Eventually kwam goed uit de verf inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:29 schreef Heufd het volgende:
[..]
Heel erg vet, ja.
Let it Happen, wat een geweldige tune.
En Eventually was live ook zó tof.
Eens over Jagwar Ma. Had ze nog nooit live gezien. Hun debuutalbum wel vaak beluisterd. Maar dat optreden was verschrikkelijk saai. Niks aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eventually kwam goed uit de verf inderdaadNet als mijn favoriet The Less I Know The Better
Wat viel Jagwar Ma tegen trouwensHeb ze een paar jaar geleden in Paradiso gezien, toen waren ze echt tof! Ook de plaat is erg goed. Maar gisteren, meh, af en toe was het gewoon te vals
To Bring You My Love vind ik haar beste. Zet ik ook altijd hoog in mijn 'aller tijden' lijst. En Dry is ook wel duidelijk mijn nummer twee.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:52 schreef DO2 het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik het haar beste vind. Maar dat geldt ook voor Dry, Rid of Me, To Bring You My Love en Let England Shake. - De rest volgt op gepaste afstand.
Vreemd genoeg ben ik een beetje gestopt met PJ luisteren sinds Let England Shake. Ik vond dat een vrij saai album. Daarvoor was ik enorm fanquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
To Bring You My Love vind ik haar beste. Zet ik ook altijd hoog in mijn 'aller tijden' lijst. En Dry is ook wel duidelijk mijn nummer twee.
Bij mij heeft LES exact het omgekeerde effect gehad. Ik vind de platen tussen ITD? en LES dan ook haar minst geslaagde. Die luister ik eigenlijk nog maar zelden. Niet dat ze slecht zijn. Verre van. Maar ze voelen stuk voor stuk toch ietwat geforceerd aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ben ik een beetje gestopt met PJ luisteren sinds Let England Shake. Ik vond dat een vrij saai album. Daarvoor was ik enorm fan![]()
![]()
Klinkt wel lekker! Ken het niet, maar ga het wel verder luisterenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:34 schreef Elfletterig het volgende:
Op Spotify is het nieuwe album van General Elektriks te beluisteren. Wat een ontzettend leuke, speelse, creatieve, eigenzinnige muziek is dat. Hoog AIR-gehalte (Franse frontman), maar ook heel jazzy, trippy en zweverig met een eigenwijs laagje elektronische bliepjes....
Op YouTube staan twee singles die van het album zijn getrokken. Het album heet trouwens To Be A Stranger.
!!!!! met een 5de goede kan hij wel op mijn #1 artiesten lijst komen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe The Field in aantocht. 1 april is-ie 'r.
Niks mis mee inderdaad. Headliners vind ik niet heel geweldig, maar overall veel goede namen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:50 schreef Norrage het volgende:
LIneupje hoor bij Best Kept Secret. Nu Band Of Horses, Jamie XX, Dinosaur Jr. erbij.
Wilco is headliner, das al genoegquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad. Headliners vind ik niet heel geweldig, maar overall veel goede namen.
Van Two, jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wilco is headliner, das al genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |