Jij woont duidelijk niet in Brabant of Limburgquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:05 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Nou en manCarnaval is hier ook nog niet aan de orde.
Mag hopen dat jouw ex wat minder was?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Berouw tonen
[..]
Oké, niet mijn ex dus
Noord-Hollandquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij woont duidelijk niet in Brabant of Limburg
Toch niet in 020 he?quote:
Dan is het goed!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:09 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
035(Heb echt al 13 jaar geen huistelefoon meer gezien.. Dus dat ik dat nog weet
)
Een vriend van mij woont in 020quote:
BOM EROPquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:13 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont in 020Om in rond te lopen vind ik het echt niet verkeerd! Maar om te wonen of om in auto te rijden.. Bah
Laatst nog auto gereden in Zuid-Oost, wát is dat een ongeorganiseerde teringbende
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:13 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont in 020Om in rond te lopen vind ik het echt niet verkeerd! Maar om te wonen of om in auto te rijden.. Bah
Laatst nog auto gereden in Zuid-Oost, wát is dat een ongeorganiseerde teringbende
Dat gaat ver ouwe.quote:
Ik ben supporter van Feyenoord (quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:17 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Dat gaat ver ouwe.
Maar ik heb dan ook niet echt iets waarom ik bijvoorbeeld 010 en 020 kan haten.
Heb niks met voetbal dus wat dat betreft ben ik ook wel "neutraal" En in Rotterdam ben ik nog nooit geweest (Ja een keer met een maatje bij Jet Cars wezen kijken)
Heb vrienden in 020 wonen, en een vriendin (Nouja, vage kennis) Woont in 010.
Ik dacht dat die haat van een Ajax > Feyenoord heel ver ging. Maar als vrienden onder elkaar voor die 2 clubs zijn dan boeit dat jou verder niet zo veel? Coolquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben supporter van Feyenoord (![]()
![]()
) maar heb ook vrienden die voor 020 zijn. Het is leuk om elkaar te zieken ermee maar neem het niet heel serieus
Onder de echte diehards wel maar ik vind het best sneu als je leven alleen om voetbal draaitquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:19 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ik dacht dat die haat van een Ajax > Feyenoord heel ver ging. Maar als vrienden onder elkaar voor die 2 clubs zijn dan boeit dat jou verder niet zo veel? Cool
Op de melodie van ik ben vandaag zo vrolijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:19 schreef renwan het volgende:
Gewoon nog een keer omdat het kan! LAMME FRANSJALALALALALALALAAAAA
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |