SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Populaire gokwebsites zijn bijvoorbeeld Unibet en TOTO. Let er wel op dat je minimaal 18 jaar oud moet zijn.
Al je geld op Heracles.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Zit even te kijken voor morgen, West Ham en Leicester hebben prima quoteringen. Atalanta - Inter under 2,5 waarschijnlijk ook meepakken in een combi, zal vast weer een gare 1-0/0-1/1-1 worden.
Hebben jullie nog bets voor dit weekend open staan?
all in op adoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Zit even te kijken voor morgen, West Ham en Leicester hebben prima quoteringen. Atalanta - Inter under 2,5 waarschijnlijk ook meepakken in een combi, zal vast weer een gare 1-0/0-1/1-1 worden.
Hebben jullie nog bets voor dit weekend open staan?
Nee, dit is specifiek voor voetbalquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:10 schreef -J-D- het volgende:
Man City -1.5 voor mij vandaag. @ 2.1 (7.5/10)
Kut Mahrez.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:44 schreef Blistering het volgende:
Nat gegaan op Leicester, had er meer van verwacht
Dat klopt, maar juist omdat je bij bijv. 1X meer kans op winst van de bet hebt, zal de odd lager zijn dan bij een DNB.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:24 schreef La_Moustache het volgende:
Misschien ben ik nu dom maar wat is het nut van een DNB? Als je bijv. Ajax - Vitess een DNB op Ajax zet. Kan je toch net zo goed een home or draw inzetten?
Bij een DNB win je als Ajax wint, bij een gelijkspel krijg je het terug, bij verlies ben je het kwijt.
Bij een home or draw win je als Ajax wint, bij een gelijkspel win je ook, bij verlies ben je het kwijt.
Je maakt dan toch meer kans met een HOD?
Doe dat betten nog niet zo heel lang dus neem me niet kwalijk als het een domme vraag is.
De odd op Double Chance ligt vaak een stuk lagerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:24 schreef La_Moustache het volgende:
Misschien ben ik nu dom maar wat is het nut van een DNB? Als je bijv. Ajax - Vitess een DNB op Ajax zet. Kan je toch net zo goed een home or draw inzetten?
Bij een DNB win je als Ajax wint, bij een gelijkspel krijg je het terug, bij verlies ben je het kwijt.
Bij een home or draw win je als Ajax wint, bij een gelijkspel win je ook, bij verlies ben je het kwijt.
Je maakt dan toch meer kans met een HOD?
Doe dat betten nog niet zo heel lang dus neem me niet kwalijk als het een domme vraag is.
Voorspellende gavequote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:27 schreef Blistering het volgende:
Ondertussen ben ik lekker aan het cashen via live bets op Norwich - Liverpool. Dit is wel weer zo'n potje waar veel goals kunnen vallen
Vanwaar die 112.20?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:45 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke pot idd.
Saldo-afronderquote:
Hoi. Kan je voor de n00bs onder ons even vertalen wat hier staat?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:10 schreef -J-D- het volgende:
Man City -1.5 voor mij vandaag. @ 2.1 (7.5/10)
Basiskennis hierquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi. Kan je voor de n00bs onder ons even vertalen wat hier staat?
-1.5 @ 2.1 (7.5/10)
Bedankt
Dankquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Basiskennis hier
-1.5 is een handicap waarmee je speelt. Dat betekent dat de tegenstander, ditmaal Everton met 0-2 voor staat voor de match begint.
2.1 is de quote
7.5/10 is de stake waar hij hem mee speelt. Veel serieuze wedders spelen met een soort taartmodel, 1/10 voor funbets en 9/10 voor bets waar je heel zeker van bent bijv.
Edit: dat was niet gister, geen Everton dus
0-1. Niet 0-2.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Basiskennis hier
-1.5 is een handicap waarmee je speelt. Dat betekent dat de tegenstander, ditmaal Everton met 0-1 voor staat voor de match begint.
2.1 is de quote
7.5/10 is de stake waar hij hem mee speelt. Veel serieuze wedders spelen met een soort taartmodel, 1/10 voor funbets en 9/10 voor bets waar je heel zeker van bent bijv.
Edit: dat was niet gister, geen Everton dusCrystal Palace idd
Ah ja klopt. Is een asian handicap inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
0-1. Niet 0-2.
Overigens, het stond allemaal uitgelegd in de OP.
Na komend weekend pas een echt interessante bet, maar dan zal hij al aardig ingedaald zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:10 schreef hafcfan het volgende:
Wat is de odd voor Leicester kampioen?
Geld op ingezet?quote:
Vertel.quote:
Een tientje en had ook een tientje op under 1,5, omdat ik uit ging van een saaie 0-0/1-0, dat is al gonequote:
Sorry, ik had een ban.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:04 schreef -J-D- het volgende:
Is echt een succes dit topic. Nu hebben we twee halfdode-WOS topics.
Ik heb Benfica x PSGquote:
Good luckquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:25 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik heb Benfica x PSG
Di Maria/Jonas to score
Met jou ook niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zonder mij stelt dit topic niks voor.
Precies het kansloze antwoord wat ik verwachtte. Goede basis.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zonder mij stelt dit topic niks voor.
Bedankt voor je reactie. Nu weer ontopic.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies het kansloze antwoord wat ik verwachtte. Goede basis.
Ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:39 schreef JanCees het volgende:
Er is toch een wedden op sport topic?
Free moneyquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja.
Voor vanavond:
Real @ 1,85
Real -1 @ 3,10
Real @1.90 meegespeeld, tevredenquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja.
Voor vanavond:
Real @ 1,85
Real -1 @ 3,10
Wachten op de opstellingenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat doen we vanavond op de EL?
[ afbeelding ]
Enigszins teleurstellend dat ik mijn eigen tips niet heb gespeeld vanavondquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
ik geef Villarreal wel kansen tegen Napoli.
[..]
En daarnaast is bij ManUtd blind gaan voor BTS bijna altijd prijs natuurlijk.
[..]
Waarom zet je dan in op B team?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Napoli
Scheidsrechter is een notoire kaartentrekker. Geeft vaak rood. Vond de odd te hoog voor deze partij. Had het zelf rond 3 a 3.2 geschat.quote:
City durfde ik niet aan. Logischerwijs winnen ze wel. Maar gelijk is voldoende, dus dat blijft tricky. Zeker met hun wisselvalligheid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |