek moet je maar even negeren, die blonde man tering!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:22 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Jammer van die verschrikkelijke hoempapamuziek. "Ze lijkt ook wel een bietje op ons mam" Seriously?
Wajoquote:
Onder het genot van een paar biertjes/shotjes meelallen met Nederlandstalige muziek isquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja de muziek moet je maar even negeren, die blonde man tering!![]()
![]()
Overigens dronken in de skihut staan, dan is deze muziek zo lekker
Mag het hopen, kom ik ook even binnen midden in de shitquote:
NOOD RUSTAAAAAAAAAAAAAAGH!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |